Hoe weet jij dat nou weer met je RROD?quote:
Dat is zijn gamerstagquote:
Ik heb geen RRODquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer met je RROD?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die MX vs ATV, had die jouw xbox ook niet gemold?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:41 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer met je RROD?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:14 schreef SkyChat het volgende:
Waarom is GTA IV![]()
Pak een willekeurige auto, parkeer in de zon en kijk naar het gedetaileerde vuil op je lak, rij dan naar een wasstraat en doe je ding, kijk dan hoe schoon alles weer is, rij vervolgens weer een poosje rond in dezelfde wagen en zie het langzamerhand weer vuil worden
Dat is dan ook meteen het leukste wat je kan doen in GTA IV als de verhaallijn is afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten percent faster with a sturdier frame
Mijn xbox is nog altijd rock solid!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Die MX vs ATV, had die jouw xbox ook niet gemold?
Banjo-Kazooiequote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:34 schreef Lyzio het volgende:
Banjo-Kazooie N&B is natuurlijk een pareltje![]()
Nonsense dus.
Ik denk dat dat het is jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mijn xbox is nog altijd rock solid!
Maar spel is zo slecht dat het beestje er misschien wel van pure ellende de geest aan zou hebben gegeven!
We moeten je niet. Scheer je weg.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:32 schreef DGVF het volgende:
Klik voor mijn mening over Banjo 3 op de volgende link:
Eindelijk een echte Die Hard GTA IV Fanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat is dan ook meteen het leukste wat je kan doen in GTA IV als de verhaallijn is afgelopen.
Sorry maar Godverdomme welke idioot verzint het nou om dat clubhuis dicht te flikkeren!!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
GTAIV is gewoon geniaal !
Ben weer begonnen om het nog een keer uit te spelen, en The Lost And Damned was gewoon geniaal.
GTA wordt je dood dudequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:40 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Sorry maar Godverdomme welke idioot verzint het nou om dat clubhuis dicht te flikkeren!!!
Daar sta je dan in je crack pandGeen Hi-Lo meer & TV is ook weg
IK SNAP DAT ECHT NIET HÉ!!![]()
![]()
quote:
Nice.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef SkyChat het volgende:
Whahaha ik ben terug in het clubhuis!!
Ik ging via de brandtrap omhoog naar het dak en als je dichtbij de antenne staat dan kun je LB indrukken om tv te kijken en dan nog een keer LB en dan sta je binnen in de club!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat een glitch? Wel tof opzichquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef SkyChat het volgende:
Ik ging via de brandtrap omhoog naar het dak en als je dichtbij de antenne staat dan kun je LB indrukken om tv te kijken en dan nog een keer LB en dan sta je binnen in de club!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kunt alleen niet saven en ook niet naar boven gaan op die trap want toen liep ik vast.. ik ben nu opnieuw aan het laden om te kijken wat ik wel kan doen daarbinnenquote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:03 schreef SkyChat het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja HET clubhuis manquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]hahah
Welk clubhuis is dat? Of van lost & damned?
Die TV zit op de bovenste verdieping dus lekker dichtbij om te activeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |