Ja dat begreep ik.. Nou ik moet eerlijk zijn, bij mij gaat er ook bijna anderhalve liter per dag doorheenquote:
niet goed hoorquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:13 schreef dekkered het volgende:
Daph_ kan ik je hier blij mee maken?
[ afbeelding ]
Het ligt er ook echt gewoon aan, soms blijf je drinken en soms drink je amper (heb ik ook totaal niet door als ik gewoon geconcentreerd achter de PC zit)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik.. Nou ik moet eerlijk zijn, bij mij gaat er ook bijna anderhalve liter per dag doorheen.
Goed bezigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet goed hoor
En voor Piles: Als ik 2 biertjes drink bij een avondje stappen, dan is het veel. Ik drink wel Baco, maar zoals gezegd is dat alleen met stappen en dat gebeurd misschien 1 keer in de 2 weken ofzo.
Oh, dat valt dan wel mee jahquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:13 schreef Psychonikeo het volgende:
En voor Piles: Als ik 2 biertjes drink bij een avondje stappen, dan is het veel. Ik drink wel Baco, maar zoals gezegd is dat alleen met stappen en dat gebeurd misschien 1 keer in de 2 weken ofzo.
Ik drink altijd veel.. Mja ik drink fanta zero, dat is iets minder ergquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:14 schreef dekkered het volgende:
[..]
Het ligt er ook echt gewoon aan, soms blijf je drinken en soms drink je amper (heb ik ook totaal niet door als ik gewoon geconcentreerd achter de PC zit)
Ja ademen is ook slecht...quote:
Jij denk dat ik zo vrolijk ben nu omdat ik al dronken ben?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, dat valt dan wel mee jahHad meer bij je verwacht
Alfredquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag zo vrolijk
Light-productenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik drink altijd veel.. Mja ik drink fanta zero, dat is iets minder erg
Die zero zooi is ook gewoon baggerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik drink altijd veel.. Mja ik drink fanta zero, dat is iets minder erg
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jij denk dat ik zo vrolijk ben nu omdat ik al dronken ben?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
Jij denk dat ik zo vrolijk ben nu omdat ik al dronken ben?
quote:
Nee, maar daarom bedoel ik ook eigenlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ja ademen is ook slecht...
Denk alleen dat ik toch binnenkort is moet gaan beginnen met sporten...(wil van men dikke kop af en wat betere conditie)
whehehe.. doe maar nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
"waar de baco's er om 9 uur al in gaan"
Het is niet beter, het zit bomvol aspartaam.. Dat weet ik. Maar in gewone frisdrank zit ook allemaal troep dus veel zal het niet schelen. Het gaat om het idee..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Light-productenNiet alleen qua smaak, maar vooral omdat mensen denken dat het beter is
+1quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Light-productenNiet alleen qua smaak, maar vooral omdat mensen denken dat het beter is
Nou ik wijd mijn buikje aan wat anders, genaamd snoepen... (ik weet dat het slecht is maar toch blijf ik het doen...)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, maar daarom bedoel ik ook eigenlijk
Ik wijd mijn dikke buik ook aan de frisdrank namelijk
Maar ik vind het ook gewoon niet lekkerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Het is niet beter, het zit bomvol aspartaam.. Dat weet ik. Maar in gewone frisdrank zit ook allemaal troep dus veel zal het niet schelen. Het gaat om het idee..
Wijd? Nico toch,quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee, maar daarom bedoel ik ook eigenlijk
Ik wijd mijn dikke buik ook aan de frisdrank namelijk
En dat is dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:17 schreef Daph_ het volgende:
Het is niet beter, het zit bomvol aspartaam.. Dat weet ik. Maar in gewone frisdrank zit ook allemaal troep dus veel zal het niet schelen. Het gaat om het idee..
Zero is lekkerder dan light (in geval van fanta dan)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Maar ik vind het ook gewoon niet lekker
Probleem is dat ik dat niet doe namelijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nou ik wijd mijn buikje aan wat anders, genaamd snoepen... (ik weet dat het slecht is maar toch blijf ik het doen...)
Ik sport totaal niet, eet niet extreem ongezond, maar snoep/snack dan wel wat.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dat niet doe namelijk
Ik eet niet ongezond, alleen dronk ik ook bizar veel frisdrank. Ik deed zelfs minimaal 2 keer per week aan sport enzo
ik quote zijn bericht en had het ook over wijd (is het nou wel of niet goedquote:
quote:wij·den wijdde, h gewijd 1 met godsdienstplechtigheden inzegenen, heiligen: iem tot priester ~ 2 toewijden, geven, offeren: hij wijdt zich aan de studie
hmm.. dat zou ook best kunnen jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Verwijt? Te wijten aan?
Wijd is iets anders
ook datquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij bent erg toegewijd aan je buik?![]()
![]()
*giechelt*
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jij bent erg toegewijd aan je buik?![]()
![]()
*giechelt*
Whehehequote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ook dat
Nee je hebt gelijk.. Zat er blijkbaar helemaal verkeerd in
Voor mij welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehe
Maakt niet uit, het is nog vroeg
Centjes ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:25 schreef Psychonikeo het volgende:
whooo.. belastingdient is eindelijk over de brug gekomen
lekker dan...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
Nu heb ipv 60 maar 460 te besteden tot de 20e
Whoeeeehoeeeee *denkbeeldige cheerleader*quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jup
Nu heb ipv 60 maar 460 te besteden tot de 20e
denkbeeldige cheerleader zelfs?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whoeeeehoeeeee *denkbeeldige cheerleader*
De hele week al. Moet dat hoofdstuk herschrijven, het zint me niet, maar ik weet niet hoe ik het wel goed krijgquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:30 schreef Piles het volgende:
[..]Tegelijk
Mja, jij weet ook wat je kan doen waarschijnlijk
Jaa, daar is zequote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:31 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen
Zodadelijk naar Texel![]()
Het is alleen een beetje slecht weer![]()
texelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:31 schreef Milou__ het volgende:
Goedemorgen
Zodadelijk naar Texel![]()
Het is alleen een beetje slecht weer![]()
Het viel mij ook niet op, maar wij kwamen er meteen in natuurlijk. Zij komt weer als buitenstaandersquote:
Mijn volgend weekendje weg gaat naar Zeelandquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Jaa, daar is ze![]()
Oh ja, heel weekend weg![]()
Je kan beter hierheen komen, hier is het wel mooi weer![]()
Dat heb ik meer gehoordquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mijn volgend weekendje weg gaat naar Zeeland![]()
Zorg ik persoonlijk voor
Is het nog zo groot dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
texel
Ben ik nu 2 keer geweest voor een voetbaltoernooi en dat is daar best leuk eigenlijk
En het was ook mijn testgebied hier op het werk, dus als je ooit de weg kwijt raakt moet je maar bellen. Ken bijna alle straten uit mijn hoofd
Ach why not. Het is wel lekker Maar ik mag maar 1 blikje per dag want anders is het slecht voor mijquote:
Aaah aai.gifquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik meer gehoord
En nee, ga het niet terugzoeken
dat valt mee, waarom denk je dat ik alle straten wel uit mijn hoofd kan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Is het nog zo groot dan?
Mocht ik verdwalen roep ik jou
Ik vind het nu nog niet zo lekker, maarik moet niet zeuren. Ik doe 's ochtends meestal een blikje red bullquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:35 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ach why not. Het is wel lekker Maar ik mag maar 1 blikje per dag want anders is het slecht voor mij
Neequote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Oh ja.. niet het moment voor grapjes zeker?
over slecht gesprokenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik vind het nu nog niet zo lekker, maarik moet niet zeuren. Ik doe 's ochtends meestal een blikje red bull
(vandaag trouwens niet)
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Moeten we wel zorgen dat er bij de volgende dus #865 staat
tuurlijk moet dat 865 worden (anders blijft Piles de stats bewerkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee![]()
Moeten we wel zorgen dat er bij de volgende dus #865 staat
we kunnen hem ook gewoon zo snel mogelijk vol makenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een topicreport maken, dan verandert een modje het gewoon
Sorryquote:
Nee hoor, nummer maakt me niet uitquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:38 schreef dekkered het volgende:
tuurlijk moet dat 865 worden (anders blijft Piles de stats bewerken)
Op welke manier?quote:
Ik voel me een n00b?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een topicreport maken, dan verandert een modje het gewoon
Van het uitzendbureau waar ik ingeschreven sta zodat ik voorlichtingen voor de opleiding kan doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
krijg je dat van je eigen bedrijf?
geeft niet.. ik heb het al gerapporteerdquote:
Wel lekker persoonlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van het uitzendbureau waar ik ingeschreven sta zodat ik voorlichtingen voor de opleiding kan doen
zal ik het even doen dan? (als je niet weet wat en topic report is)quote:
Ah dan hebben ze het twee keerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
geeft niet.. ik heb het al gerapporteerd
[..]
Wel lekker persoonlijk
wat een flaterquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ah dan hebben ze het twee keer
Niet echt he, maar dat uitzendbureau is ook een groot fiascoMijn contract is sinds januari verlopen en ik heb gewoon geen nieuw contract gekregen
Nogal.. Mja als ik dan weer voorlichtingen moet geven moet ik dus eerst zorgen dat ik een nieuw contract krijg, anders betalen ze niet.. Mja het duurt echt een paar weken voor ze dat klaar hebben (terwijl het een druk op de knop is in een standaard template, maar okee)quote:
Troetelbeertjesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
oh en.. troetelbeertjes straaaaaaal!
[ afbeelding ]
Een arbeidscontract wordt stilzwijgend verlengd, dat scheeltquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
Niet echt he, maar dat uitzendbureau is ook een groot fiascoMijn contract is sinds januari verlopen en ik heb gewoon geen nieuw contract gekregen
Dat schiet ook niet opquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nogal.. Mja als ik dan weer voorlichtingen moet geven moet ik dus eerst zorgen dat ik een nieuw contract krijg, anders betalen ze niet.. Mja het duurt echt een paar weken voor ze dat klaar hebben (terwijl het een druk op de knop is in een standaard template, maar okee)
Ik had vroeger ook troetelbeertjes thuisquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Troetelbeertjes![]()
![]()
Ik heb een beertje (geen echte troetel) met een hartje op de buik
Bij hun nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Een arbeidscontract wordt stilzwijgend verlengd, dat scheelt
Voorlichtingen op middelbare scholen voor de opleidingen Accountancy, Bedrijfseconomie en Banken & Verzekeringenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat schiet ook niet op
Wat voor voorlichting geef je eignelijk?
Weet niet hoe het met uitzendbureau's enzo zit, maar een normaal tijdelijk contract wordt altijd stilzwijgend verlengd, als je gewoon mag komen werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:49 schreef Daph_ het volgende:
Bij hun nietIk kreeg mijn laatste contract in november, dat zou weer verlopen in januari. Toen heb ik gevraagd of dat wel klopte, maar toen zei ze dat ik in januari een nieuwe zou krijgen. Het is nu maart
Ovidequote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
zo'n shirtje moet ik hebben!
[ afbeelding ]
Dat lijkt me meer een dames-shirt?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef Psychonikeo het volgende:
zo'n shirtje moet ik hebben!
[ afbeelding ]
Ja dat klopt, maar volgens mij is dat niet hetzelfde als bij een uitzendbureau.. Ik zal ze even een mailtje sturen, dan heb ik vast volgende week antwoord (dat ze het uit gaan zoeken)quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Weet niet hoe het met uitzendbureau's enzo zit, maar een normaal tijdelijk contract wordt altijd stilzwijgend verlengd, als je gewoon mag komen werken
Geinigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voorlichtingen op middelbare scholen voor de opleidingen Accountancy, Bedrijfseconomie en Banken & VerzekeringenOok open dagen op de hogeschool en ik heb zelfs een landelijke finaledag van een simulatiespel mogen presenteren
Gelukkigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:51 schreef Milou__ het volgende:
Nee hoor![]()
Ben ondertussen even mijn tas pakken
`quote:
Zo gek was dat toch niet bedacht? Of valt dat weer onder 'te foute opmerkingen''?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk uit malloot, een kokosnoot. Ovide en zijn vrienden..
haha,. dat geloof ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
`
Ja was heel leuk om te doen.. Hopelijk kan ik binnenkort weer wat voorlichtingen doen, is altijd leuk op zo'n school en de mensen zijn dolblij dat je wil komen (ik heb het hier uiteraard niet over de scholieren)
Kwartje valtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo gek was dat toch niet bedacht? Of valt dat weer onder 'te foute opmerkingen''?
nu werkt tiequote:
Ja.. wel als het om klassiekers gaatquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo gek was dat toch niet bedacht? Of valt dat weer onder 'te foute opmerkingen''?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik vraag me bij je sig trouwens altijd af wie er blijer is, zij of Andries
Doe het graag.. En het betaalt niet verkeerd hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
haha,. dat geloof ik
Maar als het leuk is, dan is het wel fijn. En je krijgt er nog iets voor
bewondering hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Doe het graag.. En het betaalt niet verkeerd hoor![]()
Ik zet me wel in voor de school als ik er zo over na denkstudentenvoorlichter en studentlid van de medezeggenschapsraad
denk het ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:58 schreef Daph_ het volgende:
Tegen de tijd dat # 86 is veranderd in # 864 istie alweer vol
voor de statistiekenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:58 schreef Daph_ het volgende:
Tegen de tijd dat # 86 is veranderd in # 864 istie alweer vol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
Wie laat zich niet koeieneren???Boesboes! Boesboes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock 'n roll en ook nog de samba danst hij met je mee! *swingt*
Waar is dat ook al weer van?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat komt morgen weer![]()
Verschrikkelijk.
Ik schijn 'm heel goed na te kunnen doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ooh ik hoor die schelle stem gewoon
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Boesboes! Boesboes!
Rock 'n roll en ook nog de samba danst hij met je mee! *swingt*
oohquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:00 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik schijn 'm heel goed na te kunnen doen
en hoe ver was je er mee?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:03 schreef Daph_ het volgende:
ik heb trouwens besloten dat ik mijn hele scriptie zoals hij er nu uitziet ga herschrijven
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:03 schreef Daph_ het volgende:
ik heb trouwens besloten dat ik mijn hele scriptie zoals hij er nu uitziet ga herschrijven
Hij was nu 40 pagina's, zonder flowcharts, procedurebeschrijvingen en AO/IC (ander bestand). Ik vind 'm een beetje langdradig en onsamenhangend, dus ik denk dat ik dit gewoon bewaar als mijn "informatiedocument" ofzoquote:
dat laatstequote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:07 schreef Piles het volgende:
Zal ik eerst m'n eigen laptop pakken om Visio te gaan testen, of iemand gaan lastig vallen over het renovatieproces
Stalkennnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:09 schreef Piles het volgende:
[..]
Is denk ik het beste plan![]()
Zometeen maar eens doen...
Als je meer informatie wil kun je het vragen aan ondergetekendequote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, das nog ff wennen. Hou er niet van om veel mensen lastig te vallen, maar moet nu wel
Huhquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je meer informatie wil kun je het vragen aan ondergetekende
Alleen niet het beste moment vandaag denk ikquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:22 schreef Psychonikeo het volgende:
net even met wat collega's intro's van oude tekenfilms
Das niet tactischquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen niet het beste moment vandaag denk ikDie collega gaat scheiden en verhuist dit weekend
Nee, daarom had ik er geen zin inquote:
De helft is goed, de andere helft nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
terrible thunderlizards, seabert, teddy ruxpin, superted, enz..
Was ook maar een kleine selectie van al het jeugdsentiment dat voorbij kwamquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, daarom had ik er geen zin inDoe het na het weekend wel een keer
[..]
De helft is goed, de andere helft niet
Hoi PB.. Val jij onder het groepje duffe mensen of tot de vrolijke mensen (pas 1 lid en dat ben ikquote:
Ik val tot de vrolijke mensen..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoi PB.. Val jij onder het groepje duffe mensen of tot de vrolijke mensen (pas 1 lid en dat ben ik)
![]()
Gezien de stats?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Heuj
Wat voer jij tegenwoordig eigenlijk uit?
Duf?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoi PB.. Val jij onder het groepje duffe mensen of tot de vrolijke mensen (pas 1 lid en dat ben ik)
![]()
Nee, uit interessequote:
Dat wist ikquote:Nou om een lang verhaal kort te houden.. Ik moet de komende 4 tot 6 weken het gebruik van (spel)computers tot een minimum behouden.. op doktersadvies
Aangezien het zonnetje schijnt.. nou ja..beetje bewolkt.. en net Peter Heerschop geluisterd op 538quote:
Hier ook al iets, dat eerste glas cola hielpquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:28 schreef Daph_ het volgende:
Duf?Moe!!
Ik moet wel zeggen dat het nu beter gaat
gelukkig.. kwam wel een beetje door mij he??quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Duf?Moe!!
Ik moet wel zeggen dat het nu beter gaat
Caffeïne hequote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hier ook al iets, dat eerste glas cola hielp![]()
Vrijdagmiddag ben ik altijd nog het productiefst
Dat helpt altijd jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Aangezien het zonnetje schijnt.. nou ja..beetje bewolkt.. en net Peter Heerschop geluisterd op 538
Fok!! Wat is dat voor iets slechts?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Caffeïne he
Ik doe vrijdagochtend meer dan 's middags, zeker sinds ik fok ontdekt heb
Een beetje wel jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:29 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig.. kwam wel een beetje door mij he??
dus eigenlijk niet zo heel veel..De hele dag voor een beeldscherm zitten, mag ik niet.. kan het wel.. maar wil het nu niet erger maken dan het is..quote:
series kijken?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dus eigenlijk niet zo heel veel..De hele dag voor een beeldscherm zitten, mag ik niet.. kan het wel.. maar wil het nu niet erger maken dan het is..
dus zit nu een beetje te vervelen.
Irritantquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:31 schreef PieterBas het volgende:
dus eigenlijk niet zo heel veel..De hele dag voor een beeldscherm zitten, mag ik niet.. kan het wel.. maar wil het nu niet erger maken dan het is..
dus zit nu een beetje te vervelen.
Mooi zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn dag was al best goed, maar dit helpt nog meer
Ben hier op stage 6x achter elkaar gebeld door een faxquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want welke mongolen bellen er nou naar een verkeerd nummer tot 3 keer toe
*cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley*quote:
Dat gebeurt zóó vaakquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben hier op stage 6x achter elkaar gebeld door een fax
Dat is rot.. wij ooit eens een hele week.. toen maar de KPN gebeld.. Een dag later was het probleem er niet meerquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Thanks dat je een beetje rekening met me houdtquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:35 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
*cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley* *cheerleader smiley*
Ja.. een paar keer uitgenodigd voor een tweede gesprek en wat contractaanbiedingen gehad..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Irritant![]()
En ondertussen nog op zoek naar werk?
Nope.quote:
Droombaan al gevondenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja.. een paar keer uitgenodigd voor een tweede gesprek en wat contractaanbiedingen gehad..
ik zou niet durven geen rekening met je te houden.. Zolang ik het maar weetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks dat je een beetje rekening met me houdtMaar het gaat al wel beter dus ik denk dat ik wel weer cheerladers kan verdragen
hoe laat was dat dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want welke mongolen bellen er nou naar een verkeerd nummer tot 3 keer toe
Handigquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja dankquote:
quote:
Waarom iets doen als je vrij bentquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja dankMan ik kan zooooveel doen vandaag (kamer opruimen, pc af-installeren, afwassen, huis schoonmaken etc. etc. etc.) maar waar is de druk
Ik heb druk nodig om iets te doen als ik vrij ben
Nee, Wiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:41 schreef Yesse het volgende:
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWIeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
pff 9 uur pas...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat denk je van om 9 uur, kwart over 9 en half 10
Kerel, stel je niet aan. Je deed het 100% zelf.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:42 schreef dekkered het volgende:
[..]
pff 9 uur pas...
ik had om 7 uur moeite om uit mijn bed te komen
Whehequote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom iets doen als je vrij bent![]()
![]()
Oh, ik help niet hè![]()
oh PI vergeten te drukkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Kerel, stel je niet aan. Je deed het 100% zelf.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:43 schreef Puala het volgende:
Gelukkig maarquote:
Ik vanmiddag ook maarquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheAch, uiteindelijk ga ik wel wat doen
ik moest het ook weer zelf doen vana... uhm..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:43 schreef Puala het volgende:
[..]
andersom precies zoquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gelukkig maarWat zou ik zonder jullie moeten
!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik moest het ook weer zelf doen vana... uhm..
Moet je nu niks doen dan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik vanmiddag ook maar
Alleen ik ben niet vrij![]()
Zou dat voor mij ook geldenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheAch, uiteindelijk ga ik wel wat doen
Genoeg geslijmd.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik moest het ook weer zelf doen vana... uhm..
Je bènt luiquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zou dat voor mij ook geldenIk voel me zo lui en dat is kut
WTFquote:
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:46 schreef Yesse het volgende:
Zou dat voor mij ook geldenIk voel me zo lui en dat is kut
quote:
Ja maar ik hou niet van dat gevoelquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je bènt luiIk ook. Maar uiteindelijk gaan zelfs luie mensen wel wat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |