Nee, keek zelf verkeerd sorryquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:35 schreef sjimz het volgende:
sezten, geen idee of ik het verwijderd had maar ik heb net een hele slowchat conversatie weggepleurd.
Daar zijn andere topics voor.
Ohh dat is van Heracles kant wel anders toch, of zelfs dat niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:32 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat zijn meestal kutwedstrijden met weinig sfeer, dat weet ik dan wel weer uit eigen ervaring. Gehypte derby.
Ook geen topsfeer, wel aardig. Zijn meestal saaie wedstrijden die zich vooral op het middenveld afspelen, meestal wint Twente aan het eind van de 2e helft omdat ze meer klasse hebben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:47 schreef sezten het volgende:
Ohh dat is van Heracles kant wel anders toch, of zelfs dat niet?![]()
ten Cate gatequote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:50 schreef Zwoerd het volgende:
wtf is die vorige al vol? iets bijzonders gebeurt ofzo??
ah okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:52 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ten Cate gate![]()
Wedstrijd verplaats
Kufo wereld voetballer van het jaar.
quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:55 schreef KingOfPop het volgende:
Van fctwente.net
Op melodie van
Reker, waar is de beker!
Reker, waar is de schaal!
Reker, waar is de trainer!
En de miljoenen allemaal
ik houd gewoon alle 3 de dagen vrij in m'n agendaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:43 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
die knakker die bij de loting was, zei dat het waarschijnlijk 21 april gaat worden.
geen wonder als kaartjes ¤ 10 kosten en je er 6 per (S)CC kunt halenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:31 schreef sezten het volgende:
Tegen notabene De Graafschap in de kwartfinale van de beker een uitverkocht huis, dat is werkelijk ongelooflijk![]()
Geniaal!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:55 schreef KingOfPop het volgende:
Van fctwente.net
Op melodie van
Reker, waar is de beker!
Reker, waar is de schaal!
Reker, waar is de trainer!
En de miljoenen allemaal
Ik hoop toch eigenlijk dat hij begint met Douglas, ongeacht of Rajkovic fit is of niet..quote:Voor het duel met de regerend landskampioen is alleen Slobodan Rajkovic een twijfelgeval bij de club uit Enschede. De verdediger raakte woensdag geblesseerd in het bekerduel met De Graafschap. "Hij heeft nog last van zijn heup en we zullen later bepalen of hij kan spelen."
Precies. Douglas is sowieso veel beter dan Rajkovic. Tegen De Graafschap was hij ook weer geweldig.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:58 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Ik hoop toch eigenlijk dat hij begint met Douglas, ongeacht of Rajkovic fit is of niet..
Nog 2 maand ja.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:53 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
PSV is de huidige bezitter van DE schaal en de JC schaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |