Blijkt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:37 schreef Lyzio het volgende:
Je mag hier geen keet meer trappen, naar het schijnt
Ik doel meer op de duo-posts van ons beide. Dus ik bedoel het half.quote:
Vent. Die niet zo achterdochtig.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
Edje en Lz!
Hou die rommel van jullie in de SC aub!
Volgens mij bedoel je een heel ander woordquote:
Owja, achterstalligquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoel je een heel ander woord
Serieus wat heb je gebruikt net je zegt woorden die nu nergens op slaanquote:
Ik gebruik niks.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Serieus wat heb je gebruikt net je zegt woorden die nu nergens op slaan
Die wil ik ook nog wel idd en ook die van James Kont!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die game van The Bourne identity lag voor 20 euro bij de Bart Smit. Toffe game.
Ik ga morgen eens kijken en ik las dat Dead Space voor 15 euro bij de free record lagquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Die game van The Bourne identity lag voor 20 euro bij de Bart Smit. Toffe game.
Nee dat was een foutquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:49 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik ga morgen eens kijken en ik las dat Dead Space voor 15 euro bij de free record lag
Nouja .. voor koopjes loop je toch al niet bij free record naar binnen, die zijn echt slecht geupdated qua prijzen voor gamesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee dat was een foutDie prijzen zijn nu weer aangepast lijkt me!
Het was ook mooiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:03 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Nouja .. voor koopjes loop je toch al niet bij free record naar binnen, die zijn echt slecht geupdated qua prijzen voor games
kutzooi.. het klonk zo mooi![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |