Nu al?quote:Op maandag 9 maart 2009 00:49 schreef SkyChat het volgende:
Ben nu de Soviet Connection (GTA IV Theme Song) aan het downloaden voor m'n Nokia E71
Ja ik was net op tijd voor de primeurquote:
Ik ben bijna klaar met de pigeons en stunt jumpsquote:Op maandag 9 maart 2009 10:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja ik was net op tijd voor de primeur
Ik heb trouwens een vette interactive map gevonden voor die duiven en stunt jumps
Vanavond maar eens afmaken!
Hou ons wel op de hoogte, ik kan niet slapen als ik niet weet wat voor stoere dingen je vandaag met de xbox doetquote:Op maandag 9 maart 2009 10:54 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ja ik was net op tijd voor de primeur
Ik heb trouwens een vette interactive map gevonden voor die duiven en stunt jumps
Vanavond maar eens afmaken!
Lief dagboek,quote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hou ons wel op de hoogte, ik kan niet slapen als ik niet weet wat voor stoere dingen je vandaag met de xbox doetMisschien is het leuk om al je post met "lief dagboek" te beginnen
Respect!quote:Op maandag 9 maart 2009 11:34 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Ik ben bijna klaar met de pigeons en stunt jumpsDan heb ik 100% en ga ik aan TLAD beginnen!
Komende half jaar speel je niets meer?quote:Op maandag 9 maart 2009 13:29 schreef Wouter2006 het volgende:
* Wouter2006 hoeft geen ander spel meer
* Wouter2006 wacht op Assassin's Creed 2
Ik word gewoon te oud voor deze crapquote:Op maandag 9 maart 2009 13:05 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Lief dagboek,
Ik kan natuurlijk ook plaatjes posten en mijn favo games aan je opdringen anders hoor jij er niet bij ofzo
quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 12:11 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Hou ons wel op de hoogte, ik kan niet slapen als ik niet weet wat voor stoere dingen je vandaag met de xbox doetMisschien is het leuk om al je post met "lief dagboek" te beginnen
MOet ik sarcasme ook al aan je uitleggen.quote:
Maar telt mee voor de 100% achievement!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:03 schreef SkyChat het volgende:
Okay ik heb ze allemaal nu! Achievement unlocked.. 5G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whehe nog zo'n kutje die graag bepaalt wat anderen wel en niet op een discussie platform mogen postenquote:Op maandag 9 maart 2009 14:21 schreef Cyberia18 het volgende:
SkyChat
Serieus dude, tyf eind op met je gebagger naar KLB ofzo. Wordt er strontziek van om steeds maar weer dezelfde personen in het hele topic te zien vol lopen te slowchatten.
quote:Op maandag 9 maart 2009 14:15 schreef Reintji het volgende:
[..]
Maar telt mee voor de 100% achievement!Ik weet het maar ik zit nog op 87% dus ik heb nog even te gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe is je sociale leven? Blijf je ook doorzeiken terwijl er niet om wordt gevraagdquote:Op maandag 9 maart 2009 14:33 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Whehe nog zo'n kutje die graag bepaalt wat anderen wel en niet op een discussie platform mogen posten
Ik blijf gewoon lekker lullen over m'n xbox360 shit of je d'r nou wel of niet tegen kan
[..]
Ik weet het maar ik zit nog op 87% dus ik heb nog even te gaan![]()
Bij mij kwam het mailtje met de code rechtstreeks in mijn SPAM folder terecht, kijk daar eventjes zou ik zo zeggenquote:Op maandag 9 maart 2009 15:42 schreef Ron.666 het volgende:
Heeft er iemand onlangs nog bij Jasper1675 een abonnement besteld? Ik gisteren nog, maar krijg maar geen reactie en als ik het formulier invul word ik doorgelinkt naar een yahoo site. Iemand die me gerust kan stellen dat het wel in orde komt?
Same here, zou het zeker kunnen zijn. De afzender is 'Ron' kan ik mij herinneren.quote:Op maandag 9 maart 2009 16:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bij mij kwam het mailtje met de code rechtstreeks in mijn SPAM folder terecht, kijk daar eventjes zou ik zo zeggen
alleen Gears2 en Team Fortress 2.quote:Op maandag 9 maart 2009 13:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Komende half jaar speel je niets meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |