als je in het menu je disc/game hebt geselecteerd, kan je Y drukken voor meer opties, en dan staat er meteen 'install to harddrive'quote:Op dinsdag 10 maart 2009 01:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
een hardeschijf is trouwens zeker aan te raden, heb ook een arcade gekocht maar had al snel spijt dat ik geen HD had.
Moet je niet werken of zoquote:Op dinsdag 10 maart 2009 09:17 schreef Sala-adin het volgende:
Is live down?
Waarom mag hij dat niet vragen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Moet je niet werken of zo
Oh wacht je bent moslim
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Waarom mag hij dat niet vragen?
Omdat jij van 9 tot 5 werkt doet niet iedereen dat.
Ik werk 's morgens en 's avonds.
QUOTE FTWquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kijk eerst eens even naar de PI voordat je uit je pan gaat.
ow maar ik ga nog lang niet de pan uit hierquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:34 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kijk eerst eens even naar de PI voordat je uit je pan gaat.
Same here. Dus een Arcade gekocht, en na een maand toch een HDD van 60GB. Als je die demo's ziet, of soms updates van games die je hebt, maar je kunt ze niet downen, dan is dat toch frustrerend.quote:Op maandag 9 maart 2009 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou ik ga dat mijn verhaaltje hier maar eens neer gooien, Ik twijfel tussen een xbox arcade of een xbox pro edition.
Nou ik ga die xbox dus gebruiken om te gamen dit betekend niet heel fanatiek maar gewoon paar keer per week even paar uurtjes gamen.
Nou las ik dus op internet dat je per sé voor sommige spellen online te spelen een HDD in je xbox nodig hebt. Is dit waar of zijn dit maar een bepaald aantal spellen?
En wat zijn de voordelen van een HDD in je xbox.
Alvast bedankt.
Ik wou gaan zeiken over het feit dat je niet meer info gaf, maar die is er ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:07 schreef Wessiej het volgende:
Nieuwe Behemoth game (makers van Alien Hominid en Castle Crashers)
[ afbeelding ]
Ik heb een eigen ondernemeing (een snackbar waar mensen voor mij werken) dus ik kan lekker thuis chillen en geld verdienen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:02 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Moet je niet werken of zo
Oh wacht je bent moslim
quote:AQuila360 (Fok!)
BB-King (Fok!)
Chaos-Zero (Fok!)
Jovatov (Fok!)
Motorhoofd (Fok!)
Poit (Fok!)
SpankmasterC (Fok!)
Tinuzzz_Talpa (Fok!)
Twarres (Fok!)
Yari (Fok!)]
HAquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik wou gaan zeiken over het feit dat je niet meer info gaf, maar die is er ook niet
Wachten de Tokyo Anime Fair, 20 maart, waar de game getoond gaat worden (speelbaar?). Op 18 maart komt de eerste trailer.
Doe je goedquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb een eigen ondernemeing (een snackbar waar mensen voor mij werken) dus ik kan lekker thuis chillen en geld verdienen.
Maargoed live doet het weer dus
Toch jammer dat je in de bioscoop werktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb een eigen ondernemeing (een snackbar waar mensen voor mij werken) dus ik kan lekker thuis chillen en geld verdienen.
Maargoed live doet het weer dus
Ik had toch eerder een Döner kebab zaak verwacht kardash.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:21 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Welcome to da club.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net toch maar de pro gehaald nu vrijdag nog mijn nieuwe tv en dan kan ik er weer tegenaan
quote:Op maandag 9 maart 2009 13:12 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb halo wars gkregen maar ik heb de NTSC J versie
WTF waarom versturen ze mij geen pal versie op!
Dit lukte tot op de boot. Daar kon ik niet anders dan toch maar te gaan schietenquote:Test of Faith
Complete the game without shooting an enemy
80
Vergrendeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |