Wou hij die schommel trick doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat dus
Wie geeft nou bad rep voor het rammen van een autootje die net tegen een schommel aanstaat![]()
Ja en de meeste zuigen echt apen ballen dude wtf die trick doe ik in 3 secondenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent echt de machinist van de hypetrain ofniet ?quote:
Dure hobbyquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent echt de machinist van de hypetrain ofniet ?
ALL ABOARD the hypetrain!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jij bent echt de machinist van de hypetrain ofniet ?
Die gast was misschien al een uur bezigquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:38 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja en de meeste zuigen echt apen ballen dude wtf die trick doe ik in 3 seconden
Klacht: 12 jarig kutventje met z'n smurfen stem die huilt omdat ik hem opzij ram
Ik ga jou bad rep geven want jouw game heeft mn xbox gemoldquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het werkt volgens mij best ok, want mensen die zelf bad rep hebben worden minder zwaar meegeteld als zij weer bad rep aan iemand geven!
Dat zal het wel zijn geweest jaquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
ALL ABOARD the hypetrain!
[ afbeelding ]
[..]
Die gast was misschien al een uur bezig![]()
Afro Samurai valt zwaar tegen hoor je overalquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:53 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn geweest ja
Afro Samurai lijkt me echt gaaf, die achievements zijn uber cool btw
Hoezo dat danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Afro Samurai valt zwaar tegen hoor je overal
Gewoon slecht spelquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:00 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Hoezo dat dan![]()
(ik ook altijd met m'n achievement boner)
Net gedownload, ga de demo nu even proberenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:19 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Demo was tof, ooit nog eens uit de budgetbakken halen.
De demo is wel oke! Alleen valt het spel tegen na de eerste paar levels en dat zie je in die demo natuurlijk niet. Anders check even een paar reviews!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:44 schreef SkyChat het volgende:
Die game is heul niet slecht, mooie tekeningen en ninja ninja is Samuel L Jackson
Ga ik doenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De demo is wel oke! Alleen valt het spel tegen na de eerste paar levels en dat zie je in die demo natuurlijk niet. Anders check even een paar reviews!
Ziet er anders best leuk uit.quote:
Ok, ik zat gisteren te twijfelen wat ik er mee zou doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |