Nou, ik ga duimen. Trek maar aan de bel als Smirnoff weer terugkomt, want je kunt er niet mee blijven slepen.quote:Op zondag 22 maart 2009 20:52 schreef Segafreak het volgende:
Kwijt is een groot woord, hij zit nu bij de nieuwe eigenaar (onder voorbehoud dat het goed gaat, zo niet dan zoek ik een ander plekje voor hem) en die probeer ik te pakken te krijgen, om te vragen hoe het gaat met het beestje.
Idd, dat zei ik ook al..quote:Op zondag 22 maart 2009 20:58 schreef Harajuku. het volgende:
TS kan toch zelf ook wel begrijpen dat dit niet echt tof was, daar iedereen zo aan t meeleven was ed. Maar goed, t gaat verder over Smirnoff.
Ja hè. Ik mag hier echt geen dieren meer maar voor Smirnoff zou ik wel willen smekenquote:Op zondag 22 maart 2009 21:34 schreef Greys het volgende:
Ik krijg er werkelijk waar tranen van in mijn ogen als ik die foto hier in het topic zie van dat beestje, weggedoken onder die verwarmingsbuizen. En dan na drie weken moet ie wéér gaan wennen, hoppetee, weer een traumaatje er bij. Ik snap werkelijk waar niet hoe je het over je hart kon verkrijgen. Potdomme. Sorry.
I'm with herquote:Op zondag 22 maart 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoop zó dat die ziel nu wel op zijn plaats is bij de nieuwe eigenaars.
TS, ze weten dus overal vanaf? Dat hij een angsthaasje is? Hadden zij wel zin om daar tijd in te steken? Of is het risico groot dat er binnenkort weer met hem gesleept gaat worden? Wil je me een enorm plezier doen en beloven dat je Smirnoff daar dan persoonlijk weghaalt en naar ElisaB brengt? Of als je dat niet kunt dat je mij een PM stuurt, dan haal ik hem bij jou en breng ik hem naar Elisa. Want Smirnoff MOET nu goed terecht komen.
I'm with her too; Smirnoff is welkom, TS is welkom, Greys is welkom!quote:Op zondag 22 maart 2009 21:43 schreef Harajuku. het volgende:
I'm with her
Gezellie! Ik neem cake meequote:Op zondag 22 maart 2009 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I'm with her too; Smirnoff is welkom, TS is welkom, Greys is welkom!
En wie er verder nog gratis koffie wil mag ook komen
quote:Op zondag 22 maart 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik hoop zó dat die ziel nu wel op zijn plaats is bij de nieuwe eigenaars.
TS, ze weten dus overal vanaf? Dat hij een angsthaasje is? Hadden zij wel zin om daar tijd in te steken? Of is het risico groot dat er binnenkort weer met hem gesleept gaat worden? Wil je me een enorm plezier doen en beloven dat je Smirnoff daar dan persoonlijk weghaalt en naar ElisaB brengt? Of als je dat niet kunt dat je mij een PM stuurt, dan haal ik hem bij jou en breng ik hem naar Elisa. Want Smirnoff MOET nu goed terecht komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |