Meisjes plagen, zoentjes vragen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 11:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
Dat zou zo prachtig zijn, wij hebben 1 meisje in de klas en die is uitgerekend voor die tukkertjes, 3 punten in mindering zou echt lekker zijn
Toch dat kapsel van Kennedy?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb nu al een harde pik maar dan van iets anders
Yolanthe?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 10:42 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik heb nu al een harde pik maar dan van iets anders
Laten we hopen van nietquote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:46 schreef Jeroen427 het volgende:
Aissati gaat vlammen morgen denk ik, maar het zou me ook niets verbazen als een van die lompe matjes hem een doodschop geeft...
Wil geen snorharen voelenquote:
Ga gewoon eerst even 10 min voetballen en dan kermend van de pijn eruit.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wil geen snorharen voelen![]()
Heb klachten aan mijn lies maar toch maar voetballen omdat ik anders moet fluiten. En ik heb geen idee hoe dat moet
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:23 schreef Silaz het volgende:
[..]
Ga gewoon eerst even 10 min voetballen en dan kermend van de pijn eruit.Dan bierie tijd
En maar kankeren op de scheids in het stadionquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wil geen snorharen voelen![]()
Heb klachten aan mijn lies maar toch maar voetballen omdat ik anders moet fluiten. En ik heb geen idee hoe dat moet
Jij zat toch in Argentinië Jilles?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:36 schreef tha_dark het volgende:
Kaartje 424 voor marseille thuis is binnen.
Dario fit genoeg denk je?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:15 schreef RayMania het volgende:
Kaarten 413 ook binnen. Lekker snel hoor, twee dagen.
Vanochtend nog bij de training wezen kijken.
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:21 schreef Dr.Daggla het volgende:
Jezus, ik lees dat gewoon nu pas van die Moreno
quote:Op zaterdag 7 maart 2009 14:15 schreef RayMania het volgende:
Kaarten 413 ook binnen. Lekker snel hoor, twee dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |