ik volg je voorbeeld...quote:
Goed voor je ego natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach het is zo stoer als je wat zegt en dat ze je dan echt aankijkt met de blik: Ja pappa je hebt gelijk!
zouk ook doen tegen degene die mijn voed en mijn vieze luier verschoondquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach het is zo stoer als je wat zegt en dat ze je dan echt aankijkt met de blik: Ja pappa je hebt gelijk!
Jeweetschquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zei je moeder ook gisteren tegen mij in bed
Ben je niet trots op me?quote:Four months, 12 hours, 2 minutes and 17 seconds. 3012 cigarettes not smoked, saving ¤713,50. Life saved: 1 week, 3 days, 11 hours, 0 minutes.
ga zo door Sm0keZquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
[..]
Ben je niet trots op me?
Ja knap van jequote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jeweetsch![]()
[..]
Ben je niet trots op me?
bier zuipenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef tripack het volgende:
ow en Smokez... wat ga je met het geld doen
Dat ga ik doneren aan het Help-tripack-de-winter-door-fondsquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef tripack het volgende:
ow en Smokez... wat ga je met het geld doen
Geef het anders aan je moeder, kan ze een nieuw bed kopenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat ga ik doneren aan het Help-tripack-de-winter-door-fonds
Oh wacht, die is al zo goed als afgelopen... Naja, dan ga ik maar de kroeg in![]()
Dikke speer, ik blijf niet betalen voor nieuwe bedden omdat jij de vorige weer kapot heb lopen rampetampenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geef het anders aan je moeder, kan ze een nieuw bed kopen
Goedkope Ikea meuk, ik slinger 1 keer met klavots erin en dat bed begeeft het meteenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dikke speer, ik blijf niet betalen voor nieuwe bedden omdat jij de vorige weer kapot heb lopen rampetampen
Nee, dat bed van jóuw moeder is om over naar huis te schrijven.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedkope Ikea meuk, ik slinger 1 keer met klavots erin en dat bed begeeft het meteen
Gast dat was een design bedquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dat bed van jóuw moeder is om over naar huis te schrijven.
Slinger ik één keer met m'n klavots tegen dat hemelbed aan, ligt ie meteen in 50 stukken in de hoek van de kamer
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:30 schreef Crazy-p het volgende:
en ineens was het weer stil
think i killed it
Het is je vergevenquote:
Had ook niets anders kunnen zeggen tochquote:
het had ook aan jou laatste post voor die van mij kunnen liggenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Had ook niets anders kunnen zeggen toch![]()
Je bedoelt Smokez die mijn moeder's bed kapot heeft geswaffeld?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:38 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
het had ook aan jou laatste post voor die van mij kunnen liggen
ja die jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je bedoelt Smokez die mijn moeder's bed kapot heeft geswaffeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |