quote:Staatssecretaris De Vries van Defensie baalt flink van de zeldzame varensoorten die zijn ontdekt op het parkeerterrein van legerkamp Soesterberg. Door de vondst mogen 155 vrachtwagens van Defensie niet worden verplaatst.
"Als Defensie kunnen wij een goede bijdrage leveren aan natuur en milieu, maar het moet niet te gek worden", reageert De Vries op zijn weblog. "Het verplaatsen van de vrachtwagens blijkt een overtreding van de Flora- en faunawet te zijn en heeft bestuurlijke en mogelijk strafrechtelijke gevolgen, zo laat de Dienst Regelingen van het Ministerie van Landbouw ons weten."
Defensie wil de vrachtwagens verkopen. Maar de blaasvaren, de steenbreekvaren en de tongvaren verhinderen dat. "U begrijpt dat ik over dit onderwerp eens een kopje koffie met mijn collega van Landbouw, minister Verburg, ga drinken. Zij zal dit ook van de zotte vinden verwacht ik."
Hij heeft nog meer gespreksonderwerpen, op de Vlasakkers bij de Bernhardkazerne in Amersfoort zou namelijk een beschermde zandhagedis zijn gezien. Daardoor komen de Open Dagen van de Landmacht mogelijk in gevaar.
Mogguhquote:Op zondag 8 maart 2009 08:05 schreef jpjedi het volgende:
morguh![]()
Afscheidsfeest hier was groot succes.![]()
GLquote:GL heeft ook altijd fantastische ideeën he..Zouden we even niets anders aan ons hoofd hebben in de wereld dan groene daken? En al was het moment juist, dan ga ik nog niet mijn dak eens per week maaien.
Will your web browsing experience really be improved threefold (or more) on Safari 4 than IE7? "In our testing, the answer is no. However, we did notice a difference among browsers, just not as pronounced as the benchmarks indicate. Safari 4 and, to our surprise, Internet Explorer 8 felt the snappiest, though neither version of Firefox ever felt slow by comparison."quote:Op zondag 8 maart 2009 10:40 schreef jpjedi het volgende:
@Frankie, Jij bent toch een IE fan?
Komt sterk uit de test zeg..![]()
Ik gebruik safari op de mac en niet safari 4.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:07 schreef FJD het volgende:
[..]
Will your web browsing experience really be improved threefold (or more) on Safari 4 than IE7? "In our testing, the answer is no. However, we did notice a difference among browsers, just not as pronounced as the benchmarks indicate. Safari 4 and, to our surprise, Internet Explorer 8 felt the snappiest, though neither version of Firefox ever felt slow by comparison."![]()
Safari voelt overigens idd bloedsnel aan alleen heeft de beta bij mij een bug waardoor ik geen favorieten op kan slaan en belangrijker nog, het opstarten van Safari is echt zo traag als dikke stront door een trechter
Je bedoelt dat je Frankie op de kast wilt jagen?quote:Op zondag 8 maart 2009 11:12 schreef jpjedi het volgende:
Ik gebruik safari op de mac en niet safari 4.
Verder ga ik uit van de statistieken en niet van de Gevoelens van anderen.
Ook dat natuurlijk.quote:Op zondag 8 maart 2009 11:13 schreef FJD het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je Frankie op de kast wilt jagen?
Ik blijf gewoon bij IEquote:Op zondag 8 maart 2009 10:40 schreef jpjedi het volgende:
@Frankie, Jij bent toch een IE fan?
Komt sterk uit de test zeg..![]()
http://www.maximumpc.com/(...)_tomorrow?page=0%2C6
Ik gebruik firefox en safari maar de nieuwe versie van Firefox valt me eigenlijk tegen en scoort ook maar gemiddeld in de test net als Chrome terwijl die laatste eigenlijk nog maar beta is volgens mij.
Fokking 200,000 euro pe jaar aan plantjes.. goeie griep zeg.quote:ING België zet kachel lager
7 maart 2009, 14:21 | ANP
BRUSSEL (AFN) - ING België schrapt alle uitgaven die niet strikt nodig zijn. De instelling zet de kachel een paar graden lager, schrapt een onderhoudscontract voor planten in haar hoofdkantoor en meer van zulke zaken.
,,Weet u dat we per jaar 200.000 euro kwijt zijn aan de aanschaf en onderhoud van de planten in ons hoofdkantoor? dat is veel geld'', zegt topman Erik Dralans zaterdag in krant De Morgen. ,,Ik kan prima werken zonder een plant in mijn kamer en dat geldt voor meer mensen, neem ik aan.''
De besparingsronde bestaat uit veel kleine uitgaven, maar samen leveren ze ING tientallen miljoenen euro's op. De zelf behoorlijk winstgevende Belgische tak helpt zo de geldnood te verzachten bij het moederbedrijf.
Dralans denkt niet dat de bodem van de kredietcrisis in zicht is. ,,De markt is nog geweldig volatiel'', zegt hij. ,,Maar ik ben een optimist. Elke dag die voorbij gaat, ben ik een dag dichter bij het einde van de crisis. Er komt een moment dat de zon weer gaat schijnen op de beurs.''
Jij begonquote:
quote:
Ik heb de eer maar van je over genomen..quote:Op zondag 8 maart 2009 16:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Keihard gefaald in de voetbalpoule maar dat kan me geen reet schelenMooi man, ik had gerekend op 0 uit 3 voor de komende weken maar we staan al op 3
Als je zulke wedstrijden weet te winnen dan kun je gewoon kampioen worden natuurlijk
Ajax-publiek!
Hahahaha briljant!quote:Op zondag 8 maart 2009 16:33 schreef diamondvoodoo het volgende:
Zo zie je maar weer... wat het is zonder publiek.
Ik heb dan alleen radio 1 hier maar het beeld zoals men het verwoordde was toch heel anders. Beladen spannende wedstrijd met 2 mooie goals. Een overheersend Nac met name in de eerste helft en geluk voor feyenoord. Dit was de letterlijke quote van de commentator.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
FEYENOORD!
Weg met dat NACGingen helemaal los op het eind, Penders had zeker rood moeten krijgen. En die scheids
Was geen penalty en hij floot altijd in het voordeel van NAC
Maar goed, goede overwinning, twee prachtige goals
* Incolumis mompelt over roze bril enzo van Frankquote:Op zondag 8 maart 2009 16:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik heb dan alleen radio 1 hier maar het beeld zoals men het verwoordde was toch heel anders. Beladen spannende wedstrijd met 2 mooie goals. Een overheersend Nac met name in de eerste helft en geluk voor feyenoord. Dit was de letterlijke quote van de commentator.
Radio 1quote:Op zondag 8 maart 2009 16:49 schreef jpjedi het volgende:
Ik heb dan alleen radio 1 hier maar het beeld zoals men het verwoordde was toch heel anders. Beladen spannende wedstrijd met 2 mooie goals. Een overheersend Nac met name in de eerste helft en geluk voor feyenoord. Dit was de letterlijke quote van de commentator.
NAC was in de 1ste helft beter, zeker. Al had Makaay na een aantal minuten wel de 0 -1 erin mogen schieten. In de 2de helft vond ik overall gezien Feyenoord beter. Naast de 2 goals hij Wijnaldum nog 2 open kansen die allebei over gingen. In de laatste minuut kreeg Lurling namens NAC nog wel een enorme kans. De NAC'ers waren daarvoor wel erg irritant en agressief maar kregen tot m'n verbazing maar één gele kaart. Al met al wel een verdiende overwinning op basis van de 2de helft van Feyenoord. NAC was waarschijnlijk moe van de Bekerwedstrijd tegen AZ.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
dus alleen omdat Feyenoord een kans krijgt, hebben ze meer recht op een overwinning? kansen betekenen nog niet gelijk goalsquote:Op zondag 8 maart 2009 16:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
[quote]NAC was in de 1ste helft beter, zeker. Al had Makaay na een aantal minuten wel de 0 -1 erin mogen schieten.
en op basis van de hele wedstrijd?quote:In de 2de helft vond ik overall gezien Feyenoord beter. Naast de 2 goals hij Wijnaldum nog 2 open kansen die allebei over gingen. In de laatste minuut kreeg Lurling namens NAC nog wel een enorme kans. De NAC'ers waren daarvoor wel erg irritant en agressief maar kregen tot m'n verbazing maar één gele kaart. Al met al wel een verdiende overwinning op basis van de 2de helft van Feyenoord.
Dat weet ie echt wel hoor, hij zat vorige week in de Kuipquote:Op zondag 8 maart 2009 17:02 schreef Incolumis het volgende:
kansen betekenen nog niet gelijk goals
Feyenoord natuurlijkquote:Op zondag 8 maart 2009 17:02 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dus alleen omdat Feyenoord een kans krijgt, hebben ze meer recht op een overwinning? kansen betekenen nog niet gelijk goals
[..]
en op basis van de hele wedstrijd?
Gelijkwaardig is wel heel iets anders dan een overheersend NAC he Ariequote:Op zondag 8 maart 2009 17:52 schreef jpjedi het volgende:
Gelukkig lees ik dan bij het niet publieke nu.nl ook dat een gelijkmaker terecht zou zijn geweest. Lees ook tt 824 ff.
Scheids en grens waren beroerd.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:49 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Bij mij duurde ut ff langerquote:Op zondag 8 maart 2009 19:12 schreef Keltie het volgende:
Owjah, ben weer terug in het land.. Gisteren rond 12.45 geland en rond 13.30 achter de duane..
Stond daar in een rij achter een stuk of 6 snorren en hoofddoekjes en dan moet je wachten
Gisteren de jetlag afgeschut (hoop op) en morgen weer werken
Nah, nieuwe schoonmakers moet je ook het land binnenlatenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:17 schreef ursel het volgende:
[..]
Bij mij duurde ut ff langer
Maar kon je niet gewoon zeggen dat ze een bom bij zich hadden en zodoende heel snel weg rennen..
NAC'ers zongen "Helemaal niets in Rotterdam", kijk je rond en dan hangen er 4 "spandoeken" van de club:quote:Op zondag 8 maart 2009 19:21 schreef FJD het volgende:
Van Basten's Pannekoekenmix, makkelijk te kloppen!Geniaal spandoek bij ADO
Ik zei t nog tegen JP jaquote:Op zondag 8 maart 2009 19:25 schreef Keltie het volgende:
NAC'ers zongen "Helemaal niets in Rotterdam", kijk je rond en dan hangen er 4 "spandoeken" van de club:
feyenoord - de graafschap..(1-3) 69e minuut.quote:Op zondag 8 maart 2009 19:30 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zei t nog tegen JP jaAch ja, hebben die boeren ook weer eens een verzetje
Nog treuriger waren die NAC supporters die in de 85e minuut al naar huis gingen. Toen werden ze heel vakkundig voor Ajax-publiek uitgemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |