quote:Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Zie jij er een idool in? Apart van het zingen ook?
Rellluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhquote:Eric vindt Gordon stijlloos
X Factor-jurylid Eric van Tijn is boos op Gordon. Gordon vertelde dat hij het niet eens is met Eric’s keuze en Eric vindt dat Gordon zich met zijn eigen zaken moet bemoeien.
Gordon vertelde maandagavond in RTL Boulevard dat hij niet kan begrijpen dat Eric van Tijn C-United uit X Factor heeft gezet. Eric besloot de 16-jarige dames Buurman & Buurman een kans te geven, tot groot ongenoegen van de blonde zanger die geen grote carrière voor de meisjes ziet.
Eric van Tijn hoorde via via van Gordons uitspraken en schoof dinsdagavond aan bij RTL Boulevard aan om zijn hart te luchten. Hij is boos op Gordon. Eric: “Ik zit al 30 jaar in het vak en weet alles van artiestenbegeleiding en artiestontwikkeling. Ik zie een grote toekomst voor Buurman & Buurman, ze kunnen goed zingen en er zit groei in.”
Eric vindt Gordons uitspraken stijlloos en beneden ieder niveau.
Benieuwd wat Eric nog meer heeft gezegd? Bekijk hier het item uit RTL Boulevard.
best grappig eigenlijk dat 'n paar volwassen kerels zich hier zo druk om maken...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:38 schreef Steve het volgende:
Gordon.
Hij zeikt echt op alles en iedereen.
Ik heb niet echt het idee dat zij een fanbase op gaat bouwen die groot genoeg is om te winnen. Maar ze zal wel ver komen denk ik.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hmm, ik denk eigenlijk niet dat Irma wint. Ze is iig niet de enige goede kandidaat.
Ik ben ook benieuwd! En ik kan voor het eerst in weken weer live kijken, dus ik gooi deze vast naar MyAT! Tot vanavond!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:02 schreef Naamah het volgende:
Ben benieuwd naar vanavond! Vooral naar wie er van de 26+ doorgaan en benieuwd naar hoe Stacey het gaat aanpakken met de jochies!
Jaaaa nu welquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
Ik heb er zin an
(Shining, tis nu wel écht vrijdag toch![]()
![]()
)
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |