Angela krijgt het nog best zwaar... ze moet gewoon de helft eruit trappen...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:03 schreef Ladylicious het volgende:
Ben ook wel heel benieuwd wie er over blijven van de 26+
Het gaat dan ook om de X-factor niet om wie het zuiverst zingtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:08 schreef Naamah het volgende:
B&B zong kut, maar ik vond het wel een superleuk optreden. En verder vond ik ze enorm schattig deze aflevering, ook wel weer grappig, maar minder irritant-grappig, dus da's goed!
quote:
Dat is de enige van de jongens die wel kan zingenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:16 schreef Regina7 het volgende:
Jammer van C-united. Was toch een origineel ensemble!
ff opgezocht, nu weet ik weer wie het isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:14 schreef Dakota het volgende:
[..]
Dat is de enige van de jongens die wel kan zingen
Nee die geilt wel op dat gegalmquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:34 schreef Anonymousz het volgende:
Als de Gordon de groepjes had
Had hij C-Uninted niet weggestuurd denk ik
Stacey zei toch al eens zoiets, dat er eentje bij zat die ze het liefst meteen al naar huis had gestuurd?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ff opgezocht, nu weet ik weer wie het is
Das dat rokertje dat die zangcoach zo geirriteerd heeft.
Ik vermoed ook dat hij Stacey dermate irriteerd dat zij em niet eens door wil hebben
Jaaaah inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Stacey zei toch al eens zoiets, dat er eentje bij zat die ze het liefst meteen al naar huis had gestuurd?
Dat was vast ook over hem. Daarom was hij in het voorstukje voor volgende week ook in tranen denk ik, Stacey laat geen spaan van hem heel!Om hem vervolgens toch er in te houden en er een nachtegaaltje van te maken natuurlijk, want dat hij stikt van het talent is wel overduidelijk. Hij moet even afgebroken worden en opnieuw opgebouwd en laat dat maar aan Stacey over. Heb nu al zin in volgende week *in handen wrijft*
Ik denk dat het voor het heertje wel goed is als hij even streng wordt aangepaktquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Jaaaah inderdaadIk heb er ook zin in
Maar je kon ook wel eens gelijk hebben wat betreft het 'afbreken'. Volgens mij is ze echt een stuk harder dan we tot nu toe denken. Ik ben benieuwd
Iddquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Stacey trouwens zo creepy als ze het heeft over 'jonge jongetjes'. Tering, ze is zelf pas 23. Ik mag d'r niet.
Zie jij er een idool in? Apart van het zingen ook?quote:Op zondag 8 maart 2009 23:43 schreef Svensational het volgende:
Ik vind Bernadette toch echt heel goed hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |