Ik ben hem aan het spelen. En ineens wil Rorschach me niet meer volgen en zit ik vastquote:Op zondag 8 maart 2009 18:36 schreef Rossdale het volgende:
Over voetbal lullen doen jullie maar in VBL
And now for something totally different:
[ afbeelding ]Watchmen!
Aangezien je tot de laatste chapter moves vrijspeelt zal dat wel zo zijn. En aangezien de 2 totaal verschillende vechtstijlen hebben maakt het leuker. Rorschach kan bv knuppels oprapen en gebruiken terwijl Nite Owl dat niet kan.quote:Op zondag 8 maart 2009 18:41 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb hem nog maar 20 minuutjes kunnen spelen maar ik vind hem tofWel basic hack&slash game maar je krijgt vrij snel steeds meer nieuwe moves, dus het blijft wel tot het einde interessant gok ik
quote:Op zondag 8 maart 2009 18:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Er is al jaren (en nog steeds) maar één top licentietitel en dat is Riddick. De rest is crap.
Case closed.
Je hebt gelijk Wessiej!quote:
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:36 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, wat moet je doen bij the warriors?
Klikquote:Op zondag 8 maart 2009 19:19 schreef SkyChat het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar alle random characters in GTA IV
Ik heb er nu 11 gevonden
Die game was vet tof, ik ga hem aanschaffen deze week !quote:Op zondag 8 maart 2009 19:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
In de film wordt zo'n kerel gekilled ofzo en in het spel moet je dan terug komen naar je buurt en wordt je door al die verschillende bende's belaagd! Moet je ze allemaal neerslaan enz
Nu nog?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die game was vet tof, ik ga hem aanschaffen deze week !
ja, want ik had het eerst op de xbox, maar die heb ik een keer verkocht.quote:
Een gamecollectie aan het startenquote:Op zondag 8 maart 2009 19:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, want ik had het eerst op de xbox, maar die heb ik een keer verkocht.
Ben een game collectie aan het starten, en deze mag daar niet in ontbreken.
Waarom verkoop jij altijd al je games als je ze hebt uitgespeeld ?quote:Op zondag 8 maart 2009 19:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een gamecollectie aan het starten![]()
Waarom dude?
Omdat ik ze waarschijnlijk toch nooit meer speel!quote:Op zondag 8 maart 2009 20:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom verkoop jij altijd al je games als je ze hebt uitgespeeld ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |