abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66869304
Net 'The Wheelman' demo gedownload en JEZUS wat een graftakkespel is dat zeg!

!!!
pi_66869548
Na maanden te hebben laten liggen Mass Effect nu uitgespeeld. Was een geweldige game.

Fallout 3 is top, wel heel veel dingen 'geleend' van Oblivion, maar dat kan nooit kwaad. Heb wel een beetje genoeg van het oogverblindende kleurenpalet. Bruin....Lichtbruin...En donkerbruin.

Dead Space ligt hier nog, daar ga ik wel aan beginnen als ik Fallout uit heb.
  maandag 9 maart 2009 @ 19:12:12 #253
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_66869783
Ik heb een Xbox360 dip
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Redactie Games maandag 9 maart 2009 @ 19:20:18 #254
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_66870054
quote:
Op maandag 9 maart 2009 18:58 schreef mini-lellan het volgende:
Net 'The Wheelman' demo gedownload en JEZUS wat een graftakkespel is dat zeg!

!!!
'
Ik vond het spel echt leuk.

Niet een AAA spel maar erg tof om te spelen
.....Kennedy
  maandag 9 maart 2009 @ 19:25:05 #255
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_66870248
Kan wel misschien die Riddick en Wheelman demo eens proberen!!
pi_66873128
Iemand die een leuk spel van zijn kant, wil ruilen tege fable 2 van mijn kant? had er toch meer verwacht
pi_66873512
Eurogamer Resident Evil 5 Review
quote:
Even better, Capcom has managed to get the whole thing working well whether you're playing locally or over the internet. Offline, the split-screen mode is excellent, with an interesting horizontal split system that, rather than splitting the screen in half, shifts both views to a specific portion of the screen area to maintain the aspect ratio. If you're lucky enough to own a big TV, it feels like having a proper screen to yourself, which is rarely the case in these situations. Online, of course, is at the mercy of connections speeds and lag, but in the right conditions holds up remarkably well.

So while Resident Evil 5 might not be the game that the traditionalist might have hoped for, it still stands out as hugely enjoyable in its own right. Bereft of puzzle and exploration, Capcom has instead pointed both barrels at the action element in the hope that the masses will warm to it. Thanks to the game's stubborn loyalty to stop-and-shoot, the result is distinctive, but with suspect partner AI to contend with, this is a game that only truly comes into its own with a friend who's up for a challenge.
7/10
pi_66873611
Ik voel een XBOX360 crisis komen Het komende half jaar is er niks behalve misschien Riddick en dat terwijl afgelopen tijd wel iets anders was(hoewel het vooral Gears of War 2 was,de rest was redelijk teleurstellend )

Niet dat ik er last van heb met Killzone 2 maar toch... Misschien moeten mensen maar van die Hori arcade fight sticks kopen(erg leuk met SC4,een stuk minder met SFIV)

Waarom heb ik dat gedoe met tekens die over elkaar gaan?(de reden dat er geen spatie's zijn na de komma's)
  maandag 9 maart 2009 @ 20:54:42 #259
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66873626
Nou ik ga dat mijn verhaaltje hier maar eens neer gooien, Ik twijfel tussen een xbox arcade of een xbox pro edition.

Nou ik ga die xbox dus gebruiken om te gamen dit betekend niet heel fanatiek maar gewoon paar keer per week even paar uurtjes gamen.
Nou las ik dus op internet dat je per sé voor sommige spellen online te spelen een HDD in je xbox nodig hebt. Is dit waar of zijn dit maar een bepaald aantal spellen?
En wat zijn de voordelen van een HDD in je xbox.

Alvast bedankt.
pi_66873868
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Same here, zou het zeker kunnen zijn. De afzender is 'Ron' kan ik mij herinneren.
Bedankt voor julllie reactie, ik had uiteraard de spambox ook in de gaten gehouden, maar ook daar was niets binnengekomen. Ik heb hem nu maar gemaild, dus ik hoop maar dat het nu in orde gaat komen. Mocht het misgaan, dan horen jullie het wel.
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
  Redactie Games maandag 9 maart 2009 @ 21:10:39 #261
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_66874298
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nou ik ga dat mijn verhaaltje hier maar eens neer gooien, Ik twijfel tussen een xbox arcade of een xbox pro edition.

Nou ik ga die xbox dus gebruiken om te gamen dit betekend niet heel fanatiek maar gewoon paar keer per week even paar uurtjes gamen.
Nou las ik dus op internet dat je per sé voor sommige spellen online te spelen een HDD in je xbox nodig hebt. Is dit waar of zijn dit maar een bepaald aantal spellen?
En wat zijn de voordelen van een HDD in je xbox.

Alvast bedankt.
Pro kost niet echt heel veel meer, maar brengt vele voordelen met zich mee. Een arcade is als een bordeel met alleen dikke wijven, je krijgt wel wat je wilt, maar het is niet echt top.
.....Kennedy
  maandag 9 maart 2009 @ 21:11:44 #262
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66874341
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:10 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Pro kost niet echt heel veel meer, maar brengt vele voordelen met zich mee. Een arcade is als een bordeel met alleen dikke wijven, je krijgt wel wat je wilt, maar het is niet echt top.
Ja dat het voordelen zou hebben zover was ik ook wel maar wat zijn nou echte specifieke voordelen tov een Arcade.
pi_66874519
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja dat het voordelen zou hebben zover was ik ook wel maar wat zijn nou echte specifieke voordelen tov een Arcade.
Je krijgt een hardeschijf van 14gb (ja volgens de handleiding 20 maar 6 is in beslag genomen voor diverse geïnstalleerde software ).
  maandag 9 maart 2009 @ 21:18:02 #264
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_66874610
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:15 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Je krijgt een hardeschijf van 14gb (ja volgens de handleiding 20 maar 6 is in beslag genomen voor diverse geïnstalleerde software ).
En die kan je gebruiken voor Demo's,foto's en films etc. Want als dat zowat het enige is waarvoor je die hardeschijf gebruikt heb ik hem in princiepe niet nodig.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:22:19 #265
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_66874795
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

En die kan je gebruiken voor Demo's,foto's en films etc. Want als dat zowat het enige is waarvoor je die hardeschijf gebruikt heb ik hem in princiepe niet nodig.
Demo's ga je toch wel willen hoor! Die komen er veel en is altijd tof om ff een demo te spelen!
pi_66874814
quote:

[..]

Yep. Toch raad ik je een hardeschijf aan. Je betaald dan wel iets meer maar je kunt in ieder geval veel meer data opslaan dan op zo'n memory unit van 256mb.
  maandag 9 maart 2009 @ 21:55:14 #267
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_66876427
Godverredomme,

gaat m'n Xbox360 dus gewoon voor de fucking DERDE keer kapot. Wat een grafkankerding!
Gisteren vloog m'n spel vast (NBA2k7, wilde een achievement halen) en vandaag leest 'ie geen CD's meer.
Zet ik hem uit en wil ik hem weer aanzetten.. helemaal niks meer! Krijg de pleuris!

Gelukkig wel nog binnen de garantie, maar gewoon de DERDE keer ook dat ik een maandje niks bijzonders te doen heb (Tussen banen in) !
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  maandag 9 maart 2009 @ 22:02:22 #268
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_66876769
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:55 schreef Reddiablo het volgende:
Godverredomme,

gaat m'n Xbox360 dus gewoon voor de fucking DERDE keer kapot. Wat een grafkankerding!
Gisteren vloog m'n spel vast (NBA2k7, wilde een achievement halen) en vandaag leest 'ie geen CD's meer.
Zet ik hem uit en wil ik hem weer aanzetten.. helemaal niks meer! Krijg de pleuris!

Gelukkig wel nog binnen de garantie, maar gewoon de DERDE keer ook dat ik een maandje niks bijzonders te doen heb (Tussen banen in) !
Ach, eergisteren was het bij mij de vierde keer
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 9 maart 2009 @ 22:05:00 #269
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_66876864
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:02 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ach, eergisteren was het bij mij de vierde keer
Pfff, I feel your pain

Hij doet 't trouwens geloof ik weer.... ff uit elkaar gehaald (nee niet helemaal) -- stroom eraf en er weer op en het werkt weer.. maar God knows how long
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_66877263
TR3Y FOR LIF3

maandag 9 maart 2009 @ 22:32:49 #271
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_66878143
quote:

[..]

Niet alleen dat, maar veel games laden ook sneller, en als je echt tof bent kun je je games installeren op je HDD waardoor je stiller bent (en vaak nog wat sneller ladend)

En Pro heeft tegenwoordig trouwens 60 GB cyberia, niet meer 20! (dus in totaal hou je volgens mij 54 GB over voor je gedownloade/geinstalleerde onzin)

Oh en je kan wat meer Arcade-games kwijt, komen er best wel weer een paar leuke aan Flock, Peggle, Rocket Riot (neem van mij aan: die game wordt de shizznizz!!)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_66879402
En vergeet de DLC niet.
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:44 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Same here, zou het zeker kunnen zijn. De afzender is 'Ron' kan ik mij herinneren.
Don
pi_66882715
quote:
Op maandag 9 maart 2009 22:32 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

En Pro heeft tegenwoordig trouwens 60 GB cyberia, niet meer 20! (dus in totaal hou je volgens mij 54 GB over voor je gedownloade/geinstalleerde onzin)
My bad.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 01:17:03 #274
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_66883505
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 00:36 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

My bad.
Het is vergeven!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_66883600
quote:
en als je echt tof bent kun je je games installeren op je HDD waardoor je stiller bent (en vaak nog wat sneller ladend)
hoe doe je dat?

een hardeschijf is trouwens zeker aan te raden, heb ook een arcade gekocht maar had al snel spijt dat ik geen HD had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')