Tja, ik wel... Net bij het einde, wilde nog snel een vrachtwagen inhalen, omdat je anders maar een 2-baan weg hebt en toen ben ik geflitst. Net voor de afslag naar Terneuzenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat is altijd minder. Heb ik nog niet gehad. De keren dat ik met de auto ga, wil mijn auto ook altijd wel harder rijdendan de bordjes aangeven. Gelukkig nog geen verzoek tot betaling gehad van de CJIB.
Hey!quote:
Percussiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
Ben een paar keer bij cabaretiers geweest, een keer naar een avond met Ierse zang en dans, erg gezellig overigens, hoewel het mijn soort muziek niet echt is, volgende week naar een percussiegroepachtig iets. Ik wil ook nog wat musicals bezoeken, en moderne dans en zo. Lekker van alles wat.
dat is wel balen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja, ik wel... Net bij het einde, wilde nog snel een vrachtwagen inhalen, omdat je anders maar een 2-baan weg hebt en toen ben ik geflitst. Net voor de afslag naar Terneuzen
Ben ooit eens naar Slagerij van Kampen geweest in Enschede.. Geweldige show was dat!quote:
Ook zoiets waarvan ik denk dat het niks voor mij is. Maar goed, ik sta overal voor open.quote:
Tja ach.. Hij viel meequote:
Leuk manquote:
Hahaha, geen leuke oneliner?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Excuses voor de TT, maar kon helemaal niets verzinnen
Jij gaat mee naar Queen én The Lion King, dus geen match!quote:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen ik ga slapen, het was een lange dag en vermoeiende weektot richting de middag ongeveer, denk ik zo.
![]()
nee, die wilde niet komen. Het bleef leegquote:
TT? Ik zie geen TTquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Excuses voor de TT, maar kon helemaal niets verzinnen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen ik ga slapen, het was een lange dag en vermoeiende weektot richting de middag ongeveer, denk ik zo.
![]()
quote:
Auto_ Tech!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |