Zolang je maar wel onthoud dat de kans dat Ajax dit jaar nog kampioen wordt ongeveer net zo groot is dat je morgen de lotto wint.quote:
Met die idioot Danny Buijs op het veld...?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:30 schreef Aanvoerder het volgende:
ADO is een mooie wedstrijd voor Aissati om mee binnen te komen.
Het is een mannensport, geen balletdansen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Met die idioot Danny Buijs op het veld...?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:49 schreef navigator het volgende:
idd, gewoon opstellen als hij er klaar voor is. Juist tegen die blinde houthakkers moet je voetballen en niet bikkelen
Moet het nog maar zien. Geen idee hoe hij speelt bij Ajaxquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:07 schreef Rumille het volgende:
Ik vind Aissati meer spelinzicht hebben, die passt eerder.
Afellay heeft meer die actie in huis, de vijftig voudige schaar, passeerbeweging, terwijl Aissati meer de ruimte zoekt, steekpassjes geeft, iemand op verschillende manieren kan aanspelen. Heb hem ook bij Twente regelmatig zien spelen, die jongen heeft zo'n verschrikkelijk geil spelinzichtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Moet het nog maar zien. Geen idee hoe hij speelt bij Ajax
Ja bij Twente was hij idd erg sterkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef Rumille het volgende:
[..]
Afellay heeft meer die actie in huis, de vijftig voudige schaar, passeerbeweging, terwijl Aissati meer de ruimte zoekt, steekpassjes geeft, iemand op verschillende manieren kan aanspelen. Heb hem ook bij Twente regelmatig zien spelen, die jongen heeft zo'n verschrikkelijk geil spelinzicht.
Tuurlijk, maar Aissati lijkt me ook wel een speler die bij elk team goed kan spelen, vooral omdat hij zijn eigen spel bepaalt en de bal nodig heeft voor zijn spel. Hij bepaalt als het goed is waar iedereen loopt, niet andersom. Tuurlijk wordt het wennen, zowel bij de sfeer als de manier van spelen van het elftal, maar ik zie hem wel slagen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja bij Twente was hij idd erg sterkMaar je weet gewoon niet hoe hij het gaat doen bij Ajax. Andere spelers om zich heen, net terug van een lange blessure enz.
Ga nou niet doen alsof Aissati beter is dan Afellay want dat is echt niet zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:11 schreef Rumille het volgende:
[..]
Afellay heeft meer die actie in huis, de vijftig voudige schaar, passeerbeweging, terwijl Aissati meer de ruimte zoekt, steekpassjes geeft, iemand op verschillende manieren kan aanspelen. Heb hem ook bij Twente regelmatig zien spelen, die jongen heeft zo'n verschrikkelijk geil spelinzicht.
Zeg ik dat ergens? Volgens mij leg ik uit dat het 2 totaal verschillende spelers zijn. Ik vind Affelay meer lijken op Suarez dan op Aissati.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:16 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof Aissati beter is dan Afellay want dat is echt niet zo.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
Op basis van de training volgens NU wordt er gespeeld met Sno, Aissati, Lindgren; Leonardo, Sulejmani, Emanuelson.
Wat klopt hier niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Rumille het volgende:
Aissati
1. AZ 25 20 3 2 63 54-14
2. FC Twente 25 16 6 3 54 48-23
3. Ajax 25 16 3 6 51 54-28
Als Ajax en Twente alles winnen komen ze op respectievelijk 78 en 81 punten uit. AZ moet dus 19 punten halen om kampioen te worden. Gemiddelde van 2,11111 per wedstrijd. Dat is redelijk veel, maar dan moet Twente alles winnen. Not going to happen.
Ja, tenzij ze in zo'n negatieve spiraal terecht komen vanaf deze week, dan kan het nog.
2e plek moeten we voor gaan.
Wat ik van hem gezien heb op de training en bij Jong Ajax is die jongen echt een toegevoegde waarde nu.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja bij Twente was hij idd erg sterkMaar je weet gewoon niet hoe hij het gaat doen bij Ajax. Andere spelers om zich heen, net terug van een lange blessure enz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |