Ik denk dat je markplaats een mailtje moet sturen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef supersteve het volgende:
Nog nooit eerder voetbalplaatjes gespaard, totdat albert heijn met zijn actie kwam.
Ik begon de humor er van in te zien en zodoende ben ik gaan sparen![]()
Zelfs zo erg dat ik mijn dubbele kaartjes op marktplaats ging aanbieden zodat ik met mensen kon ruilen..
Zo kwam ik in contact met een ene mevr B. E. uit Groningen waarmee ik een ruil had besproken, 6 plaatjes tegen 6 plaatjes, echter heb ik niks van haar gekregen.. kortom opgelicht (ze heeft me doen melden dat het op 3 maart is opgestuurd)...
Nu weet ik dat het weliswaar om eenvoudige voetbalplaatjes gaat, maar al zou het om zandkorrels gaan.. er is iemand in Groningen niet eerlijk bezig.
Het laatste mailtje van haar was:
hallo,
ik heb er achter aan gebelt![]()
![]()
en hun zeggen dat het misschien is zoek geraakt tussen alle post
dat gebeurt wel eens
ik heb veder ook geen plaatjes meer het spijt mij heel erg
mvg d.
snugger is ze niet echt na ook een foto gezien te hebben, dus dat voordeel heeft ze ook al niet mee..
Aangifte doen bij de politie? whaha
Hoax.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef supersteve het volgende:
Zo kwam ik in contact met een ene mevr B. E. uit Groningen
...
mvg d.
Posten, die pics!quote:[b]Op vrijdag 6 maart 2009 19:02 schreef
snugger is ze niet echt na ook een foto gezien te hebben, dus dat voordeel heeft ze ook al niet mee..
Ze kan niets meer voor je betekenen TS, ze heeft er al achteraangebeltquote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:56 schreef supersteve het volgende:
GA IK ZEKER DOEN MORGENik geef haar tot morgen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:05 schreef Pompiedompie het volgende:
Hahahah ik was pas ook op gelicht bij albert heijn.
Krijg ik zo'n pakje, zitten er maar vier plaatjes in, hahaha.
Ga ik terug, zeg ik zo eej er zitten maar vier plaatjes in !!!
Zegt die dame: Hahahaha nee eentje ligt er op de grond, dat is Suarez haahhahah !::!!
![]()
![]()
!!!
11: !:!!
!
lolquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:05 schreef Pompiedompie het volgende:
Hahahah ik was pas ook op gelicht bij albert heijn.
Krijg ik zo'n pakje, zitten er maar vier plaatjes in, hahaha.
Ga ik terug, zeg ik zo eej er zitten maar vier plaatjes in !!!
Zegt die dame: Hahahaha nee eentje ligt er op de grond, dat is Suarez haahhahah !::!!
![]()
![]()
!!!
11: !:!!
!
Um ja ze heeft zeker exact 6 plaatjes die ze ook nog eens op marktplaats wil ruilen voor 6 anderequote:ik heb veder ook geen plaatjes meer het spijt mij heel erg
|quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:07 schreef VonHinten het volgende:
Hoe werkt het met die cijfertjes op de plaatjes? Geeft dat aan of ze zeldzaam zijn ofzo?
Bijv. (jaja, ik heb ze er nu bijgepakt), op die van Frank van der Struijk straat 5-7 en op die van Maarten Stekelenburg staat 4-9.
Ik heb trouwens een dikke stapel plaatjesBinnenkort maar eens een neefje blijmaken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |