quote:
Voorkeur voor een bepaalde dag?quote:
Welk boekje bedoel je en welke opleiding? Wat ik geleer heb van mn economie studie is dat je open moet staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:41 schreef rival het volgende:
[..]
ik gooi het op jouw mening omdat jij het zo ziet, omdat jij het zo uit een boekje hebt. en dat boekje hoorde bij je opleiding en is dus blijkbaar heilig.
wat dat betreft lijk je weleens op een moslim die niks anders gelooft dan de koran
dat iemand anders dingen anders opvat of ziet, kan er bij jou niet in. dat is jammer.
hij is zooo cool hahaquote:
hmm heb wel 2 oorbellen ja, van die vierkante...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gilet
je manier van praten en kleden passen niet echt bij een kerel met een vaste baan
behalve een in de mac misschien
sorry was niet zo lief van me maar het valt me telkens zo op
heb je ook een zo'n glitteroorbel ding?
Dus je vindt hemquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welk boekje bedoel je en welke opleiding? Wat ik geleer heb van mn economie studie is dat je open moet staan.
Ik denk dat jij niet inziet hoeveel ik uit de mens probeer te halen. Dat jij niet dieper nadenkt betekent niet dat het niet bestaat. In feite lijk jij meer op die moslim met oogkleppen op.
Overigens zijn moslims
Enigsinds? Sinds wanneer?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Blijkbaar is het nodig om over alles slap te ouwehoeren om enigsinds slim over te komen
Geen idee, lekker belangrijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
hmm heb wel 2 oorbellen ja, van die vierkante...
Maar ik ben pas 21 hoor...
Maar wat ik bedoelde is gewoon van stof, en is maar 1 kleur...
oho superdude allert iddquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar wat ik bedoelde is gewoon van stof, en is maar 1 kleur...
Ik vind Rival heel gezellig.quote:
Haha, morgen kan ik nietquote:
Parkpop is gratis hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:48 schreef MNR het volgende:
Morgen kaarten voor PP halen
Dat is mijn laatste trend
Ik weet niet wat je bedoeld onder "hoeveel ik uit de mens probeer te halen" maar mensen lastig vallen en sarren valt daar niet onder.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Welk boekje bedoel je en welke opleiding? Wat ik geleer heb van mn economie studie is dat je open moet staan.
Ik denk dat jij niet inziet hoeveel ik uit de mens probeer te halen. Dat jij niet dieper nadenkt betekent niet dat het niet bestaat. In feite lijk jij meer op die moslim met oogkleppen op.
Overigens zijn moslims
Ieuw! Ieuw! Ieuw!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |