En dat houdt in, 15x posten per dag?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef Spooky4u het volgende:
Volgens mij moet de lemming een grote poort bereiken voordat het einddoel er is.
Rond lvl 15 wordt het wel pittig.
Die troll neemt niet opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:08 schreef ursel het volgende:
Ik zou je vriendin ff bellen, die weet ut vast wel..![]()
En dan de lemming van de buren verwaarlozen zeker? Nee, lekker danquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef _Led_ het volgende:
Tief een end op, zoek je eigen lemming !
Helaas, die zitten achter een slotquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je kan ook een broertje of zusje van de lemming inschakelen om hem gezelschap te houden
zat ie er vorige week ook al ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan de lemming van de buren verwaarlozen zeker? Nee, lekker dan
In het boekje met instructies staat dat je dat pas na een dag of 5 mag doen. Het liefst in de nacht na het nuttigen van 10 biertjes. Er staat alleen niet bij of dat voor mij geld of voor de lemmingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef PiRANiA het volgende:
Verkoop hem een rotschop!
Misschien kan je ze laten klonen? Er schijnen al vergaande technieken te zijn om lemmings te klonen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Helaas, die zitten achter een slot
Try me.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien kan je ze laten klonen? Er schijnen al vergaande technieken te zijn om lemmings te klonen.
Nee, maar, want elke lvl moeten er meerdere lemmings overleven. Een lemming met een slot erop kan niet meer bewegen en de poort nooit meer bereiken. Dan met je restart lvl doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dat houdt in, 15x posten per dag?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
In het boekje met instructies staat dat je dat pas na een dag of 5 mag doen. Het liefst in de nacht na het nuttigen van 10 biertjes. Er staat alleen niet bij of dat voor mij geld of voor de lemming
Dat laat ik liever over aan de mensen die daar ook echt verstand van hebben. Ik vind het maar een linke business.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Misschien kan je ze laten klonen? Er schijnen al vergaande technieken te zijn om lemmings te klonen.
Dat heb je nu al 2x gezegd. En nu?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |