ik ben op zoek naar een normale versie van along the way, maar het enige dat ik kan vinden zijn van die lelijke schreeuwerige live versies.quote:
Sinds wanneer ben jij into Bad Religion?quote:
Skattie, morgen wordt het nog veeeeeeeeeeel mooier weer!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:16 schreef CarOnline het volgende:
Niet te geloven.
Hele week werken van half 10 tot 2 en dan regent het.
Nu moet ik gewoon van 12 tot 8 en zie je wel, valt de lente precies op zaterdag 7 Maart![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij into Bad Religion?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Prima, en jij?quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Ff de ramen aan de buitenkan zemen hoor.
Nee, nogal kut. De buren, zowel links, rechts als voor en achter komen veel te vroeg uit hun winterslaap. Gerommel in tuinen, gezaag, geschuur, gepraat, gelach, etc.quote:
Heerlijk. Alleen heb ik in mijn dromen de onschuld van jonge jongens ontnomen ...quote:
En maar blijven zeggen dat die Champix geen bijwerkingen heeftquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk. Alleen heb ik in mijn dromen de onschuld van jonge jongens ontnomen ...
Bedoel: Die Idols Jim is toch pas 14 of zo?
Jeetje, wat nu, wij zeggen niets hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heerlijk. Alleen heb ik in mijn dromen de onschuld van jonge jongens ontnomen ...
Bedoel: Die Idols Jim is toch pas 14 of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |