We moeten wel e.e.a. hard kunnen maken. Maar we bekijken de stemmen van nieuwe users zeer kritisch. En ik wil ook vooral iedereen oproepen om zelf ook te stemmen. Hoe meer mensen stemmen, hoe minder invloed de nieuwe users hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2009 15:06 schreef thijsltc het volgende:
[..]
Iedereen snapt dat, die twee stemmingen niet kloppen. Niet dat ik kans maakte maar zo is het geen eerlijke wedstrijd meer, wat flauw zeg.
En ook hier even, voor de duidelijkehdi:quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
We moeten wel e.e.a. hard kunnen maken. Maar we bekijken de stemmen van nieuwe users zeer kritisch. En ik wil ook vooral iedereen oproepen om zelf ook te stemmen. Hoe meer mensen stemmen, hoe minder invloed de nieuwe users hebben.
En nadat we nog eens met een zeer kritische blik hebben gekeken naar de stemmen van de andere stemmers die slechts 1 post hebben (namelijk in het stemtopic), kunnen we niet anders dan constateren dat er toch voldoende verbanden te leggen zijn met andere users. Daarom hebben we besloten ook deze stemmen niet mee te tellen.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 10:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ook hier even, voor de duidelijkehdi:
Van een tweetal stemmers blijkt dat het inderdaad kloons waren om zichzelf meer punten toe te kennen. Deze personen maken geen aanspraak meer op de prijzen en hun stem telt niet mee.
Natuurlijk stem je niet zelf. Omdat je niet op jezelf mag stemmen, help je alleen maar je concurenten (Sorry jongens).quote:Op donderdag 19 maart 2009 08:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
We moeten wel e.e.a. hard kunnen maken. Maar we bekijken de stemmen van nieuwe users zeer kritisch. En ik wil ook vooral iedereen oproepen om zelf ook te stemmen. Hoe meer mensen stemmen, hoe minder invloed de nieuwe users hebben.
Als iedereen gewoon eerlijk stemt op andere kandidaten, is er ook niets aan de hand, natuurlijk. Dan mis je allemaal de stem op jezelf.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 22:26 schreef Jeekay het volgende:
[..]
Natuurlijk stem je niet zelf. Omdat je niet op jezelf mag stemmen, help je alleen maar je concurenten (Sorry jongens).
Je moet juist WEL de mogelijkheid hebben om op jezelf te stemmen. Dan benadeel je jezelf door niet te stemmen (je stemt immers altijd op jezelf).
quote:Op woensdag 1 april 2009 09:57 schreef SCH het volgende:
Nog bedankt allemaal. Ik ben heel trotsch al viel het prijzengeld een beetje tegen.
Op naar de Libris LIteratuurprijs
en de prijs is"Een avondje (keuvelen ) of sereneus kunnen praten met je favoriete schrijver/ster" als ie nog leeft natuurlijk..quote:
Als je even terugleest kun je het zo tellen, als je daar zin in hebt.quote:Op donderdag 2 april 2009 00:29 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden als iedereen kan zien hoeveel stemmen ze gehad hebben.Het is n.l leuk om te kunnen zien of men bij een volgende wedstrijd iets hoger kan komen in de ranking en ook goed voor de motivatie om het een volgende keer weer te proberen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |