dan wel pooier hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:44 schreef hetzusjevan het volgende:
Tekening?
Crazy-M is de msn slet van het topic want die heeft volgens mij de meeste Tilbo's op msn.
Oo, ja het ging alleen om Tilburgersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Drie Tilburgers, drie Singles/R&P SC'ers.
reken je mij dan bij de tilbos of de singlesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Drie Tilburgers, drie Singles/R&P SC'ers.
quote:
Jij bent ook een beetje gemeen...quote:
Oja, die kende jij ook IRL toch? Of was zij dat niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja en Rhubartje... maar die noem ik altijd Loes
ok have funquote:
Ik speel hard to get!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent ook een beetje gemeen...
Heb ik een speciale tekening in ajax ondergoed laten maken & dan heb ik nog geen PM van je
quote:
Wat moet ik nog meer doen dan om een PM mét gedichtje te krijgen...?quote:
Loesje wou toch anoniem blijven voor zover mogelijk?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Bedenk maar wat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaah sorry !!!!!
Hoe ga ik dit goed maken?
Tilburgers natuurlijk. Zo ken ik jouquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
reken je mij dan bij de tilbos of de singles
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:49 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Vanavond de stad in zodat ik moet werken en niet alleen maar standby sta!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet ik nog meer doen dan om een PM mét gedichtje te krijgen...?
dat weet alleen hij denk .... denk niet dat we dat willen weten ...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat moet ik nog meer doen dan om een PM mét gedichtje te krijgen...?
Hmm... Teveel moeitequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Vanavond de stad in zodat ik moet werken en niet alleen maar standby sta!
Haha, ja inderdaad.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:56 schreef Tegan het volgende:
rhu is ook wel een echte Loes. Als dat haar naam is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |