Ja dan moet je totaal uitloggen en dan Gamertag Recovery doen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:32 schreef Henk-B het volgende:
Jongens even een vraagje.
Ik ben bij iemand anders en die heeft een xbox360 met zijn eigen profiel.
Ik zou graag streetfighter willen spelen tegen hem, maar dan met mijn eigen profiel, kan dat?
En dat als ik dalijk weg ga, ik mijn profiel van zijn xbox afhaal, kan dat allemaal?
Als je een memory unit hebt kan je die het beste gebruiken, dan kan je ook savegames meenemen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:32 schreef Henk-B het volgende:
Jongens even een vraagje.
Ik ben bij iemand anders en die heeft een xbox360 met zijn eigen profiel.
Ik zou graag streetfighter willen spelen tegen hem, maar dan met mijn eigen profiel, kan dat?
En dat als ik dalijk weg ga, ik mijn profiel van zijn xbox afhaal, kan dat allemaal?
Dat ook dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je een memory unit hebt kan je die het beste gebruiken, dan kan je ook savegames meenemen.
Ik heb helaas geen memory unit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja dan moet je totaal uitloggen en dan Gamertag Recovery doen.
En zorgen dat je gegevens niet opgeslagen worden.. dat is een optie
Maandag komt de UPS man voor reparatie numero 3quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:58 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb toch al zeker 3 weken lang een spiksplinternieuwe 360 van het reparatiecentrum, en nu gaat hij alweer terug.
Reparatie numero 4
Thuis weer recoveren, en als je achievements wilt moet je online zijn.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:59 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen memory unit.
Maar ik moet hier (op mijn vriend zijn xbox360) helemaal uitloggen dan Gamertag Recovery doen en dan kiezen voor niet opslaan.
Maar dan gebeurt er niks thuis met mijn gamertag toch?
En alle archievements die ik hier haal komen automatisch ook thuis er op staan?
Oke thanks!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Thuis weer recoveren, en als je achievements wilt moet je online zijn.
Dat account staat thuis gewoon nog op z'n Xbox toch of trekt ie daar weg ofzo?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:07 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Thuis weer recoveren, en als je achievements wilt moet je online zijn.
Ja, maar als je weer online wilt moet je thuis weer recoverenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:10 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Dat account staat thuis gewoon nog op z'n Xbox toch of trekt ie daar weg ofzo?
Je achievements komen overigens allemaal op jouw account aan en zoals lennie zegt, online gaan enzo
Okay dan!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:11 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ja, maar als je weer online wilt moet je thuis weer recoveren
Wat sneu zegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:13 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Okay dan!![]()
Iemand heeft me neg rep gegeven wegens het rammen van z'n autootje in GTA IV
Wat een ontiegelijke tyfus kneus
Unsporting Conduct![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:13 schreef SkyChat het volgende:
Iemand heeft me neg rep gegeven wegens het rammen van z'n autootje in GTA IV
Wat een ontiegelijke tyfus kneus
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:17 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik kreeg eens bad rep omdat ik met Randy Orton ging met WWE
Daar heb ik zo'n hekel aan wanneer ze dat doen!!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:19 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb ook veel bad rep![]()
Wegens quitten bij Worms omdat sommige samen spelen
Kun je nagaan wat een kut systeemquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:20 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Ik heb 62% bad rep, waarvan 50% door unsporting conduct
Het werkt volgens mij best ok, want mensen die zelf bad rep hebben worden minder zwaar meegeteld als zij weer bad rep aan iemand geven!quote:
Het is gewoon bullshit, want je krijgt bad rep voor het minste gerinkel. Ook als je te goed bentquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het werkt volgens mij best ok, want mensen die zelf bad rep hebben worden minder zwaar meegeteld als zij weer bad rep aan iemand geven!
Meegeteld waarin, Spanky?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:27 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het werkt volgens mij best ok, want mensen die zelf bad rep hebben worden minder zwaar meegeteld als zij weer bad rep aan iemand geven!
Dat dusquote:Op zaterdag 7 maart 2009 15:29 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Het is gewoon bullshit, want je krijgt bad rep voor het minste gerinkel. Ook als je te goed bent
Mierenneukers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |