Veel plezier!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef toma het volgende:
ik ga een potje poolen vlakbij het NS plein.
Waar zit die dan ergens?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:13 schreef toma het volgende:
ik ga een potje poolen vlakbij het NS plein.
welke dan ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:15 schreef theKiD het volgende:
Ik heb maar aan 1 wallpaper genoegDie gebruik ik nu al jaar of 3, of 4
Dacht ik ook al aan jahquote:
moet je wel even doorsparen en veel gezeur met RDWquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn -hopelijk- volgende auto![]()
[ afbeelding ]
Zo word ie ook never nooit niet goedgekeurd neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
moet je wel even doorsparen en veel gezeur met RDW
hahahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:19 schreef theKiD het volgende:
[..]
Mijn -hopelijk- volgende auto![]()
[ afbeelding ]
Zondags staan er nog wel eens wat lasers in brabant verstoptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:22 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo word ie ook never nooit niet goedgekeurd neeMaar als kenteken eenmaal erop zit...
Op zondagen word er minder door de politie bekeurt.. hoop ik dan maar..
![]()
Gaat meer om de open motorkap en de wielen die niet in de wielkasten zitten, met zo'n auto rij je niet zo snel veel te hard.. meer rustig tourenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zondags staan er nog wel eens wat lasers in brabant verstopt
ok kloptquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gaat meer om de open motorkap en de wielen die niet in de wielkasten zitten, met zo'n auto rij je niet zo snel veel te hard.. meer rustig touren
niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:23 schreef theKiD het volgende:
[..]
Gaat meer om de open motorkap en de wielen die niet in de wielkasten zitten, met zo'n auto rij je niet zo snel veel te hard.. meer rustig touren
In nederland - en dan specifiek voor mij gesproken- is het meer om te showen en te touren en af en toe een stoplichtsprintje makenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niet?
daarom hangen ze er in de states dikke V8's in met dikke 300+pk's...
maar de wouten pakken je er wel mee op helaas! kunt beter voor een iets later model pickup gaan van bijvoorbeeld chevrolet!
in tilburg zit aan de enschotse straat een garage bij die Total pomp, eigenaar is Fredje, die had altijd 2 van die dingen staan!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:28 schreef theKiD het volgende:
[..]
In nederland - en dan specifiek voor mij gesproken- is het meer om te showen en te touren en af en toe een stoplichtsprintje maken
Nooit gezienquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:29 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
in tilburg zit aan de enschotse straat een garage bij die Total pomp, eigenaar is Fredje, die had altijd 2 van die dingen staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |