Precies, deze auto is er alleen maar voor dat ik wat meer vrijheid heb ik als ik doordeweeks overdag alleen ben met de kinderen en/ofm niet door weer en wind met de fiets of lopend naar school hoef. Voor lange ritten enz. hebben we natuurlijk onze "hoofdauto".quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:01 schreef Raissa het volgende:
Als je hem toch op de bijrijdersstoel zet maakt een 3 of 5 deurs natuurlijk niets uitWij zetten Mila op de achterbank vanwege het isofix systeem (daarmee zit de maxicosi vast aan het chassis van de auto)
Lekker dat jullie morgen gaan kijken Diaan!
Zal ik een stukje voor je filmen??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nee nooit, maar dat moet wel echt heel tof zijn.Ik ben alleen niet zo'n festivaltype.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:13 schreef PM-girl het volgende:
Estrys, fijn is dat, even alleen de stad in!
Ik geniet daar zelf ook van, ik heb bijna nooit de gelegenheid daarvoor. Ik vind het dus echt luxe als ik op mijn gemakje door de HEMA kan struinen.
Tof dat je de auto hebt!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben de auto gekocht![]()
a.s. zaterdag krijg ik hem al. Heerlijk gevoel..... en de kaartjes voor Pinkpop zijn besteld!!
Freecell hoe ging het vandaag?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof dat je de auto hebt!
Vandaag ging echt lekker, samen halve huis schoongemaakt en op de kop gezet, lekker met de plantjes bezig geweest en nu weer knallende koppijn![]()
Het wordt toch tijd dat ik leer wat 'rustig aan' is
Veel plezier nog deze laatste week en natuurlijk volgende week op vakantie... ik heb nog precies 4 weken.... maar worden wel drukke weken dus die zullen wel voorbij schieten.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:10 schreef Estrys het volgende:
Deze mama is aan haar laatste officiële verlof week begonnen. Volgende week nog vakantie en dan mogen we weer aan de bak. Ach ja, aan alles komt een eind zullen we maar zeggen.
Verder denk ik dat ik mijn eisprong weer heb gehad vorige week dus ik vrees dat ik volgende week ongesteld ga worden. (Zoals ik al zei aan alles komt een eind) Dat krijg je als je van de borstvoeding afstapt, tenminste dat zegt de verloskundige. Ik moet ook nog eens goed na gaan denken over anticonceptie. Moeilijk moeilijk wat ik ga doen, in ieder geval geen pil.
Zelf betalen, maar als je hem 5 jaar draagt is ie goedkoper dan de bijdrage aan de pil. Moet er wel meteen bij vermelden dat ik ook heel tevreden was, maar dat het na de zwangerschap van Maud niet meer goed ging. Raar, maar waar. Continu vloeien en een humeur waar je ú tegen zei. Nu een nieuwe pil (Jazz) en die bevalt goed.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:23 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Veel plezier nog deze laatste week en natuurlijk volgende week op vakantie... ik heb nog precies 4 weken.... maar worden wel drukke weken dus die zullen wel voorbij schieten.
Wat anticonceptie betreft, ik denk aan het Mirenaspiraaltje... heb ik goede ervaringen mee. Weet iemand hier of die vergoed wordt of dat je die zelf moet betalen? Ik moest hem de laatste keer (in 2004) wel zelf betalen.
Okay, wat vreemd, maar een collega van mij had dat ook, dat contiune vloeien... ik denk dat ik toch maar voor de Mirena ga, ik verwacht niet dat wij ooit nog bewust een 3e babietje willen gaan bakken.quote:Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef chacama het volgende:
[..]
Zelf betalen, maar als je hem 5 jaar draagt is ie goedkoper dan de bijdrage aan de pil. Moet er wel meteen bij vermelden dat ik ook heel tevreden was, maar dat het na de zwangerschap van Maud niet meer goed ging. Raar, maar waar. Continu vloeien en een humeur waar je ú tegen zei. Nu een nieuwe pil (Jazz) en die bevalt goed.
En als jullie wel bewust een 3e babietje willen bakken dan laat je die mirena er toch gewoon uithalen?quote:Op maandag 9 maart 2009 15:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, wat vreemd, maar een collega van mij had dat ook, dat contiune vloeien... ik denk dat ik toch maar voor de Mirena ga, ik verwacht niet dat wij ooit nog bewust een 3e babietje willen gaan bakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |