Ja, dat moeten we ook doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:56 schreef Isabeau het volgende:
Echt niet?? Moeten we nódig weer een keer DnD'en! Dan maak ik een banoffeepie
OooooOOooo....óók al zo lekker!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:01 schreef ColdFeet het volgende:
Banoffee pie![]()
Ik heb nog een blikje toffeeprut liggen... Verleidelijk.
Maar er staat al een citroen-cheesecake in de koelkast
Als het überhaupt doorgaat. Bij de bookmakers schijn je daar al weddenschappen op af te kunnen sluiten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef Isabeau het volgende:
Het is bijna een soort ramptoerisme om naar een concert van MJ te gaanMaar hij kan dan natuurlijk alleen maar meevallen, als je niet zo veel verwacht.
Het bovenlaagje was idd een soort mousse, maar wel afgebakken, dus misschien lijkt het er wel opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:04 schreef ColdFeet het volgende:
Ik ga volgende week een -glutenvrije- baked chocolate mousse maken. Misschien was het zoiets?
Nog nooitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef DarkElf het volgende:
hier trouwens ook nog nooit een banoffee pie op, t lijkt me zo machtig en zoveel te zoet
Ik ben altijd verrast hoe beschaafd-zoet die toffee isquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:14 schreef DarkElf het volgende:
hier trouwens ook nog nooit een banoffee pie op, t lijkt me zo machtig en zoveel te zoet
Yeahquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:13 schreef Tezz het volgende:
Bluezz, je promotiemail ligt bij onze collectioneur!![]()
![]()
![]()
Voor een banoffee pie moet je wel van banaan houden hèquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef freecell het volgende:
Nee dank
Ik ben niet zo'n fan van banaan in dingen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een banoffee pie moet je wel van banaan houden hè
Daaromquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor een banoffee pie moet je wel van banaan houden hè
Heeft te maken met het tijdstip van oogsten, huhquote:
Ja, nou kijkend naar buiten, zie ik echt overal hoofdjes achter de ramen verschijnen. Wat typisch eigenlijk dat iedereen dan gelijk gaat kijken. Maargoed, iemand is dus afgevoerd. Geen brand, geen doden (nouja, misschien dan toch eentje), niets aan de hand, gewoon doorlopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Je klinkt als een oude beppe die door haar luxaflex tuurt
Mijn konijn klettert net van de bankHij draaide zich om en viel
Ik heb de Engelse versie gelezen, Five quarters of the orange. Wat een geweldig boek is dat zeg! Beste uit de eetboeken-serie van Joanne Harris als je het mij vraagt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:42 schreef DarkElf het volgende:
Toevallig las ik er laatst ergens iets over, leek mij idd leuk
Eerst maar eens "eten, bidden, beminnen" uitlezen endaarna verder met een boek van Joanne Harris, "rode schoenen (schrijfster van "chocolat" (dit is t vervolg) en "5 kwarten van een sinaasappel")
Het zijn idd heerlijke boeken, heb ze allemaal van mijn zus geleend en nu dus ook Rode schoenen... Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb de Engelse versie gelezen, Five quarters of the orange. Wat een geweldig boek is dat zeg! Beste uit de eetboeken-serie van Joanne Harris als je het mij vraagt.
Rode schoenen moet ik nog lezen, die ligt te wachten tot het huis af is, heerlijk in de tuin lezen![]()
Met die boeken van haar ben ik echt even op minivakantie![]()
Haar kookboeken die zijn afgeleid van de serie zijn dan weer te slecht voor woorden, ik heb er wat dingen uit gemaakt en dat waren geen successen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Is hij al over de shock heen dat hij een week moet blijven?
positieve man dus.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij denkt dat ze morgen de drain eruit halen en dat ie maandag thuis is
Haar kookboeken zijn alleen Engelstalig te koop, ik heb ze via amazon.com.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Het zijn idd heerlijke boeken, heb ze allemaal van mijn zus geleend en nu dus ook Rode schoenen... Ben benieuwd!
Haar kookboeken ken ik niet? jammer dat dat zo tegenviel.
Ik heb het even gemist, maar wat voor behandeling moest hij ondergaan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De eerste vraag aan de neurochirurg was of ze m poliklinisch konden behandelen![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De eerste vraag aan de neurochirurg was of ze m poliklinisch konden behandelen![]()
Paps heeft een subduraal hematoom. Vandaag gaan ze als het goed is een gaatje in zijn schedel boren om het bloed weg te zuigenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb het even gemist, maar wat voor behandeling moest hij ondergaan?
Ah vandaar, heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat hij een kamer heeft met leuke mensen. Zeker op de neurochirurgie is dat vaak wel heel wisselend. Je kunt naast een leuk iemand liggen, een zeikerd, maar natuurlijk ook fors beschadigde mensen of mensen die vreemd grappig gedrag vertonen op basis van hun neurologische stoornissen/beschadigingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Paps heeft een subduraal hematoom. Vandaag gaan ze als het goed is een gaatje in zijn schedel boren om het bloed weg te zuigen
Hij ligt op een tweepersoons kamer naast een aziatisch ogende vrouw die 's nachts nogal onrustig schijnt te zijn. Ach, komt wel goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:06 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah vandaar, heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat hij een kamer heeft met leuke mensen. Zeker op de neurochirurgie is dat vaak wel heel wisselend. Je kunt naast een leuk iemand liggen, een zeikerd, maar natuurlijk ook fors beschadigde mensen of mensen die vreemd grappig gedrag vertonen op basis van hun neurologische stoornissen/beschadigingen.
Die laatste groep vind ik dan altijd wel weer leuk
Maar goed, hoop dat het meevalt en sterkte!
Het was maar een gokje, hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
Vork! Ik hoor dat we tomatenrisotto eten?![]()
Aubergines roosterenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:23 schreef Vork het volgende:
Eh, ik kan meer dan alleen risotto maken he. Dat weten jullie hopelijk toch wel. Toch?
Die heeft een soort blauwe plek tussen zn hersenvlies en schedel, die veroorzaakt veel hoofdpijn en misselijkheid. Ze boren zometeen een gat in zn schedel en dan zuigen ze t weg als t goed is.quote:
heb ik de hele winter nog niet gegetenquote:
Ik schijt 25 verschillende kleuren stront.quote:
Tis ook gewoon doodeng, in de schedel boren, brrrrquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik schijt 25 verschillende kleuren stront.
Ik denk dat paps ook wel een beetje bang is, hoewel hij veel vertrouwen heeft in de neurochirurg.
Ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef Bluezz het volgende:
Tis ook gewoon doodeng, in de schedel boren, brrrr
kun je ook even bij mij langs komen? Ik heb nog wel wat klusjes die ik maar voor me uit blijf schuivenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef Tezz het volgende:
Spannend Lein!
Ik sta in dubbele snelheid vandag volgens mij. Ik heb al kei veel gedaan!![]()
- Gordijnen gewassen
- ramen gewassen
- beneden verdieping schoon gemaakt
- toilet gepoetst
- was opgehangen
- gestreken
- boodschappen
- vaatwasser
- lunch gemaakt
- tussen de bedrijven door kind van school gehaald
- mooie kleren aangedaan en make-upje
Zo. Klaar om naar een kinderfeestje te gaan. Daarna rechtstreeks door naar zwemles en vanavond lekker hapjes maken voor mijn papa en mama die komen wijnen.
Gaat niet, moet nu naar een kinderfeestje!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:21 schreef sieske het volgende:
[..]
kun je ook even bij mij langs komen? Ik heb nog wel wat klusjes die ik maar voor me uit blijf schuiven
dat klinkt heul niet tofquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Die heeft een soort blauwe plek tussen zn hersenvlies en schedel, die veroorzaakt veel hoofdpijn en misselijkheid. Ze boren zometeen een gat in zn schedel en dan zuigen ze t weg als t goed is.
Hij heeft een hartruis.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
Freecell: dacht men dat er wat mis was, dan?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Papa is wakker en geopereerd. Goed aanspreekbaar en nog steeds dezelfde! Gelukkig.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Papa is wakker en geopereerd. Goed aanspreekbaar en nog steeds dezelfde! Gelukkig.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat moet een opluchting zijn! Gefeli!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja hij is al openquote:
oh gelukig!!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Hahaha! Maar betekent dat dat ze denkt dat jullie ventje de bouw van zijn vader heeft geërfd? Of denkt ze dat hij te weinig eet, de papa?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat moet een opluchting zijn! Gefeli!
En Bluezzz: ik denk dat wij ook wel een wijntje pakken om te proosten straks
Die arts had het er vanmiddag trouwens over dat je bij mensen met *kijkt naar TARA* het figuur van de papa. *kucht, bloost* sneller een ruisje hoort.
Het was zó grappig![]()
Je had er bij moeten zijn denk ik, ze wist duidelijk niet of ze het kon zeggen, besloot toen van wel en had er onmiddelijk spijt vanEn het was zo'n aardige vrouw!
Da's pas fijn nieuws, Lein.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Het lijkt me een tof mens, want zulke dingen kan je soms best zeggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:46 schreef freecell het volgende:
Die arts had het er vanmiddag trouwens over dat je bij mensen met *kijkt naar TARA* het figuur van de papa. *kucht, bloost* sneller een ruisje hoort.
Het was zó grappig![]()
Je had er bij moeten zijn denk ik, ze wist duidelijk niet of ze het kon zeggen, besloot toen van wel en had er onmiddelijk spijt vanEn het was zo'n aardige vrouw!
Je bent best vroeg thuis?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Fijn Lein![]()
*Burp....derde restaurant van deze week zit er op.... voorlopig hoef ik even niet meer uiteten
Wat een zwaar leven...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 19:48 schreef mascara-klodder het volgende:
Fijn Lein![]()
*Burp....derde restaurant van deze week zit er op.... voorlopig hoef ik even niet meer uiteten
Wb Kres,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:14 schreef kres het volgende:
Hee![]()
Zo dit was me een een weekje...
Lein goed om te horen dat het goed gaat daar bij jou...![]()
Gaat iemand nog iets leuks doen dit weekend ?
Wordt een erg rustig weekend zoals het er nu uitziet.... (heb daar geen zin in)
Vreemde is namelijk dat het niet eens zo heel druk is geweest. En toch ben ik gesloopt.. was vamiddag pas om 15:30 wakker en zit nu te gapen dat is echt niet leuk....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:17 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wb Kres,
Druk met werk gehad zeker?
Hier vroege dienst dit weekend, morgen na werk verjaardag en dan vanaf zondag middag heb ik heerlijk 3 dagen weekend
ben er ook wel aan toe.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:24 schreef kres het volgende:
[..]
Vreemde is namelijk dat het niet eens zo heel druk is geweest. En toch ben ik gesloopt.. was vamiddag pas om 15:30 wakker en zit nu te gapen dat is echt niet leuk....
Volgende week dagdienst...
Ohh drie dagen weekend !!!
Would love to have 3 day's off...
Ach ja ben mijn dagen aan het sparen voor het geval er dit jaar nog een een huisje te kopen valt... Zal ze dan hard nodig hebben...
Wat doe jij als ik vragen mag ?
(moet nog een "After" foto maken voor Freecell)
Pfff blij toequote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou paps was erg blij met de steunbetuigingen 'van een hele hoop mensen die hij niet kent'. Bezoekuur zit erop voor vandaag. De operatie is ook vlekkeloos verlopen denk ik, heb geen klachten gehoord van paps in ieder gevalHij heeft een drain in zn hoofd (en een gat in zn kop
) en nog steeds een grote muil en eigenwijs als dikke stront. Maar: zonder hoofdpijn dus alles is weer normaal nu
Waar werk je.. Zit je ook in de medische wereld als Isa of iets anders...? Aangezien jij ook met nachtdiensten te maken hebt....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]spannend dat huisjes plan joh! leuk leuk
En ja 3 dagen heb ik wel vaker alhoewel ze dat vaak splitsen dat dan weer wel.
Bedoel je wat voor werk ik doe?
Leuke plannen hoor en zeker spannend.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:44 schreef kres het volgende:
[..]
Waar werk je.. Zit je ook in de medische wereld als Isa of iets anders...? Aangezien jij ook met nachtdiensten te maken hebt....
Huisje plan is heel spannend..... Vooral in deze tijd.... En angezien ik het alleen moet doen dus geen partner of zo die mee betaalt.. Dus ja we gaan het zien.. Maakt het wel weer zo interesant...
Ik ga me nu heel diep schamen.. Dat heb ik al een keer gevraagd....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Leuke plannen hoor en zeker spannend.
Ik zou ook wel een huisje willen kopen maar das echt zowat onmogelijk, te duur allemaal, dus voorlopig maar even niet zeg maar, en verders Ik werk op een meldkamer beveiliging
Erg leuke job, lekker hectisch en uiteraard 24/7
whehehequote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef kres het volgende:
[..]
Ik ga me nu heel diep schamen.. Dat heb ik al een keer gevraagd....![]()
![]()
Ik doe mijn best..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:03 schreef freecell het volgende:
[..]
whehehe
Je kan ook niet alles onthouden *troost*
cnk was zo bijdehand om al om half 6 te reserverenquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:09 schreef kres het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is voor Freecell.. (niemand anders mag er naar kijken..)
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 20:28 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou paps was erg blij met de steunbetuigingen 'van een hele hoop mensen die hij niet kent'. Bezoekuur zit erop voor vandaag. De operatie is ook vlekkeloos verlopen denk ik, heb geen klachten gehoord van paps in ieder gevalHij heeft een drain in zn hoofd (en een gat in zn kop
) en nog steeds een grote muil en eigenwijs als dikke stront. Maar: zonder hoofdpijn dus alles is weer normaal nu
Is dat goed of juist slecht... ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
in het echt zie je er veel jongensachtiger uit
Schandaligquote:Op vrijdag 6 maart 2009 21:59 schreef kres het volgende:
[..]
Ik ga me nu heel diep schamen.. Dat heb ik al een keer gevraagd....![]()
![]()
`quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Schandalig
neehoor kan gebeuren enzo..,
Anyway pleittos
Das helemaal niet erg! Heb je nog een lekkere lange avond. Een uur wachten tussen 2 gerechten, ik vind het een verschrikkingquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:12 schreef mascara-klodder het volgende:
cnk was zo bijdehand om al om half 6 te reserveren![]()
Maargoed, we hebben er niet minder lekker om gegeten
Uhhh eik geen van beiden, zo bedoelde ik het nl niet, het verraste me eik vooralquote:
Zo dat hadden we dus woensdag...niet tof.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das helemaal niet erg! Heb je nog een lekkere lange avond. Een uur wachten tussen 2 gerechten, ik vind het een verschrikking
Ik hoop dat het morgen meevalt, alleen hebben we om 19.30 gereserveerd. We kunnen niet vroegerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Das helemaal niet erg! Heb je nog een lekkere lange avond. Een uur wachten tussen 2 gerechten, ik vind het een verschrikking
Zwaai je wel ffquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:46 schreef borisz het volgende:
Ik hoop dat het morgen meevalt, alleen hebben we om 19.30 gereserveerd. We kunnen niet vroeger.
Jij vroeg om een after foto....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:34 schreef freecell het volgende:
Dank je wel kres
Waar ik dat dan ook aan verdiend mag hebben
Ow en dat inderdaadquote:
Tja tja tja.. Wat moet ik hier nou van denken...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:41 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Uhhh eik geen van beiden, zo bedoelde ik het nl niet, het verraste me eik vooral
Ben je naar de kapper geweest![]()
Bye Hobselbeeb
Ik somsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:05 schreef k_man het volgende:
Ik weet ook wel dat er niemand ooit op die linkjes klikt, maar dat doet er niet toe.
Klik jij op mij klik ik op jouquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:05 schreef k_man het volgende:
Ik weet ook wel dat er niemand ooit op die linkjes klikt, maar dat doet er niet toe.
Ik heb het wel gedaan hoor... echt waar...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:05 schreef k_man het volgende:
Zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 22:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
MeMo![]()
Bevalt het nog steeds in je huisje?
Hell no... Geen afbijt in mjin haar....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wat een 'stoer' kapsel, je had het ook rood kunnen verven.
Of groen, of lilaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:18 schreef kres het volgende:
[..]
Hell no... Geen afbijt in mjin haar....
ROOD ?
Moet niet gekker worden hier .......quote:
Steer in een horny bui ?quote:
Blauwe woondoos ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Bwuh vannacht verrot geslapen nu zo slapen want om 9uur mag ik in de blauwe woondoos verschijnen
ruilen tegen kater?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:51 schreef kres het volgende:
Heeft iemand nog iet te ruilen tegen een vervelende poezel? Ieder keer als ik op sta zit dat beestje op mijn stoel...
So you know how I feel right now ....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 23:52 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ruilen tegen kater?
gaat ook op de stoel liggen als je opstaat.
idem bij bank bed etc.
Ja dat zijn allemaal van die vaktermen die ik nog niet beheers..quote:
gewoon eerst beetpakken,quote:
Dag memo, gelukkige dromenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
dag liefjes ik ga mn matras knuffelen
Ahh gossie wat klinkt dat lief en zoetsappig zegquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:01 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
gewoon eerst beetpakken,
kogelstoten met dat beest. en dan lekker zitten.
dit ritueel elke keer herhalen als je een keer bent opgestaan.
geen fitness meer nodig
Doe je er wel een Sova overheenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:02 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja dat is leuk maar ik ben die strijd beetje zat.....quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:01 schreef DarkElf het volgende:
leukste is dat poezen binnen 4 sec nadat je bent opgestaan er al liggen of ze er al úúren lagen
Sova ? nogmaalsquote:Op zaterdag 7 maart 2009 00:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doe je er wel een Sova overheen
U2 is best lekker eigenlijk
of t nou een kat of een dame is, vrouwen zijn altijd geraffineerdquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:07 schreef kres het volgende:
[..]
Ja dat is leuk maar ik ben die strijd beetje zat.....![]()
Als ik haar dan van die stoel af wil hebben dan rolt ze op en begint dan gek te doen en te kroelen... Dan vind ik het weer lulig om haar van de stoel af te helpen... Ze weet percies hoe ze me moet benaderen.....
Weltrustenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:09 schreef DarkElf het volgende:
tijd voor bed, de mr achterna
slaap lekker!
Ik zal nu wel ff op de scanner gaan zitten en een foto doorsturen, ok?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:17 schreef kres het volgende:
Ik heb geen billetjes om lekker tegenaan te kruipen ...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zal nu wel ff op de scanner gaan zitten en een foto doorsturen, ok?
Jij ook welterusten en ruk ze.quote:
Met zwelgen in zelfmedelijden kom je iig geen stap verderquote:Op zaterdag 7 maart 2009 01:17 schreef kres het volgende:
ik ga denk ik ff het voorbeeld van de volgen
alleen dan helemaal ziels alleen in mijn bedje kruipen
Damn zeg wat b egin ik daar toch beetje last van te krijgen zeg
Bah bah bah
Ik heb geen billetjes om lekker tegenaan te kruipen ...![]()
![]()
![]()
![]()
Het is niet zo zeer zelfmedelijden maar meer besef die inslaat.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 08:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met zwelgen in zelfmedelijden kom je iig geen stap verder
Als je ze daar maar kan zien danquote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:55 schreef DarkElf het volgende:
gisteren bloesemtakken gekocht, staat zo leuk dacht ik en aangezien ik toch bijna niet meer allergisch ben voor dingen (deels waar, deels wishfull thinking) ....
nou ze staan nu leuk buiten op t terras want voor het eerst sinds jaren heb ik weer een hooikoorts gevoel
nou ze staan al in de zon, nu nog even doorzetten en die eikels zijn zo doodquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:56 schreef Bluezz het volgende:
Van uitgedroogde takken heb je vast geen last mee nee
Pics, hhmmm. Zal straks eens kijken! Eerst eten, ik barst van de honger. WE hebben vanmorgen ontbeten en daarna niets meer gehad dus we eten erg vroeg vandaag!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Wel foto's tezzy want : pics or....Ikea moet je ook niet in het weekend doen gekkie
![]()
![]()
Net Plaats delict gezien, indrukwekkend hoor, al ben je sceptisch!
Plaats delict? Is er iets ernstigs gebeurd bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Niet in 't weekend doen?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
Wel foto's tezzy want : pics or....Ikea moet je ook niet in het weekend doen gekkie
![]()
![]()
Het zesde zintuig bedoel ikquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:58 schreef k_man het volgende:
Plaats delict? Is er iets ernstigs gebeurd bij jou in de buurt?
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:19 schreef kaasplankje het volgende:
Niet in 't weekend doen?
Wanneer dan?Die routing in die winkel is zó gemaakt dat je minstens 4 uur nodig hebt om de uitgang te vinden
ohh begint het weer...? Ons Soort Mensenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 17:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah.. Tja, OSM kijkt niet naar zulke programma's.
moot gebakken wilde zalm met frietjes & salade, en frambozenpudding met verse frambozenquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat kookt kaas?
Wij doen Fier! vanavondin het kader van de restaurantweek.
Nee hoor, gewoon bij de vismeneerquote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:18 schreef k_man het volgende:
Hoe kom je aan wilde zalm? Die is zo goed als onbetaalbaar.
Dan heb ik ernstige twijfels hoe wild die wilde zalm echt is.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon bij de vismeneeris ong. net zo duur als een goede biefstuk
Veel plezier daar.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:23 schreef borisz het volgende:
http://www.terra-cotta.nl/
Heb er al zin in. Nog een uurtje
.
Oke, pics!!! Afgelopen dinsdag zijn we dus in een lampenzaak geweest en daar waren de lampen gemiddeld 400 euro. Bij de bouwmarkten waren ze rond de 100 euro, maar lelijk. Vandaag Ikea dus.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:33 schreef Bluezz het volgende:
![]()
![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:29 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan heb ik ernstige twijfels hoe wild die wilde zalm echt is.
Lekker!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Veel plezier daar.
Wij gaan zo de deur uit.
Ooooh, ik ken datquote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Kut. Portemonnee kwijt. Zat geen geld in, maar moet nu weer pasjes verzamelen enzo. Zucht.
Gisteravond nog mee afgerekend in de AH, 400 meter van mijn huis. Vandaag dus kwijt. Moet uit mijn jaszak gevallen zijn. Soms ben ik lui en stop ik hem in een van de zijzakken ipv binnenzak. Ik heb er een briefje in liggen met mijn naam, telefoonnummer en e-mail, maar heb daar nog niets van gehoord.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:45 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ooooh, ik ken datzoek nog ff goed hij ligt vast wel ergens
Zoek op de plekken waar je het nooit zou verwachten......quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:08 schreef Stereotomy het volgende:
Kut. Portemonnee kwijt. Zat geen geld in, maar moet nu weer pasjes verzamelen enzo. Zucht.
Weet je eigenlijk waarom dingen die je kwijt bent altijd blijken te liggen op de laatste plek waar je zoekt?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:50 schreef kres het volgende:
[..]
Zoek op de plekken waar je het nooit zou verwachten......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 19:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk waarom dingen die je kwijt bent altijd blijken te liggen op de laatste plek waar je zoekt?Smartass..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Dat is inderdaad absoluut zeker wilde zalm. Uit Alaska?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
Hoe durf je aan de expertise van mijn visboer te twijfelen!![]()
dit is m btw, veel roder dan kweekzalm, veel magerder & steviger vlees![]()
[ afbeelding ]
Ten eerste weten ze mijn pincode niet, ten tweede is mijn airmileskaart het enige wat enigzins waarde vertegenwoordigt, en in Eindhoven is alles dicht op zondag.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:00 schreef k_man het volgende:
Waarom tot maandagochtend wachten met blokkeren? Denk je dat de persoon die 'm nu heeft ook tot maandag wacht met het leeghalen van je rekening?
Ik stond als enige af te rekenen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:04 schreef k_man het volgende:
Je pincode hebben ze in de supermarkt afgekeken en vervolgens hebben ze je portemonnee gejat...
Ja. Pasjes regelen kost tijd en geld, da's het enige denk ik wat ik qua last ervan (ga) heb(ben). Op donderdagavond haalde ik nog een rondje bier voor m'n vrienden, maar kwam 40 cent te kort. Dus ik weet zeker dat mijn portemonnee leeg is qua geld.quote:
What? was 't niet lekker mamabluezz?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:56 schreef Bluezz het volgende:
Tezz mooi hoor
Ik hou niet zo van zalm, maar na vanavond ook niet van kwartel
Shit, maar je bent bijna een mensquote:Op zaterdag 7 maart 2009 21:57 schreef Stereotomy het volgende:
Hij is weg denk ik.
Maandag 8:30 even bij de supermarkt gevonden voorwerpen langs, en dan alles blokkeren en opnieuw aanvragen maar. Zucht. Goed dat er geen geld in zat, maar nieuwe pasjes aanvragen is zo tedious en gaat me ook nog wat kosten.
Eigen schuld, Stereo.![]()
Nou, de afgelopen 6 jaar genomen heb ik dat ding 1x per 18 maanden verloren. Het was weer eens tijd.quote:
T-shirts in de vorm van een tent en joggingbroeken, Dudequote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zijn 'huispakkies'? Ik zie een soort trappelzakjes voor me.![]()
![]()
Ik kleed me eigenlijk nooit om, als ik thuiskom.
Van die velours trainingspakkiesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat zijn 'huispakkies'? Ik zie een soort trappelzakjes voor me.![]()
![]()
Ik kleed me eigenlijk nooit om, als ik thuiskom.
Goh nee, ik moet het hen eens vragen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:49 schreef ColdFeet het volgende:
Zeg, weet je al of je zus een meisje of een jongetje krijgt? En shop je je al dol voor die spruit?
Kinderen van broers/zussen zijn zo leukEcht heel nabij, maar lekker niet van jezelf
Waar is die verborgen camera???quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
T-shirts in de vorm van een tent en joggingbroeken, Dude
Maar jij loopt natuurlijk thuis in pumps, minirok en décolleté rond.![]()
Op het puntje van je pumps, naar boven gericht, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Waar is die verborgen camera???
Klinkt als een uitstekende geur.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb trouwens een CD gekocht van Noir Desir vandaag. Kennen jullie dat?
God dáár!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op het puntje van je pumps, naar boven gericht, natuurlijk.
Ja... En toch weet ik niet wat het is. Ik ga even googlen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik had het gevonden. Mooi hoor!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Dude, verreweg het bekendste nummer is deze, met Manu Chao.
& zo hoort het ookquote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar jij loopt natuurlijk thuis in pumps, minirok en décolleté rond.![]()
Pcies. Wordt je door zo'n stoere, gespierde (vrijwillige) brandweerman gered, sta je daar in je tent.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:12 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
& zo hoort het ook![]()
Je bent nu eenmaal stunning of je bent het niet. Wat nu als er ineens brand uitbreekt!Sta je in je housepak op straat
Kom maar onder mijn tentje brandweermanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
Pcies. Wordt je door zo'n stoere, gespierde (vrijwillige) brandweerman gered, sta je daar in je tent.
Ik snap er niks vanquote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:25 schreef DarkElf het volgende:
Terug van Madame Butterfly, wat ontzettend heerlijk dramatisch en meeslepend toch
was voor een biosc-operaprima, geluid in een concertgebouw is tuurlijk beter maar al met al was deze
live meekijk in het Met in NY echt heel leuk
we waren in antwerpen in de bios en die waren live verbonden met het Met.. waar de opera madame butterfly opgevoerd werd...quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap er niks van![]()
Was je nou in een bioscoop of in New York of naar een musical of zo?
O dat klinkt heel spannend!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:29 schreef DarkElf het volgende:
[..]
we waren in antwerpen in de bios en die waren live verbonden met het Met.. waar de opera madame butterfly opgevoerd werd...
Ja, vanwege dat liedje dus. En ze waren in het nieuws toen de zanger z'n vriendin vermoord had.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 22:58 schreef ColdFeet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |