abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:00:31 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66780101
Hoe gaat het met de (nieuwe) moeders #74

De disclaimer: according to Lois
Wat is de (oorspronkelijke) bedoeling van dit topic?

Omdat ik overal verspreid over het forum berichten vind over terugplooien ( ! ), slaapgebrek, ontzwangeren en nog veel meer besloot ik het maar een beetje in 1 topic te verzamelen.
Als je zwanger bent kun je al je zorgen en kwaaltjes kwijt in het Z&G topic, je leuke verhalen over de baby in het babytopic, maar echt een topic voor ontzwangerende dames en moeders is er nog niet.
Vandaar deze dus, een spotlichtje op de moeders, een topic om even lekker ervaringen uit te wisselen over alles wat er met je gebeurd als je eenmaal moeder bent.

We willen graag dat jullie het "hoe gaat het met de moeders" topic weer gebruiken waar het voor bedoeld was nl hoe voel je je als moeder en hoe regel je alle dingen.Niet een klaagbankje voor alle ziek en zeer.
(we vertrouwen hierbij op het zelfregulerend vermogen van iedereen, en als het nodig is wordt er verwezen naar Klaagbaak of R&P)
pi_66780129
Als je hem toch op de bijrijdersstoel zet maakt een 3 of 5 deurs natuurlijk niets uit Wij zetten Mila op de achterbank vanwege het isofix systeem (daarmee zit de maxicosi vast aan het chassis van de auto)

Lekker dat jullie morgen gaan kijken Diaan!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:01:05 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66780132
Leuk van dat auto'tje Diaan!
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:05:23 #4
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_66780325
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:01 schreef Raissa het volgende:
Als je hem toch op de bijrijdersstoel zet maakt een 3 of 5 deurs natuurlijk niets uit Wij zetten Mila op de achterbank vanwege het isofix systeem (daarmee zit de maxicosi vast aan het chassis van de auto)

Lekker dat jullie morgen gaan kijken Diaan!
Precies, deze auto is er alleen maar voor dat ik wat meer vrijheid heb ik als ik doordeweeks overdag alleen ben met de kinderen en/ofm niet door weer en wind met de fiets of lopend naar school hoef. Voor lange ritten enz. hebben we natuurlijk onze "hoofdauto".

BE, ik wilde Madness al een tijdje heel graag zien. Toen ze een paar jaar geleden in Amsterdam waren, kon ik niet. Heb jij ze al een keer live gezien??
Make love, not war ☮
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:10:20 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66780541
Nee nooit, maar dat moet wel echt heel tof zijn. Ik ben alleen niet zo'n festivaltype.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:20:01 #6
114177 Diaan73
pi_66780986
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nee nooit, maar dat moet wel echt heel tof zijn. Ik ben alleen niet zo'n festivaltype.
Zal ik een stukje voor je filmen?? Geef dan maar voorkeur aan welk nummer.... maar dit is natuurlijk geheel offtopic
Make love, not war ☮
  vrijdag 6 maart 2009 @ 21:37:49 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_66781802
Nee joh, dat is het dan toch ook niet. Dan moet ik maar gewoon zelf gaan.
pi_66782750
Auto voor Diaan

Hier half dood, maar dat zal morgen vast beter gaan Alleen mijn koppie kon dat gesjouw door het ziekenhuis vandaag nog niet echt aan
En morgen komt de vrouw van mijn schoonvader me een dagje helpen ze gaat de ramen wassen en we gaan veel thee drinken

En verder gaat het hier (koppie negerend) eigenlijk vet goed
pi_66786202
Spannend Diaan, autootje kijken (en misschien wel kopen) en een dagje pinkpop is ook
pi_66791459
Diaan, auto kijken is leuk, auto kopen nog leuker!
Ik ga vanmiddag lekker alleen de stad in, heeeerlijk. Even vakantie inkopen doen. Nog een weekje en dan zitten we in de sneeuw. Een collega zei dat ik wel op moest passen met skien omdat je banden na de zwangerschap nog opgerekt zijn, klinkt wel aannemelijk. Maar ik ga het toch even proberen, al is het maar 1 helling, even dat gevoel, die wind in mijn gezicht.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_66791804
Diaan, leuk auto kijken. Gaan wij binnenkort ook doen.

Ik ben snotterig, net als mn kind. Eerlijk zullen we alles delen toch...
Fake it till you make it...
pi_66793295
komt Madness naar pinkpop?

Edit: ja dus
Mijn man is ooit naar een concert geweest en hij heeft enorm genoten ervan.

[ Bericht 79% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2009 11:15:20 ]
  zaterdag 7 maart 2009 @ 12:20:48 #13
11682 Moonah
Jolie femme
pi_66794815
Sjak, hoe is het met jou?
En Lishe?
Ik ben zo geschrokken van jullie laatste berichtjes....

Oh, en ik ben benieuwd hoe het met jouw vingers is, DeLiedje....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 7 maart 2009 @ 14:13:03 #14
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_66797406
Estrys, fijn is dat, even alleen de stad in!
Ik geniet daar zelf ook van, ik heb bijna nooit de gelegenheid daarvoor. Ik vind het dus echt luxe als ik op mijn gemakje door de HEMA kan struinen.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_66803574
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 14:13 schreef PM-girl het volgende:
Estrys, fijn is dat, even alleen de stad in!
Ik geniet daar zelf ook van, ik heb bijna nooit de gelegenheid daarvoor. Ik vind het dus echt luxe als ik op mijn gemakje door de HEMA kan struinen.

Ben naar jouw durrup geweest ook nog
  zaterdag 7 maart 2009 @ 20:45:02 #16
114177 Diaan73
pi_66808732
We hebben de auto gekocht a.s. zaterdag krijg ik hem al. Heerlijk gevoel..... en de kaartjes voor Pinkpop zijn besteld!!

Freecell hoe ging het vandaag?
Make love, not war ☮
pi_66809077
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
We hebben de auto gekocht a.s. zaterdag krijg ik hem al. Heerlijk gevoel..... en de kaartjes voor Pinkpop zijn besteld!!

Freecell hoe ging het vandaag?
Tof dat je de auto hebt!

Vandaag ging echt lekker, samen halve huis schoongemaakt en op de kop gezet, lekker met de plantjes bezig geweest en nu weer knallende koppijn
Het wordt toch tijd dat ik leer wat 'rustig aan' is
  zaterdag 7 maart 2009 @ 21:05:52 #18
114177 Diaan73
pi_66809432
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 20:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Tof dat je de auto hebt!

Vandaag ging echt lekker, samen halve huis schoongemaakt en op de kop gezet, lekker met de plantjes bezig geweest en nu weer knallende koppijn
Het wordt toch tijd dat ik leer wat 'rustig aan' is

Fijn dat het vandaag zo lekker ging... en nu lekker op de bank gaan hangen en relaxen hoor. Je moet ook aan jezelf denken.
Make love, not war ☮
pi_66811651
Tof dat jullie de auto hebben gekocht Diaan, en wat fijn dat je hem al snel kan gaan gebruiken
Freecell, fijn dat het lekker ging vandaag, wel jammer weer van de koppijn

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2009 22:22:33 ]
pi_66861231
Deze mama is aan haar laatste officiële verlof week begonnen. Volgende week nog vakantie en dan mogen we weer aan de bak. Ach ja, aan alles komt een eind zullen we maar zeggen.
Verder denk ik dat ik mijn eisprong weer heb gehad vorige week dus ik vrees dat ik volgende week ongesteld ga worden. (Zoals ik al zei aan alles komt een eind) Dat krijg je als je van de borstvoeding afstapt, tenminste dat zegt de verloskundige. Ik moet ook nog eens goed na gaan denken over anticonceptie. Moeilijk moeilijk wat ik ga doen, in ieder geval geen pil.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:23:48 #21
114177 Diaan73
pi_66861720
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:10 schreef Estrys het volgende:
Deze mama is aan haar laatste officiële verlof week begonnen. Volgende week nog vakantie en dan mogen we weer aan de bak. Ach ja, aan alles komt een eind zullen we maar zeggen.
Verder denk ik dat ik mijn eisprong weer heb gehad vorige week dus ik vrees dat ik volgende week ongesteld ga worden. (Zoals ik al zei aan alles komt een eind) Dat krijg je als je van de borstvoeding afstapt, tenminste dat zegt de verloskundige. Ik moet ook nog eens goed na gaan denken over anticonceptie. Moeilijk moeilijk wat ik ga doen, in ieder geval geen pil.
Veel plezier nog deze laatste week en natuurlijk volgende week op vakantie... ik heb nog precies 4 weken.... maar worden wel drukke weken dus die zullen wel voorbij schieten.

Wat anticonceptie betreft, ik denk aan het Mirenaspiraaltje... heb ik goede ervaringen mee. Weet iemand hier of die vergoed wordt of dat je die zelf moet betalen? Ik moest hem de laatste keer (in 2004) wel zelf betalen.
Make love, not war ☮
  maandag 9 maart 2009 @ 15:28:19 #22
144006 chacama
Ondernemend!
pi_66861885
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:23 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Veel plezier nog deze laatste week en natuurlijk volgende week op vakantie... ik heb nog precies 4 weken.... maar worden wel drukke weken dus die zullen wel voorbij schieten.

Wat anticonceptie betreft, ik denk aan het Mirenaspiraaltje... heb ik goede ervaringen mee. Weet iemand hier of die vergoed wordt of dat je die zelf moet betalen? Ik moest hem de laatste keer (in 2004) wel zelf betalen.
Zelf betalen, maar als je hem 5 jaar draagt is ie goedkoper dan de bijdrage aan de pil. Moet er wel meteen bij vermelden dat ik ook heel tevreden was, maar dat het na de zwangerschap van Maud niet meer goed ging. Raar, maar waar. Continu vloeien en een humeur waar je ú tegen zei. Nu een nieuwe pil (Jazz) en die bevalt goed.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:28:23 #23
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_66861889
Diaan, fijn dat jullie een (tweede) auto hebben!

Estrys, veel plezier met je laatste dagen verlof!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  maandag 9 maart 2009 @ 15:31:02 #24
114177 Diaan73
pi_66861971
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:28 schreef chacama het volgende:

[..]

Zelf betalen, maar als je hem 5 jaar draagt is ie goedkoper dan de bijdrage aan de pil. Moet er wel meteen bij vermelden dat ik ook heel tevreden was, maar dat het na de zwangerschap van Maud niet meer goed ging. Raar, maar waar. Continu vloeien en een humeur waar je ú tegen zei. Nu een nieuwe pil (Jazz) en die bevalt goed.
Okay, wat vreemd, maar een collega van mij had dat ook, dat contiune vloeien... ik denk dat ik toch maar voor de Mirena ga, ik verwacht niet dat wij ooit nog bewust een 3e babietje willen gaan bakken.
Make love, not war ☮
pi_66862029
quote:
Op maandag 9 maart 2009 15:31 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Okay, wat vreemd, maar een collega van mij had dat ook, dat contiune vloeien... ik denk dat ik toch maar voor de Mirena ga, ik verwacht niet dat wij ooit nog bewust een 3e babietje willen gaan bakken.
En als jullie wel bewust een 3e babietje willen bakken dan laat je die mirena er toch gewoon uithalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')