Ze moeten nog iets van 12.000 leden. Zelf wordt ik geen lid, maar volgens mij halen ze dit wel!quote:
check vanaf het werkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:57 schreef Sjotime het volgende:
Kunnen Gijsjes als IP en cookie test even de poll op mijn site doen?
Mja.. mensen verdienen geld als ze andere mensen lid kunnen maken.. er was iemand die 1200 euro kreeg omdat hij 300 mensen lid had gemaakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ze moeten nog iets van 12.000 leden. Zelf wordt ik geen lid, maar volgens mij halen ze dit wel!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:04 schreef Magneet het volgende:
ohja en ook ff een google ad geklikt voor jeiets met pensioenen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef Sjotime het volgende:
Noot,... heb op je peuter TV reclame geklikt
Rijksambtenaren krijgen er dit jaar 3,4 procent bij en volgend jaar 2,9 procent.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:58 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ontzien__.html?p=9,2
Bitch
Als we er ooit een spelletje van kunnen kopen ben ik blijquote:
Kan dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Als we er ooit een spelletje van kunnen kopen ben ik blijHeb trouwens mijn valuta omgezet naar Euro's in adsense.
Welke plugin is dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef Sjotime het volgende:
Je kan nu op mijn site zelf een ster-review score geven op games die uit zijn. Onderaan het artikel! Ben benieuwd naar jullie scores!
Er zijn er diverse,... ook echte uitgebreide ratingsquote:
Thnx Gijs! Nu ff customizenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Er zijn er diverse,... ook echte uitgebreide ratings
Hier bv: http://www.gdstarrating.com/2009/02/05/multi-ratings/
Hmm, krijg het zo snel niet zoals ik wil (enkel bij bepaalde blogs) zonder het handmatig te doen. Na de lunch weer verder kijkenquote:
Qua wat ik wil is de eerste perfectquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef Sjotime het volgende:
Deze plugin kan je ook checken Noot Gijs,... maar de andere leek me leuker voor je site! Meer opties! Deze is wat kalmer!
http://www.channel-ai.com/blog/plugins/star-rating/
quote:Bandai Namco plant 'Tales of Festival 2009'
06.03.09 - Bandai Namco hat das 'Tales of Festival 2009' für Japan angekündigt. Auf der Veranstaltung am 14.06.09 in Tokio werden aktuelle und kommende Tales of-Rollenspiele vorgestellt. Außerdem gibt's verschiedene Shows rund um die Serie, Treffen mit Synchronsprechern und Entwicklern, uvm.
Ik zei toch dat hij gaaf zou zijn... Ik heb wel verstand van games hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:41 schreef Bastard het volgende:
Ik verheug me trouwens nu al op het uurtje rauw racen vanavond (boeiend I know)
Dat Race pro is echt basic, is niet mooi als andere games, heeft een kort menu, onoverzichtelijk MP... maar ....
Kies een auto, kies een track en je waant echt in een raceauto
Er is (natuurlijk) geen muziek, in plaats daarvan allleen hard motorgeluid en piepende banden.
De feeling in het spel is echt ongekend, en ik heb wat racegames toch gespeeld. Het voelt alsof je een stuur in handen hebt, en alsof je op 300 pk zit.
Je komt uit een bocht, geeft voorzichtig gas, voelt de tractie van de banden op het asfalt, iets teveel gas en de auto spint er af, te weinig en je rijd geen goed rondetijd. Je drukt je voet helemaal in en je beseft dat je auto wel heel hard optrekt wanneer je op de kilometerteller durft te kijken.
Je komt uit een blinde bocht, rechtsaf naar beneden, in zn 3, in zn 4, en steeds dat metaalgeluid van de tandwielen... denderd als een dolle stier op een bocht af met +200 km/h, ramt werkelijk je voet op het rempedaal, word naar voren in je riem gedrukt van de remkracht, je ribben kraken, je stuurt in.. auto hobbelt wat over het asfalt door de strakke vering en je verzamelt moed om weer het gas er op te gooien. Het rechte stuk neem je, je gaat over de finish... en je denkt wow... I SAY WOW GODDAMM WHAT A RUSH.
En je legt even met trillende handen van de adrenaline je controller weg.. even een slokje water.
Korte samenvatting: je bent rondjes aan het rijden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:41 schreef Bastard het volgende:
Ik verheug me trouwens nu al op het uurtje rauw racen vanavond (boeiend I know)
Dat Race pro is echt basic, is niet mooi als andere games, heeft een kort menu, onoverzichtelijk MP... maar ....
Kies een auto, kies een track en je waant echt in een raceauto
Er is (natuurlijk) geen muziek, in plaats daarvan allleen hard motorgeluid en piepende banden.
De feeling in het spel is echt ongekend, en ik heb wat racegames toch gespeeld. Het voelt alsof je een stuur in handen hebt, en alsof je op 300 pk zit.
Je komt uit een bocht, geeft voorzichtig gas, voelt de tractie van de banden op het asfalt, iets teveel gas en de auto spint er af, te weinig en je rijd geen goed rondetijd. Je drukt je voet helemaal in en je beseft dat je auto wel heel hard optrekt wanneer je op de kilometerteller durft te kijken.
Je komt uit een blinde bocht, rechtsaf naar beneden, in zn 3, in zn 4, en steeds dat metaalgeluid van de tandwielen... denderd als een dolle stier op een bocht af met +200 km/h, ramt werkelijk je voet op het rempedaal, word naar voren in je riem gedrukt van de remkracht, je ribben kraken, je stuurt in.. auto hobbelt wat over het asfalt door de strakke vering en je verzamelt moed om weer het gas er op te gooien. Het rechte stuk neem je, je gaat over de finish... en je denkt wow... I SAY WOW GODDAMM WHAT A RUSH.
En je legt even met trillende handen van de adrenaline je controller weg.. even een slokje water.
Blind Gijs!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo! Strol! Gaan jullie mee naar Japan:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Korte samenvatting: je bent rondjes aan het rijden.
Bioshock. Toch wel een leuk concept voor een vervolg. 7 jaar na het origineel worden kleine meisjes ontvoerd door Big Daady's.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De hype begint: http://www.somethinginthesea.com/
Wat kost dat tegenwoordig, zo'n uitstapje naar Japan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo! Strol! Gaan jullie mee naar Japan:
[..]
![]()
3x de waardequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef Kuron het volgende:
[..]
Wat kost dat tegenwoordig, zo'n uitstapje naar Japan?
Ik zat te kijken en wil die van Chrono Trigger. Of Mario Kart. Of Mario&Yoshi. Of Kefka. Of.... afijn, je snapt mijn puntquote:
Edgequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat te kijken en wil die van Chrono Trigger. Of Mario Kart. Of Mario&Yoshi. Of Kefka. Of.... afijn, je snapt mijn punt
Helemaal waar! En er komt nu een patch voor 'verbeterde controls', hoe goed is je game als je dat moet uitbrengenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Edge
Ze zijn toch meestal wel correct met hun cijfers hoor. Veel kritiek op de 10/10 van Halo 3, maar dat wordt nog steeds massaal gespeeld. Veel gezeik op de 7/10 van Killzone 2, maar daar is na de release de hype van verdwenen.
Die sites maken tenminste gebruik van de volledige schaal van 1-10. En niet zoals veel andere site die maar van 6-10 gaan. De nieuwste Edge heeft trouwens een uitgebreid artikel over Infamous. Daar was jij toch hyped voor?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helemaal waar! En er komt nu een patch voor 'verbeterde controls', hoe goed is je game als je dat moet uitbrengen
Edge, en ook Eurogamer, zijn heilig. Ook al ben ik het persoonlijk niet altijd met ze eens. Ze zien de games wel beter in perspectief ten opzichte van andere games.
Na Leipzig wel, totdat ik Prototype trailers zag en die wat gevarieerder leken. Gister zag ik echter weer een inFamous trailer op Insidegamer die me toch weer warm deed lopen voor inFamousquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die sites maken tenminste gebruik van de volledige schaal van 1-10. En niet zoals veel andere site die maar van 6-10 gaan. De nieuwste Edge heeft trouwens een uitgebreid artikel over Infamous. Daar was jij toch hyped voor?
Die link is zoooo gisterenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:12 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer trouwens...
http://www.eurogamer.net/(...)perts-guides-article
Oh, je kunt blocken?
AHquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hier, en nu zoet zijn.
[ afbeelding ]
WIE?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef Kuron het volgende:
Whoei, misschien leef ik onder een steen, maar welke 2 wii games zijn dat?
[insert nameless platformer[/insert]quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:33 schreef Strolie75 het volgende:
K*T! 2 Wii-games die me aanspreken. Nu nog een RE2-make en ik ben om.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ff lekker beetje rondjes rijden is beter jaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
[insert nameless platformer[/insert]
Ah.. hier kan ik weer ergens afspringen.. als ik dan dat hendeltje overhaal gaat dat deurtje open en ben ik weer door naar het volgende veld! Woei!! Vermakelijk dit hee!
Je kunt natuurlijk de url van die twee screens bekijken...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:38 schreef Kuron het volgende:
Whoei, misschien leef ik onder een steen, maar welke 2 wii games zijn dat?
Ik ook.. ik heb ballen, ik ben een man, ik hou niet van vrolijke deuntjes en gay kleurige omgevingen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:42 schreef Magneet het volgende:
[..]
ff lekker beetje rondjes rijden is beter ja( vind ik echt dan he )
Ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen met bloed, smeerolie, bandensporen en dingen die kapot kunnen. Ik voel me mannelijk genoeg!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook.. ik heb ballen, ik ben een man, ik hou niet van vrolijke deuntjes en gay kleurige omgevingen.
Bloed, smeerolie, bandensporen en dingen die kapot kunnen.. .dat is pas gamen!
Zag trouwens van de week de trailer van Fuel.. gaat ook nergens over he
Hm, dat is best wel een punt XD zien er alletwee iig tof uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk de url van die twee screens bekijken...
er moet wel iets van mannelijkheid aanwezig zijn om het te kunnen bewijzen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoef mijn mannelijkheid niet te bewijzen met bloed, smeerolie, bandensporen en dingen die kapot kunnen. Ik voel me mannelijk genoeg!
Ieder zijn ding,... ik ben de rondjes op den duur wel zat! Dat is,... als ik de gameplay zou trekken uiteraard en daadwerkelijk een racespel zou spelen. Maar ben meer een adventure type,.... een verhaal meemaken!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ook.. ik heb ballen, ik ben een man, ik hou niet van vrolijke deuntjes en gay kleurige omgevingen.
Bloed, smeerolie, bandensporen en dingen die kapot kunnen.. .dat is pas gamen!
Zag trouwens van de week de trailer van Fuel.. gaat ook nergens over he
Gijs het was een garpje..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ieder zijn ding,... ik ben de rondjes op den duur wel zat! Dat is,... als ik de gameplay zou trekken uiteraard en daadwerkelijk een racespel zou spelen. Maar ben meer een adventure type,.... een verhaal meemaken!
?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 02:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://www.sophiehoulden.com/games/thelinearrpg/
Briljant.
Het is een jRPGquote:
http://www.computerandvideogames.com/viewer.php?mode=article&id=212129quote:
Ach zo! Wel leuk bedacht!quote:Op zaterdag 7 maart 2009 12:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een jRPGJe moet heen en weer lopen (grinden) om te levelen en bij elk rondje wordt je HP weer aangevuld (inn). Als er te veel ruimte zit tussen twee punten dan ga je dood en moet je meer grinden
Het is briljant
Vond ik nou ook, zeker omdat het verhaal op de achtergrond meescrolt, en het een typisch jRPG einde heeftquote:
Ik speelde hem ook net als een echte JRPG. In het begin veel grinden en dan in 1x naar het einde doorrennen.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vond ik nou ook, zeker omdat het verhaal op de achtergrond meescrolt, en het een typisch jRPG einde heeft
Ik ging op het lange stuk dood en moest daar ff grinden, zoals in het echt ook gaatquote:Op zaterdag 7 maart 2009 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik speelde hem ook net als een echte JRPG. In het begin veel grinden en dan in 1x naar het einde doorrennen.
Ik vond 'm best vermakelijkquote:Op zondag 8 maart 2009 10:44 schreef Strolie75 het volgende:
Nu ben ik een Resident Evil fanboy...maar deze heb ik toch echt na 20 minuten uitgezet....zooooooooooo slecht!
Resident Evil Degeneration
quote:Op zondag 8 maart 2009 19:59 schreef gijsje79 het volgende:
Gisteren aangeschaft na dat ik kaarten voor pinkpop heb gehaald
Voor de rockers een aanrader.
[ afbeelding ]
1 cd + 2 dvd's dikke 4 uur live optreden.
Jawel hoorquote:Op maandag 9 maart 2009 08:02 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vermaak je nog een beetje met race pro?
Normal lijkt me een leuke optie.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Enige wat ik een beetje mis is dat je als je op PRO speelt ook de ABS aan kan zetten.. dat kan namelijk niet. Op PRO is het overigens heel erg moeilijk, echt een uitdaging.
Je hebt ook beginner en normal.. maar met Normal win je gewoon makkelijk(er) .. even het circuit leren kennen en dan red je het wel.quote:
Ok druk weekend dus weer.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
Met dat mooie weer heb je meteen weer goeie zin he!
Alsof je batterij fully charged is en dat je extra kan gaan ofzo..
Nu al weer zin in volgend weekend ook, buiten een plantenbankje maken voor potten, verjaardag, en poffers met de kinderen komen langs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk ja! 's Ochtends weer licht en af en toe komt de zon nog lekker door! Nu is het wat makkelijker aftellen tot eind april, dan ga ik 2 weken naar Frankrijk! Volgend weekend ga ik mijn balkon schilderen, week daarna komt de makelaar langs om foto's te maken!quote:Op maandag 9 maart 2009 08:17 schreef Bastard het volgende:
Met dat mooie weer heb je meteen weer goeie zin he!
Alsof je batterij fully charged is en dat je extra kan gaan ofzo..
Nu al weer zin in volgend weekend ook, buiten een plantenbankje maken voor potten, verjaardag, en poffers met de kinderen komen langs
quote:Op maandag 9 maart 2009 08:23 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ok druk weekend dus weer.Nee daar ben ik ook klaar meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoest bij jou, al gestart met stoppen?The truth was in here.
Ja man, eind April is zo weer in zicht!quote:Op maandag 9 maart 2009 08:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heerlijk ja! 's Ochtends weer licht en af en toe komt de zon nog lekker door! Nu is het wat makkelijker aftellen tot eind april, dan ga ik 2 weken naar Frankrijk! Volgend weekend ga ik mijn balkon schilderen, week daarna komt de makelaar langs om foto's te maken!
Nee nog niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:26 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee daar ben ik ook klaar mee![]()
Hoest bij jou, al gestart met stoppen?
Denk het.quote:
Ik tel mijn salaris. Nog 2x geld krijgen en dan op vakantie!quote:Op maandag 9 maart 2009 08:27 schreef Bastard het volgende:
Ja man, eind April is zo weer in zicht!
Maar zeer binnenkort gaat die klok weer naar voren.. is het weer donker sochtens
29 maart.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:30 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik tel mijn salaris. Nog 2x geld krijgen en dan op vakantie!Pfff, ik voel deze winter wel hoor. Nu ga ik in februari meestal een week weg, maar dit jaar niet. Dan duurt het laaaaaaaaaaaaaang tot het voorjaar. Voordeel is wel dat er tussen mei en juli niet zoveel tijd zit!
Wanneer gaat de klok naar voren?
Ja gijs, jij liever dan ik hoor, helemaal voor dat geldquote:Op maandag 9 maart 2009 08:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Denk het.
De dagkaarten waren binnen 20 min weg he voor de zaterdag.
Bruce Springsteen komt dan.
Was wel aardig druk met de verkoop ongeveer 30 min in de rij gestaan, maar ik heb ze.
Als ik voor elk vak op de TU een 7/10 kreeg was ik een tevreden manquote:Op maandag 9 maart 2009 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Resident Evil 5 krijgt van zowel Eurogamer als Edge een 7/10.
Maar als je maar 7/10 van je salaris gestort krijgt weer niet.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik voor elk vak op de TU een 7/10 kreeg was ik een tevreden man
Ik word niet betaald op basis van prestatie, dus die vergelijking gaat niet opquote:Op maandag 9 maart 2009 12:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Maar als je maar 7/10 van je salaris gestort krijgt weer niet.
Beetje uitgemolken he.quote:Op maandag 9 maart 2009 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
Resident Evil 5 krijgt van zowel Eurogamer als Edge een 7/10.
Verhoudingsgewijs is het niet duur.quote:Op maandag 9 maart 2009 08:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gijs, jij liever dan ik hoor, helemaal voor dat geld
Verkapte "Ik-ben-jarig blog"!quote:
quote:Op maandag 9 maart 2009 18:02 schreef Sjotime het volgende:
Wat een prank![]()
![]()
http://www.leenks.com/link160293.html
Oh mooi zo, dat heb je alvast mee danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:48 schreef Magneet het volgende:
net Merlijn gewoon ingeschreven op de lagere schoolHij vond het heel leuk om daar ff rond te kijken op de open dag
mjah bij ons kan Merlijn als het goed is gewoon doorstromen naar de BSO ( zelfde kdv ) dus dat is geen probleem.quote:
Bij Merlijn is het Klikkestein en de nieuwe schoolquote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:55 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh mooi zo, dat heb je alvast mee dan
Jasmijn zegt als ik zeg dat we naar de creche gaan.. nee papa we gaan naar school... ook goed, wen maar aan het idee
Zaad van Balkenendequote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:19 schreef Bastard het volgende:
Tering .. spreek net een vriend.. ook al weer zwanger.. zit er wat in het water ofzo
Buitenschoolse opvangquote:
Eerst Resident Evil 5 en Riddickquote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo: http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dw-49-en-70-2xh0.html
19 euro incl verzenden. Bij Play.com issie 23,50.
Ik wacht nog even omdat ik net Anniversary uit heb, maar misschien wel interessant voor jou?
Een afgifteplek voor je kind.. kun je m kwijt voordat je naar je werk gaat, en dan zetten hun het kind op school. En als de school uit is en papa en mama kunnen het kind nog niet halen word het ook weer tijdelijk geparkeerd bij de BSO.quote:
Daar heb je toch (schoon)ouders voor?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:43 schreef Bastard het volgende:
Een afgifteplek voor je kind.. kun je m kwijt voordat je naar je werk gaat, en dan zetten hun het kind op school. En als de school uit is en papa en mama kunnen het kind nog niet halen word het ook weer tijdelijk geparkeerd bij de BSO.
Dat zeggen ze bij de BSO dus ook. "Je hebt toch familie en vrienden in je woonplaats?"quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar heb je toch (schoon)ouders voor?
Ik ging vroeger drie keer in de week naar mijn oma anders. En dan gingen we tosti's etenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij de BSO dus ook. "Je hebt toch familie en vrienden in je woonplaats?"
Alsof je die gaat lastig vallen met een verplichting..
Ik heb in Frankrijk op school gezeten, en daar was opvang voor en na schooltijd (en lunch) gewoon inbegrepen. Ik wist niet beter.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ging vroeger drie keer in de week naar mijn oma anders. En dan gingen we tosti's eten
moet wel kunnen, mijn schoonmoeder woont in Weert en heeft geen eigen vervoer en werkt en tot voor kort werkte mijn eigen moeder ook nog dus dat was ook vrij lastigquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar heb je toch (schoon)ouders voor?
Wat zal ik antwoorden.quote:Hoi, wat lijkt het het erg dat hans je om 6 uur 's ochtends al aan het verkrachten is, wat een naar leven moet je erop nahouden.
Enne weet je wat de kenmerken van depressievitijd zijn:
* gedachten over schuld, zelfverwijt, waardeloosheid en verlies van zelfrespect
* problemen met concentreren en geheugen, denkremming en besluiteloosheid
* Stemmingswisselingen
Ga eens serieusbij jezelf na of je hier last van hebt bij twee van de drie punten zou ik ersntig gaan overewegen om er wat aan te doen Betty, doe het voor jezelf, want dat hoort niet bij jou, je bent altijd een vrolijk en lief en zachtaardig meisje geweest en vrouwtje theresa bijna, er altruïstisch, en zoals je nu misschien bent? --> .............
En dat terwijl een vrouw zoals jij van bijna jaar vollop in het leven hoort te staan lieve kindertjes zou willen krijgen samen met de man waar ze echt van houdt, en een gezinnetje zou willen stichten, zodat ze bv op zondag ochtend de ontbijttafel zou kunnen opmaken samen leuk op vakantie gaan met je eigen gezinnetje enz, ik denk dat je nù niet gelukkig bent. Nu lijkt het te worden: betty van die hoek, laat staan je reputatie bet, zie miijn naam. Dat wil je toch niet?
Kies voor jezelf aub,graaf de schatten die je hebt begraven weer op en ga voor het geluk, zoek een man die echt van je houdt waar je niet bij weg te 'slaan' bent maaar danuit liefde wederzijdse liefde, en niet omdat een man zijn lusten op jou botviert en zodoende jou niet wil laten gaan, een man waarmee je een mooie liefdevolle toekomst mee kan opbouwen, Bet ik hou van je en zal je nooit vergeten en hoop vanuit het diepste vanmijn hart dat je een ommekeer in je leven gaat bewerkstelligen, laat je niet meet gebruiken voor de lusten vaneen ander, maar kies voor liefde die echt wederzijds is en waar je niet als neukpop wordt gebruikt totdat je kapot bent emotioneel.
Ik schrijf dit omdat het hartverscheurend is zoals je leeft en ik weet dat je niet gelukkig bent en zal worden op de manier waarop je nu leeft, open je ogen! Meer kan ik niet zeggen alleen dat er wèl mensen zijn die echt van je houden, dus kortom: graaf je schatten weer op!
TIME FOR A CHANGE Betty!!!!
Doe het please!!!
Zie mijn replyquote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik krijg zojuist deze PM.
[..]
Wat zal ik antwoorden.
Oh, jij had hem ook?quote:
Een hoop mensen, gewoon een of andere spam mongool ofzo.quote:
Ja ik ging ook naar een tante, maar het moet maar kunnen nondeju!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb in Frankrijk op school gezeten, en daar was opvang voor en na schooltijd (en lunch) gewoon inbegrepen. Ik wist niet beter.
Minder werken.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij de BSO dus ook. "Je hebt toch familie en vrienden in je woonplaats?"
Alsof je die gaat lastig vallen met een verplichting..
Zie dat de 2e DLC er ook al is Laras Shadow.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wacht nog even omdat ik net Anniversary uit heb, maar misschien wel interessant voor jou?
2009 is vooralsnog echt het jaar van de DLC is het niet?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:25 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Zie dat de 2e DLC er ook al is Laras Shadow.
Trailer
Van de week maar es downen.
Ach voor sommige games vind ik het wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
2009 is vooralsnog echt het jaar van de DLC is het niet?
GTAIV
Fallout
Prince of Persia
TR Underworld
etc
Ik weet niet of ik daar blij van moet worden, of juist niet...
Blijft leuk die Wassup filmpjes.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo oud als m'n oma, maar blijft hilarisch![]()
![]()
Ja erg goed hoe ze het filmpje hebben gemonteerd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/check_this_out.html
Eerg goed !!![]()
Ik wil die van PoP nog wel spelen ooit, maar die van GTA IV niet zo. Ligt ook aan de game denk ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 17:56 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ach voor sommige games vind ik het wel de moeite waard.
Uhhuh, blijft een van de beste BUD reclames ooit als je het mij vraagtquote:
Ik vond het wel erg knapquote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:05 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja erg goed hoe ze het filmpje hebben gemonteerd.
Je gelooft toch niet dat dit echt is he?
Thanks Gijs!!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geniet je van Dead Space? Ik ga er morgen echt aan beginnen denk ik, vandaag Mirror's Edge uitgespeeld. Boven verwachting goed, maar wel dikke frustraties ookquote:
Dead Space,........... Gijs de tering zegquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geniet je van Dead Space? Ik ga er morgen echt aan beginnen denk ik, vandaag Mirror's Edge uitgespeeld. Boven verwachting goed, maar wel dikke frustraties ookBinnenkort de blog
Hoe ver ben je? Ik ben nu halverwege! Nog steeds tof, maar het spannende is er een beetje vanaf. Ik ben gewend aan de schrikeffecten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dead Space,........... Gijs de tering zegWat een spel,............... wat een hit!!!
Spannende eraf? Gijs ik geniet vol,... lees en zoek alles! Sfeer is ziekelijk goed. Geweldig verhaal ook,.... voel me echt alleen en hulpeloos soms. Pittig spel ook af en toe. Zit in chapter 10 nuquote:Op woensdag 11 maart 2009 06:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hoe ver ben je? Ik ben nu halverwege! Nog steeds tof, maar het spannende is er een beetje vanaf. Ik ben gewend aan de schrikeffecten.
Ow ik geniet nog steeds. Sfeer en gameplay blijven fantastisch! Maar ik ga niet meer met een bang gevoel elk hoekje om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:38 schreef Sjotime het volgende:
Spannende eraf? Gijs ik geniet vol,... lees en zoek alles! Sfeer is ziekelijk goed. Geweldig verhaal ook,.... voel me echt alleen en hulpeloos soms. Pittig spel ook af en toe. Zit in chapter 10 nu
Ik gister nog wel,.... ziekelijk chapter!quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow ik geniet nog steeds. Sfeer en gameplay blijven fantastisch! Maar ik ga niet meer met een bang gevoel elk hoekje om.
Ik ga vanavond weer eens verder. Ik heb de laatste tijd echt weinig tijd om te gamen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:47 schreef Sjotime het volgende:
Ik gister nog wel,.... ziekelijk chapter!
Maastrichtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:01 schreef Bastard het volgende:
Waarom klinken die maastrichtse meisjes allemaal zo heerlijk ondeugend aan de telefoon?![]()
Zo lief en neukbaar
Mooie fotos hoor!quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:56 schreef Strolie75 het volgende:
Kleurenfoto's uit de jaren '30.
America in the 1930s
Nazi Germany in the 1930s/40s
Het blijft een goeie slogan...quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Mooie fotos hoor!
Eerste serie: mooie tijd, mooi leven
tweede serie: surrealistisch
[ afbeelding ]
Godver ja... Meisjes met een zachte Gquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:01 schreef Bastard het volgende:
Waarom klinken die maastrichtse meisjes allemaal zo heerlijk ondeugend aan de telefoon?![]()
Zo lief en neukbaar
Ik zie op je blog dat je Watchmen al hebt gezien? Hoe vond je hem? Ik ga vanavond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, heb jij al geupgrade naar WP 2.7.1 trouwens? Ik ben een beetje huiverig omdat het nu gewoon goed werkt allemaal![]()
Hij is apart. Het is een beetje een Sin City-achtige comic-helden film. Best een cool verhaal, toffe special effects, maar sommige dingen zijn echt 'wtf. waarom ook echtquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik zie op je blog dat je Watchmen al hebt gezien? Hoe vond je hem? Ik ga vanavond.
Het is geen major update, maar nee,... ik wacht wel even. Teveel goed draaiende plugins en php protocollen momenteelquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo, heb jij al geupgrade naar WP 2.7.1 trouwens? Ik ben een beetje huiverig omdat het nu gewoon goed werkt allemaal![]()
Dr. Manhattan? Ik heb de strip gelezen, dus ik ga er niet helemaal blanco in.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hij is apart. Het is een beetje een Sin City-achtige comic-helden film. Best een cool verhaal, toffe special effects, maar sommige dingen zijn echt 'wtf. waarom ook echt' zeg maar. Zoals die blauwe dude
Ja, dr. Manhattanquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dr. Manhattan? Ik heb de strip gelezen, dus ik ga er niet helemaal blanco in.
Ik heb gehoord dat ze het einde voor de film hebben verandert. Dus hou je mond maar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, dr. Manhattan![]()
Maar als je de strip hebt gelezen is het einde je niet onbekend lijkt me? Ik vond het wel een leuke plottwist namelijk die zeker bijdroeg aan het feit dat ik het een toffe film vond.
In de film dus ook!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze het einde voor de film hebben verandert. Dus hou je mond maar.
In de comic verschijnt er een soort reuzeinkvis in New York.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze het einde voor de film hebben verandert. Dus hou je mond maar.
In de comic verschijnt er een soort reuzeinkvis in New York.
Op het einde?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:![]()
![]()
Okay, dat einde is anders dus. De Watchmen gaan in de film allemaal dood namelijk.
Ik ook weerquote:
Idem hierquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ga nou maar kijken![]()
[..]
Ik ook weer
Ik heb er geen zin in.. kunnen we die rampen niet eens in de maand houden of eens in de 6 weken. Word nu zo afgezaagd.. weer F5én voor smeuige detailsquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:45 schreef Strolie75 het volgende:
En daar gaan we weer.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_school__.html?p=2,1
Wedden dat hij GTA heeft gespeeld?
Was ook op het nieuws net: Duitser schiet mensen neer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in.. kunnen we die rampen niet eens in de maand houden of eens in de 6 weken. Word nu zo afgezaagd.. weer F5én voor smeuige details
Tja, pfoe. Weer WWII heh...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, dat "Band of Brothers", dat was toch een toffe serie of niet? Die vonden de Gijsjes toch ook tof?
NOU. HIER IS EINDELIJK DE TRAILER VAN HET FUCKIN' VERVOLG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
WW2quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
Zeg, dat "Band of Brothers", dat was toch een toffe serie of niet? Die vonden de Gijsjes toch ook tof?
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh die doe ik!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:55 schreef Strolie75 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 'm al uit. Die ene soldaat gaat doodquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh die doe ik!![]()
MAAR NIET GEDOWNLOAD!!!!
Als Major Winters maar in leven blijftquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb 'm al uit. Die ene soldaat gaat dood
Yep, en daarna op Blue Ray!quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:11 schreef Bastard het volgende:
Oh die doe ik!![]()
MAAR NIET GEDOWNLOAD!!!!
Is dat alleen maar gepraatquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, en deze maand komt ook een van de beste documentaire-reeksen over WW2 ooit in NL op DVD uit.
The War
BoB op blu-rayquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:21 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Yep, en daarna op Blue Ray!
Binnenkort Rome, Generation Kill en The Wire (seizoen 4 en 5) bestellen.
HBO![]()
Ow, en deze maand komt ook een van de beste documentaire-reeksen over WW2 ooit in NL op DVD uit.
The War
Nee Gijs. Het is een schitterende documentairereeks over WW2. Het wordt belicht vanuit een vijftal Amerikanse dorpen en steden en hun bewoners. Zo zie je wat een impact de oorlog had op het leven van alle dag. Uiteraard komt het verloop van de oorlog ook aan de orde. Ik heb veel filmmateriaal gezien die ik nog nooit ergens anders had gezien!quote:
Herkenbaar.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:38 schreef Bastard het volgende:
Mja, moest maar es rustig aan doen, maar zal m onthouden
Nee daar verspil ik geen tijd aan, downloaden van of kijken naar matige kwaliteit filmsquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:40 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik was alweer naar Play gesurft om BoB op BlueRay te bestellen maar kon me inhouden.
Download hem anders.
Ik download alleen DVD rips, en als ik de films goed vind koop ik ze na een tijdje alsnog (meestal als ze in de aanbieding zijn). Zo toch al een boel geld bespaard door geen overhypte baggerfilms meer te kopen, en door niet langer de FRS-naaiprijzen te betalen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef Bastard het volgende:
Nee daar verspil ik geen tijd aan, downloaden van of kijken naar matige kwaliteit films
Mijn downloads zijn van dezelfde kwalitiet als DVD'squote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee daar verspil ik geen tijd aan, downloaden van of kijken naar matige kwaliteit films
Nee maar die shit die ik op mininova tegenkom is voor mij ook niet goedquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:09 schreef Strolie75 het volgende:
B. Je weet dat films op YouTube kijken niet hetzelfde is als downloaden hé?
Gijs wat kan jou die zwaar nou schelen, je hebt toch een gig ramquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand hier bekend met Freenas?
Wil een extra pc als server draaien, hoorde van een collega dat dit wel een fijn besturingsprogramma is.
Niet zo zwaar als win 2003 server.
hoeveel schijven wil je erin hangen? Als je niks met raid ofzo wilt gaan doen kan je net zo goed xp pakken. Server 2003 is echt onzin voor 99% van de thuis situaties.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:13 schreef gijsje79 het volgende:
Iemand hier bekend met Freenas?
Wil een extra pc als server draaien, hoorde van een collega dat dit wel een fijn besturingsprogramma is.
Niet zo zwaar als win 2003 server.
Ga er van uit 1TB.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:27 schreef Magneet het volgende:
[..]
hoeveel schijven wil je erin hangen? Als je niks met raid ofzo wilt gaan doen kan je net zo goed xp pakken. Server 2003 is echt onzin voor 99% van de thuis situaties.
mbv ftp? windows xp + filezilla server doen dan, draai ik thuis ook en werkt perfect.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:59 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ga er van uit 1TB.
Tis meer voor vrienden dat ze in me pc kunnen komen om films en cd's weg te halen.
Ook een goeie optie inderdaad, gebruikertje aanmaken, map sharen, hobbelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:20 schreef Magneet het volgende:
[..]
mbv ftp? windows xp + filezilla server doen dan, draai ik thuis ook en werkt perfect.
yup kan perfect, je kan max up en download instellen per gebruiker, per groep en per server meen ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ook een goeie optie inderdaad, gebruikertje aanmaken, map sharen, hobbelen.
Kun je eigenlijk nog bandbreedte instellen?
Nee 2003, das stoerderquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:40 schreef gijsje79 het volgende:
Xp er dus op.
Terecht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ngerand__.html?p=5,1![]()
En nog gefeliciteerd he penisquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mijn downloads zijn van dezelfde kwalitiet als DVD's
Pas maar op Gijsjes! Ik heb GTA gespeeld en nu in Dead Space trap ik elk lijk in elkaar om de ledematen eraf te krijgen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:00 schreef gijsje79 het volgende:
Wat Strol al zei gisteren
Makkelijk om achter games of films te verschuilen
Nja, ik vind die Shuffles niet echt geweldig. Je mist toch een display. Dat "voorlezen" van die nieuwe lijkt me ook irritant. Als je een mp3 speler wilt kun je beter voor een Nano gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Strolie, wat vind je van de nieuwe Shuffle?
http://www.apple.com/ipodshuffle/#guided-tour
Zooooooooo...die zag ik even niet aankomen!?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 13:01 schreef Bastard het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)commercial_ooit.html
Nee ik ook nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zooooooooo...die zag ik even niet aankomen!?!
Okay, dan is het goed. Ik vind het namelijk echt achterlijk dat pratenquote:Op donderdag 12 maart 2009 13:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nja, ik vind die Shuffles niet echt geweldig. Je mist toch een display. Dat "voorlezen" van die nieuwe lijkt me ook irritant. Als je een mp3 speler wilt kun je beter voor een Nano gaan.
Ow, lang niet alles hoor. Alleen de MacBooks, Ipod Classic en Iphone.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Okay, dan is het goed. Ik vind het namelijk echt achterlijk dat pratenBovendien, je mist inderdaad gewoon een display. Je bent gelukkig nog niet zo Apple-mad dat je alles per definitie goed vindt
Het formaat en de clip zijn ook wel okay, zeker voor het sportenquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ow, lang niet alles hoor. Alleen de MacBooks, Ipod Classic en Iphone.
Mijn vriendin zweert trouwens wel bij de Shuffle. Maar die gebruikt hem tijdens het sporten, ze vult hem dan gewoon random met allerlei muziek.
Als je weleens verrast wil worden door je eigen collectie is het wel een leuk apparaat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het formaat en de clip zijn ook wel okay, zeker voor het sporten
Stiekem heet het wel Shuffle maar volgens mij kan je tegenwoordig ook gewoon in vaste volgorde afspelen met die dingen...mijn pa en mijn zus hebben de 'vorige/huidige generatie' en zijn er erg tevreden mee....voor mij is het gewoon te klein, ik zweer bij mijn iPod Video 30gbquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je weleens verrast wil worden door je eigen collectie is het wel een leuk apparaat.
Duitse sitesquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vraag me dan weer af hoe je aan die plaatjes komt
Vandaar al die schietpartijen...quote:
Demo van race pro is er nog niet geloof ikquote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:04 schreef gijsje79 het volgende:
Codemasters heeft via haar officiële forum bekend gemaakt dat een demo van Operation Flashpoint 2: Dragon Rising nog voor de release van de game verschijnt. Specifieke details kon men helaas nog niet geven, maar de demo zal in elk geval verschijnen voor alle betreffende platformen; de PC, PS3 en Xbox 360. De volledige game wordt deze zomer verwacht.Laat maar komen.
Hij lijkt een beetje op Ker Pluk zo heette hij toch?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:07 schreef Sjotime het volgende:
Ach,........ laat ook maar,... het kan altijd erger
[ afbeelding ]
Ker Plunk, maar verrek ja!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:59 schreef Quinny het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op Ker Pluk zo heette hij toch?
Ja dat is de nieuwe cd van the Prodigy, klink toch goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Demo van race pro is er nog niet geloof ik
Anyways, wat is die andere album op die cd.. vlgs mij armin v buuren, prodigy, U2 en nog iets.. klinkt wel lekker
Prodigy, my god.. is dit een NIEUWE cd van ze?
Klinkt niet verkeerd deze prodigy, maar moet er wel ff aan wennen geloof ik.. Klinkt weer zo rauw en electronisch als vroeger inderdaadquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:28 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja de is de nieuwe cd van the Prodigy, klink toch goed.
Die andere cd is van Tarja Turunen is de oude zangeres van Nightwish (rock band uit Finland) is nu solo gegaan.
Goeie cd, je moet hem denk ik een paar keer horen, hij is wel rustig.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:33 schreef Bastard het volgende:
Tarja klonk ook lekker inderdaad.. ga dat melodramatische kattegejank toch steeds meer waarderen!
Lijkt me een toffe game. Realistische shooter maar dan open world!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 02:04 schreef gijsje79 het volgende:
Codemasters heeft via haar officiële forum bekend gemaakt dat een demo van Operation Flashpoint 2: Dragon Rising nog voor de release van de game verschijnt. Specifieke details kon men helaas nog niet geven, maar de demo zal in elk geval verschijnen voor alle betreffende platformen; de PC, PS3 en Xbox 360. De volledige game wordt deze zomer verwacht.Laat maar komen.
Nog een Gijs met een identiteitscrisisquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:15 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Lijkt me een toffe game. Realistische shooter maar dan open world!
Ik ben wel een beetje klaar met Strolie75. Teveel geschiedenis.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nog een Gijs met een identiteitscrisis
En dus ook maar een gaye naam genomenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:21 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met Strolie75. Teveel geschiedenis.![]()
Voor de hoeveelste keer?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:21 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met Strolie75. Teveel geschiedenis.![]()
Je moet je sessie NIET koppelen aan IP. Dat geeft gezeik.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:23 schreef Bastard het volgende:
Heb jij trouwens ook dat als je wisselt met een kloon dat je je 80.000 keer moet inloggen weer
Heb je GRAW nog te koop?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:38 schreef Atuniel het volgende:
Ik heb het idee dat we op een verkleedfeest zijn
Tsjaquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:47 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Klinkt als een username voor een of andere gay-datingsite.
Je mist nu alleen wel 68 notesquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:49 schreef Aurelius het volgende:
Resident Evil 5 is gister geshipped. Benieuwd of hij weer zaterdag in de brievenbus ligt.
Auwquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:11 schreef Sjotime het volgende:
OMFG
http://www.telegraaf.nl/b(...)_jongen__.html?p=1,2
Zaterdag Gijs?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:48 schreef Sjotime het volgende:
PS3 fail
http://www.eurogamer.net/(...)ident-evil-5-article
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |