Nee ik bedoel als de kwalificaties gelijk zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kwaliteiten die omlaag gehaald worden omdat anders vrouwen en allochtonen geen kans maken bedoel je?
[..]
Ik lees dat jij dit dus ook erg vindtquote:Op zaterdag 7 maart 2009 09:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze kiezen dan idd niet de beste, maar iemand die de voorkeur heeft en voldoet aan de minimum eisen.
Het is maar net wat je belangrijk vindt.
Niet perse. De minister wil een afspiegeling van de Nederland bevolking op hoge functies.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef LordNemephis het volgende:
Kort samengevat wil de minister dus een zwarte lesbische gehandicapte vrouw voor die functie?
Discriminatie is en blijft natuurlijk discriminatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:25 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom heet het ook positieve discriminatie.![]()
Het is 'n personeelsinstrument.
Ik zou graag een afspiegeling willen zien van de Nederlandse samenleving in programma's zoals opsporing verzocht.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:21 schreef snowgoon het volgende:
[..]
Niet perse. De minister wil een afspiegeling van de Nederland bevolking op hoge functies.
Dus niet alleen sigaar rokende manneljike VVD'ers.
Dankzijn partijen als de SGP en achterdocht tegen allochtonen is die verdeling compleet zoek. Vandaar dat ze op deze manier een inhaal slag willen maken.
Het gaat er mij om dat er goed gekwalificeerde mensen op die posten terecht komen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:20 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ik lees dat jij dit dus ook erg vindt
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik zou graag een afspiegeling willen zien van de Nederlandse samenleving in programma's zoals opsporing verzocht.
iddquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:28 schreef huhggh het volgende:
[..]
Discriminatie is en blijft natuurlijk discriminatie.
Die blanke men die geweigerd is zal daar weinig positiefs in zien...en terecht.
Weet je, het is gewoon een symantische verdraaiing van woorden waar ik mij verre van wil houden.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:30 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
idd
Positieve discriminatie bestaat niet eens, want dat is altijd voor alle anderen gewoon discriminatie.
ohw dus criminelen worden minder crimineel als domme fatima de leiding heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:29 schreef capricia het volgende:
[..]
Het gaat er mij om dat er goed gekwalificeerde mensen op die posten terecht komen.
Iemand met een 8 kan best voorrang krijgen op iemand met een 9 als dat maatschappelijk gewenst is. Ik zie daar niet zozeer een probleem in.
de helft van de daders moet vrouw zijn ?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:28 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Ik zou graag een afspiegeling willen zien van de Nederlandse samenleving in programma's zoals opsporing verzocht.
Nee. Dat wordt nergens gezegd.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:39 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ohw dus criminelen worden minder crimineel als domme fatima de leiding heeft
Je vergeet "gelovig" en "crimineel". Want als er een bevolkingsgroep ondervertegenwoordigd is in de politietop, zijn het de criminelen wel!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef LordNemephis het volgende:
Kort samengevat wil de minister dus een zwarte lesbische gehandicapte vrouw voor die functie?
90% van de daders moet autochtoon zijn... Wij autochtonen lopen zwaar achter..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:39 schreef moussie het volgende:
[..]
de helft van de daders moet vrouw zijn ?
wat is het nut van maatschappelijk gewenst dan?quote:
Ik heb al eerder voorgesteld om gewoon actrices in te huren om colleges klassieke mechanica te geven... Als ze d'r tekst netjes uit d'r hoofd leert, hoeft ze echt niet te weten waar het over gaatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:49 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
ik wil heel graag dat mijn docenten domme brunettes zijn met dikke borsten, korte rokjes en een extreem hoge sexdrive en docent-student principes overboord gooit.
Maagdenburger Bollenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:52 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik heb al eerder voorgesteld om gewoon actrices in te huren om colleges klassieke mechanica te geven... Als ze d'r tekst netjes uit d'r hoofd leert, hoeft ze echt niet te weten waar het over gaat
Vragen stellen we wel per email!
Om de achterstand bij discriminatie op te heffen, is een van de instrumenten die je kunt hanteren positieve discriminatie.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:49 schreef Pwoekie het volgende:
[..]
wat is het nut van maatschappelijk gewenst dan?
[..]
Over welke achterstand bij discriminatie heb je het nu? Of heb je het over dat in bepaalde functies hoofddoekjes niet geaccepteerd worden of pyjama's of dat je geen leidinggevende functie krijgt bij het behalen van je kleuterschooldiploma?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Om de achterstand bij discriminatie op te heffen, is een van de instrumenten die je kunt hanteren positieve discriminatie.
De enige echte manier om discriminatie op te heffen is door discriminerend beleid op te heffen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:56 schreef capricia het volgende:
[..]
Om de achterstand bij discriminatie op te heffen, is een van de instrumenten die je kunt hanteren positieve discriminatie.
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Echt walgelijk hypocriet is dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |