abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:47:42 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_66762392
In navolging van het topic: Voorspel hier wanneer de AEX door de 200 punten gaat kunnen we nu ook wel gaan raden wanneer de AEX onder de 150 punten gaat.

TS trapt af: tweede week van juni
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_66762556
Eerste week juli.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:55:24 #3
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_66762668
Niet tijdens deze crisis.
pi_66762720
192,50 lager komt de beurs niet dit jaar!
Dit keer zonder signature
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:57:08 #5
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_66762733
29 mei 2009.
Dan wordt het minimum voor dit jaar gehaald, misschien wel een fractie boven de 150.

Dan koop ik m'n aandelen, daarna ga op vakantie en kan een paar weken niet naar de koers kijken
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:58:13 #6
189454 Curri
Banaantje 4 life..
pi_66762765
24 april komt ie erg laag, maar niet bij de 150, want op dat moment zitten we diep in de shit
pi_66762827
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 12:58 schreef Curri het volgende:
24 april komt ie erg laag, maar niet bij de 150, want op dat moment zitten we diep in de shit
En waarom zitten we dan in de shit?

Ik denk juli/augustus...
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_66762941
28 juni 2009, dan ben ik jarig


pi_66763050
Walgelijk, mensen die dit grappig vinden.
pi_66763187
De laatste week van oktober.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:10:49 #11
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_66763198
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:06 schreef john84 het volgende:
Walgelijk, mensen die dit grappig vinden.
Euh.. het is niet grappig maar gewoon blij zijn dat de beurs op z'n dieptepunt staat zodat je kunt gaan inkopen .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_66763254
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:06 schreef john84 het volgende:
Walgelijk, mensen die dit grappig vinden.
Klopt. Huilen heeft ook geen nut, dus kunnen we er beter om lachen.
Damn, doe niet zo serieus man. Crisis: we hebben allemaal een dak boven ons hoofd, een bord vol vreten en niemand die ons opjaagt met een Kalasjnikov. We leven in het paradijs. Al kunnen we even niet die korte voorjaarsvakantie boeken.
Alle problemen die we hier hebben zijn luxe problemen. Welvaartsperikelen. Voor iedereen. Zelfs voor bijstandsmoeders en bejaarden met een AOW. Er is helemaal niemand in dit land die het gore lef mag hebben te klagen. Wat doen we met zijn allen? Klagen.

Man, rot op naar een willekeurig ander werelddeel en je hebt het vele malen slechter. De kans dat je het beter treft is vrijwel nul.

Klaag niet en lach.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:15:13 #13
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_66763355
Niet, hij gaat niet onder de 183
pi_66763671
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:12 schreef beerten het volgende:

[..]

Klopt. Huilen heeft ook geen nut, dus kunnen we er beter om lachen.
Damn, doe niet zo serieus man. Crisis: we hebben allemaal een dak boven ons hoofd, een bord vol vreten en niemand die ons opjaagt met een Kalasjnikov. We leven in het paradijs. Al kunnen we even niet die korte voorjaarsvakantie boeken.
Alle problemen die we hier hebben zijn luxe problemen. Welvaartsperikelen. Voor iedereen. Zelfs voor bijstandsmoeders en bejaarden met een AOW. Er is helemaal niemand in dit land die het gore lef mag hebben te klagen. Wat doen we met zijn allen? Klagen.

Man, rot op naar een willekeurig ander werelddeel en je hebt het vele malen slechter. De kans dat je het beter treft is vrijwel nul.

Klaag niet en lach.
Het slaat nergens op om jezelf te vergelijken met 3e wereldlanden, zo heeft iedereen die niet dood gaat aan de cholera of honger het 'goed'. Ik studeer volgend jaar af en no way dat ik als een vieze pauper weer bij m'n ouders in moet trekken straks als ik maandenlang tevergeefs gesolliciteerd heb. En ook no way dat ik na al die jaren studie asperges moet steken straks, daar gaat m'n carierre. Want zie straks maar eens terug te komen op de arbeidsmarkt als je meer dan 2 jaar achterlijk werk hebt gedaan.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:27:57 #15
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_66763858
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef john84 het volgende:

[..]

Het slaat nergens op om jezelf te vergelijken met 3e wereldlanden, zo heeft iedereen die niet dood gaat aan de cholera of honger het 'goed'. Ik studeer volgend jaar af en no way dat ik als een vieze pauper weer bij m'n ouders in moet trekken straks als ik maandenlang tevergeefs gesolliciteerd heb. En ook no way dat ik na al die jaren studie asperges moet steken straks, daar gaat m'n carierre. Want zie straks maar eens terug te komen op de arbeidsmarkt als je meer dan 2 jaar achterlijk werk hebt gedaan.
Mensen, die een glansrijke carrière hadden uitgestippeld met de hoogtijdagen .

Dude, met wat meer weerbaarheid en minder jankgedrag zou dat normaalgesproken helemaal goed moeten komen. Zo'n grote invloed zou zo'n crisis dr niet op moeten hebben.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_66763869
Voor dat de zomer is afgelopen ik denk rond half augustus zakt ie er door heen ....
  vrijdag 6 maart 2009 @ 13:28:23 #17
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_66763875
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef john84 het volgende:

[..]

Het slaat nergens op om jezelf te vergelijken met 3e wereldlanden, zo heeft iedereen die niet dood gaat aan de cholera of honger het 'goed'. Ik studeer volgend jaar af en no way dat ik als een vieze pauper weer bij m'n ouders in moet trekken straks als ik maandenlang tevergeefs gesolliciteerd heb. En ook no way dat ik na al die jaren studie asperges moet steken straks, daar gaat m'n carierre. Want zie straks maar eens terug te komen op de arbeidsmarkt als je meer dan 2 jaar achterlijk werk hebt gedaan.
Onzin. Er zijn zoveel mensen die dat tegenwoordig wel moeten doen. Reken maar dat werkgevers je daar niet op af zullen rekenen.

En trouwens, volgend jaar kan er al een hoop veranderd zijn.
pi_66764035
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:23 schreef john84 het volgende:

[..]

Het slaat nergens op om jezelf te vergelijken met 3e wereldlanden, zo heeft iedereen die niet dood gaat aan de cholera of honger het 'goed'. Ik studeer volgend jaar af en no way dat ik als een vieze pauper weer bij m'n ouders in moet trekken straks als ik maandenlang tevergeefs gesolliciteerd heb. En ook no way dat ik na al die jaren studie asperges moet steken straks, daar gaat m'n carierre. Want zie straks maar eens terug te komen op de arbeidsmarkt als je meer dan 2 jaar achterlijk werk hebt gedaan.
Dude, je klinkt als een rijkeluiszoontje dat geen porsche mag hebben op zijn verjaardag.

Allereerst heb jij niets te willen of te eisen. Als er over 2 jaar geen banen zijn, ben jij net zo hard de lul als de rest van je opleiding. Je kan dan net zo hard gaan huilen dat je het niet wil, maar daarmee krijg je niet eerder een baan.

Verder heb jij je kansen op (her-)intreding in je vakgebied zelf in de hand. So what als je een paar jaar asperges steekt om de huur te betalen. Als jij je opleiding en kennis op peil houdt, heb jij meer kans dan je klasgenoten die dit niet doen.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_66764104
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:27 schreef Falco het volgende:

[..]

Mensen, die een glansrijke carrière hadden uitgestippeld met de hoogtijdagen .
Nee hoor, ben niet zo'n carierre-mannetje. Sterker nog, ik maak me niet eens zo druk om m'n toekomstige salaris en ik hoef geen dikke auto van de zaak etc. maar ik wil wel een baan in iets waar ik gestudeerd voor heb, en geen hersendodend werk.
quote:
Dude, met wat meer weerbaarheid en minder jankgedrag zou dat normaalgesproken helemaal goed moeten komen. Zo'n grote invloed zou zo'n crisis dr niet op moeten hebben.
Dat hoop ik maar, als je nu al die verhalen hoort over 'extreme jeugdwerkloosheid' en de jaren '80 erbij pakt.

Maar goed, ik vind gewoon dat er nogal lacherig gedaan wordt hierover. Het is alsof mensen hier als een soort 'ramptoerist' graag de wereldeconomie zichzelf in een enorme depressie ziet storten.
pi_66764451
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:33 schreef john84 het volgende:

Maar goed, ik vind gewoon dat er nogal lacherig gedaan wordt hierover. Het is alsof mensen hier als een soort 'ramptoerist' graag de wereldeconomie zichzelf in een enorme depressie ziet storten.
Dat heeft voor een ieder een andere reden. Een paar hier verdienen grof geld met de dalingen. Anderen zien graag dat de rijke mensen hun geld verliezen en weer anderen (zoals ik) zien het huidige systeem graag fundamenteel veranderen.

Het systeem veranderen kan niet zonder dat dat pijnt gaat doen. Economisch iig.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_66764707
De mensen die hier veel geld aan verdienen verdienen slechts 1 ding: een nekschot. Natuurlijk zijn aandelen etc. gewoon een spel en in een 'gewone' recessie hoort zoiets er gewoon bij. Maar mensen die nu anderen zoveel ellende gunnen zodat ze zelf wat extra centen hebben dienen gewoon kapot gemaakt te worden. Dat zijn de types die deze hele crisis veroorzaakt hebben.
pi_66764736
Ik ga voor de 100.
pi_66764817
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef john84 het volgende:
De mensen die hier veel geld aan verdienen verdienen slechts 1 ding: een nekschot. Natuurlijk zijn aandelen etc. gewoon een spel en in een 'gewone' recessie hoort zoiets er gewoon bij. Maar mensen die nu anderen zoveel ellende gunnen zodat ze zelf wat extra centen hebben dienen gewoon kapot gemaakt te worden.
Het gaat totaal niet om anderen ellende te gunnen ter meerdere glorie van je vermogen. Lees de reeks "De Beursvloer" maar helemaal door. Het is simpelweg geld verdienen. De één z'n dood, etc.

Daarbij is er geen 1 op 1 relatie tussen de beurs en de economie. Men beweerd dat de beurs de economie voorspeld. Als jij als persoon dat ook goed doet, kun je geld verdienen met zowel het stijgen als het dalen. Dit gaat met opties en niet met aandelen (specifieke uitleg in de beursvloer).
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_66765005
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
Dude, je klinkt als een rijkeluiszoontje dat geen porsche mag hebben op zijn verjaardag.
Doe maar rustig, er stond afgelopen week nog een artikel in de NRC Next over ´t feit dat als je een tijdje onder je niveau gewerkt hebt je dit een zeer lange tijd achtervolgt. Zowel in salaris als in carrièrevooruitzichten. Het artikel was nav het besluit dat je na een jaar ww alle banen dient aan te pakken die je voorgedragen krijgt, ongeacht niveau (om 't recht op WW niet te verliezen).

Ontopic: eind augustus tijdens 't zomerreces, lage volumes hoge volatiliteit
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_66765310
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 13:55 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Doe maar rustig, er stond afgelopen week nog een artikel in de NRC Next over ´t feit dat als je een tijdje onder je niveau gewerkt hebt je dit een zeer lange tijd achtervolgt. Zowel in salaris als in carrièrevooruitzichten. Het artikel was nav het besluit dat je na een jaar ww alle banen dient aan te pakken die je voorgedragen krijgt, ongeacht niveau (om 't recht op WW niet te verliezen).
Dat dus ja. De regering moet daar echt op inspringen, desnoods maar wat extra kosten. Liever de komende 30 jaar wat meer belasting betalen dan je leven vergooien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')