ehm, terrasje maar weer ?quote:
jah, alleen als ik er zin in hadquote:[..]
Tilburgers natuurlijk. Zo ken ik jou. En volgens mij kwam jij eigenlijk niet zo vaak in Singles.
[..]
quote:. Ik wil rhu ook
.
Nieuwe nick hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik ken rhu eigenlijk als liefie_ uit Singles, en toen was er ineens een rhu in Tilburg-topic die dezelfde persoon was.
Dat verklaart een hoopquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
Ik ken rhu eigenlijk als liefie_ uit Singles, en toen was er ineens een rhu in Tilburg-topic die dezelfde persoon was.
Meeten is engquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm, terrasje maar weer ?
[..]
jah, alleen als ik er zin in had
[..]rhu is gewild
Zo lief is ze niet altijdquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
Is lieffie_ dezelfde als Rhu?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:58 schreef Tegan het volgende:
had geen zin om een T te gebruikenquote:
was ik nu zo eng ?quote:
je weet niet hoe ik benquote:
Ja, zo reageerde ik ook toen ik erachter kwam. Maar ik kwam erachter omdat iedereen rhu liefie noemde en dat ze dan als rhu erop antwoorde. En toen flipte ik helemaalquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nooit doen.
Correct spellende mannen
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, zo reageerde ik ook toen ik erachter kwam. Maar ik kwam erachter omdat iedereen rhu liefie noemde en dat ze dan als rhu erop antwoorde. En toen flipte ik helemaal.
mja voor mij is andersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, zo reageerde ik ook toen ik erachter kwam. Maar ik kwam erachter omdat iedereen rhu liefie noemde en dat ze dan als rhu erop antwoorde. En toen flipte ik helemaal.
Dat geef een verklaring voor dat voorvalletje van de week of...?quote:
ehm weet nu even niet wat je bedoeld ...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:01 schreef Tegan het volgende:
Oh, ik dacht dat dat tegenwoordig wel redelijk bekend was haha. Maar ik wist het ook heel lang niet.
mjaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat geef een verklaring voor dat voorvalletje van de week of...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |