Mooi getal maar wel irritant dat ie op een 1 eindigt. Als je nu meer haalt is het weer een lelijk getalquote:
Ik vind het ook stom als er achievements zijn die niet een vijftal zijn. Mortal Kombat, Viking, Luxor, allemaal kutgames daaromquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:19 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Mooi getal maar wel irritant dat ie op een 1 eindigt. Als je nu meer haalt is het weer een lelijk getal
Ik heb gelukkig nog nooit een game gehad (of achievement ervan gehaald) waarbij dat het geval was. Ik zou het echt niet trekken als ik een lelijk getal had. Ik zou serieus een game kopen puur om m'n gamerscore recht te trekken!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vind het ook stom als er achievements zijn die niet een vijftal zijn. Mortal Kombat, Viking, Luxor, allemaal kutgames daarom
Ik heb het al zo lang... Het went...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:25 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog nooit een game gehad (of achievement ervan gehaald) waarbij dat het geval was. Ik zou het echt niet trekken als ik een lelijk getal had. Ik zou serieus een game kopen puur om m'n gamerscore recht te trekken!
Het moet toch wel te fixen zijn! Heb je van alle gamerscoreverneukende games alle achievements gehaald? Er zijn vast wel wat achievements in die games die je makkelijk kan halen. Want die gekke gamerscore achievements zijn altijd weinig punten; dus waarschijnlijk makkelijke achievements.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb het al zo lang... Het went...
Het gaat er niet om hoe hoog die is. Liever 2500 dan 18301!quote:
quote:9.5 Presentation
Some of its core mechanics are a little unrefined but it's a feature-rich and gloriously presented offering.
9.5 Graphics
It's an absolutely gorgeous game, with simply staggering character animations, environments and sheer attention to detail.
9.5 Sound
In terms of blockbuster calibre production, it sounds as good as it looks. From atmospherics to voice and music, it's a sublime cacophony.
8.5 Gameplay
It mightn't be much of a step up from Resi 4 but the relentless variety and staggering set-pieces are irresistible. Single-player suffers from AI issues though and co-op's where it's at.
8.5 Lasting Appeal
You'll breeze through in 12 hours on Normal but co-op, Veteran and the mighty Mercenaries extend life tremendously.
9.0 Outstanding OVERALL
(out of 10 / not an average)
Ik vind die eenheden ook extreem vaag maarja kutgames = kutgamerscorequote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe hoog die is. Liever 2500 dan 18301!
Ja lekker afrikaantjes neerknallen al was het alleen maar om amnesty international te pestenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het wel prima zo, als ik ooit maar weer eens voorbij Rossdale kan
In other news.
IGN.
Resident Evil 5.
[..]
Eindelijk een compleet politiek incorrecte gamequote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:39 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja lekker afrikaantjes neerknallen al was het alleen maar om amnesty international te pesten
En ze staan machteloos toe te kijkenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:43 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Eindelijk een compleet politiek incorrecte game![]()
Ik wens je veel succesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news.
IGN.
Resident Evil 5.
[..]
Bij BlahDVD is Bourne voor 13 pond of 2 voor 25! Edwinuss heeft gelijk, het is een toffe game! Neem Prince Caspian erbij want afgezien dat je gek bent op disney games is ie best vetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog wel idd en ook die van James Kont!
Een echte co-op game dus!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news.
IGN.
Resident Evil 5.
[..]
Kijken of ik mijn reguliere co-op maatje zo gek kan krijgen om deze game te halen.quote:
Riddickquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Resident Evil 5 pik ik later wel op. De co-op maakt het spel tot wat het is.
Eerst Killzone 2 even uitspelen, daarna Dead Space (impressies mensen) en vervolgens Riddick.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |