"Het leek met gewoon het juiste ding om te doen op dat moment"quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e_draait_doorrr.html.
Idd. Wijn of niet; ik lag ff dubbel toen ik 't artikel lasquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Het leek met gewoon het juiste ding om te doen op dat moment"
Maar natuurlijk.
Pretty sick man.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd. Wijn of niet; ik lag ff dubbel toen ik 't artikel las![]()
.
Ja, ik vind de sound opzich best leuk enzo, maar net iets te oppervlakkig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:17 schreef -Hans- het volgende:
W00t ! HIT ME TV - Not A Real Talent![]()
Annemieke is ook wel om
Misschien dat ze daarom ook nog steeds niet echt zijn doorgebroken al doet deze single het qua air-time op 3FM best aardig. Moet wel eerlijk zeggen dat ze live best gaaf zijn om te zien. Erg energierijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:19 schreef cosmick het volgende:
Ja, ik vind de sound opzich best leuk enzo, maar net iets te oppervlakkig.
Oja, geloof ik graag. 't Is allemaal goed bedoelt. Maar misschien hinken ze op 2 gedachten. Coole retro muziek willen maken en tegelijkertijd ook commecieel willen zijn en dus een groot publiek aan willen spreken. Als je geld wilt verdienen moet dat ook wel in dit land..quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien dat ze daarom ook nog steeds niet echt zijn doorgebroken al doet deze single het qua air-time op 3FM best aardig. Moet wel eerlijk zeggen dat ze live best gaaf zijn om te zien. Erg energierijk.
Prettig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:32 schreef -Hans- het volgende:
The Source ft Candi Staton - You've Got The Love
Laatste stuk waar je over schrijft ervaar ik trouwens ook wel. Als ik Hit Me TV was zou ik A Public Thing en Maybe The Dancefloor gewoon nog een keer lekker opnieuw uitbrengenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:23 schreef cosmick het volgende:
Oja, geloof ik graag. 't Is allemaal goed bedoelt. Maar misschien hinken ze op 2 gedachten. Coole retro muziek willen maken en tegelijkertijd ook commecieel willen zijn en dus een groot publiek aan willen spreken. Als je geld wilt verdienen moet dat ook wel in dit land..
Dat nummer van net begint best spannend en veel belovend, maar wordt al snel vervelend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |