Ze moeten nog iets van 12.000 leden. Zelf wordt ik geen lid, maar volgens mij halen ze dit wel!quote:
check vanaf het werkquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:57 schreef Sjotime het volgende:
Kunnen Gijsjes als IP en cookie test even de poll op mijn site doen?
Mja.. mensen verdienen geld als ze andere mensen lid kunnen maken.. er was iemand die 1200 euro kreeg omdat hij 300 mensen lid had gemaakt.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:53 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ze moeten nog iets van 12.000 leden. Zelf wordt ik geen lid, maar volgens mij halen ze dit wel!
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:04 schreef Magneet het volgende:
ohja en ook ff een google ad geklikt voor jeiets met pensioenen
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:55 schreef Sjotime het volgende:
Noot,... heb op je peuter TV reclame geklikt
Rijksambtenaren krijgen er dit jaar 3,4 procent bij en volgend jaar 2,9 procent.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:58 schreef Bastard het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ontzien__.html?p=9,2
Bitch
Als we er ooit een spelletje van kunnen kopen ben ik blijquote:
Kan dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Als we er ooit een spelletje van kunnen kopen ben ik blijHeb trouwens mijn valuta omgezet naar Euro's in adsense.
Welke plugin is dat?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:57 schreef Sjotime het volgende:
Je kan nu op mijn site zelf een ster-review score geven op games die uit zijn. Onderaan het artikel! Ben benieuwd naar jullie scores!
Er zijn er diverse,... ook echte uitgebreide ratingsquote:
Thnx Gijs! Nu ff customizenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:03 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Er zijn er diverse,... ook echte uitgebreide ratings
Hier bv: http://www.gdstarrating.com/2009/02/05/multi-ratings/
Hmm, krijg het zo snel niet zoals ik wil (enkel bij bepaalde blogs) zonder het handmatig te doen. Na de lunch weer verder kijkenquote:
Qua wat ik wil is de eerste perfectquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:39 schreef Sjotime het volgende:
Deze plugin kan je ook checken Noot Gijs,... maar de andere leek me leuker voor je site! Meer opties! Deze is wat kalmer!
http://www.channel-ai.com/blog/plugins/star-rating/
quote:Bandai Namco plant 'Tales of Festival 2009'
06.03.09 - Bandai Namco hat das 'Tales of Festival 2009' für Japan angekündigt. Auf der Veranstaltung am 14.06.09 in Tokio werden aktuelle und kommende Tales of-Rollenspiele vorgestellt. Außerdem gibt's verschiedene Shows rund um die Serie, Treffen mit Synchronsprechern und Entwicklern, uvm.
Ik zei toch dat hij gaaf zou zijn... Ik heb wel verstand van games hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:41 schreef Bastard het volgende:
Ik verheug me trouwens nu al op het uurtje rauw racen vanavond (boeiend I know)
Dat Race pro is echt basic, is niet mooi als andere games, heeft een kort menu, onoverzichtelijk MP... maar ....
Kies een auto, kies een track en je waant echt in een raceauto
Er is (natuurlijk) geen muziek, in plaats daarvan allleen hard motorgeluid en piepende banden.
De feeling in het spel is echt ongekend, en ik heb wat racegames toch gespeeld. Het voelt alsof je een stuur in handen hebt, en alsof je op 300 pk zit.
Je komt uit een bocht, geeft voorzichtig gas, voelt de tractie van de banden op het asfalt, iets teveel gas en de auto spint er af, te weinig en je rijd geen goed rondetijd. Je drukt je voet helemaal in en je beseft dat je auto wel heel hard optrekt wanneer je op de kilometerteller durft te kijken.
Je komt uit een blinde bocht, rechtsaf naar beneden, in zn 3, in zn 4, en steeds dat metaalgeluid van de tandwielen... denderd als een dolle stier op een bocht af met +200 km/h, ramt werkelijk je voet op het rempedaal, word naar voren in je riem gedrukt van de remkracht, je ribben kraken, je stuurt in.. auto hobbelt wat over het asfalt door de strakke vering en je verzamelt moed om weer het gas er op te gooien. Het rechte stuk neem je, je gaat over de finish... en je denkt wow... I SAY WOW GODDAMM WHAT A RUSH.
En je legt even met trillende handen van de adrenaline je controller weg.. even een slokje water.
Korte samenvatting: je bent rondjes aan het rijden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:41 schreef Bastard het volgende:
Ik verheug me trouwens nu al op het uurtje rauw racen vanavond (boeiend I know)
Dat Race pro is echt basic, is niet mooi als andere games, heeft een kort menu, onoverzichtelijk MP... maar ....
Kies een auto, kies een track en je waant echt in een raceauto
Er is (natuurlijk) geen muziek, in plaats daarvan allleen hard motorgeluid en piepende banden.
De feeling in het spel is echt ongekend, en ik heb wat racegames toch gespeeld. Het voelt alsof je een stuur in handen hebt, en alsof je op 300 pk zit.
Je komt uit een bocht, geeft voorzichtig gas, voelt de tractie van de banden op het asfalt, iets teveel gas en de auto spint er af, te weinig en je rijd geen goed rondetijd. Je drukt je voet helemaal in en je beseft dat je auto wel heel hard optrekt wanneer je op de kilometerteller durft te kijken.
Je komt uit een blinde bocht, rechtsaf naar beneden, in zn 3, in zn 4, en steeds dat metaalgeluid van de tandwielen... denderd als een dolle stier op een bocht af met +200 km/h, ramt werkelijk je voet op het rempedaal, word naar voren in je riem gedrukt van de remkracht, je ribben kraken, je stuurt in.. auto hobbelt wat over het asfalt door de strakke vering en je verzamelt moed om weer het gas er op te gooien. Het rechte stuk neem je, je gaat over de finish... en je denkt wow... I SAY WOW GODDAMM WHAT A RUSH.
En je legt even met trillende handen van de adrenaline je controller weg.. even een slokje water.
Blind Gijs!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo! Strol! Gaan jullie mee naar Japan:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Korte samenvatting: je bent rondjes aan het rijden.
Bioshock. Toch wel een leuk concept voor een vervolg. 7 jaar na het origineel worden kleine meisjes ontvoerd door Big Daady's.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
De hype begint: http://www.somethinginthesea.com/
Wat kost dat tegenwoordig, zo'n uitstapje naar Japan?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sjo! Strol! Gaan jullie mee naar Japan:
[..]
![]()
3x de waardequote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:54 schreef Kuron het volgende:
[..]
Wat kost dat tegenwoordig, zo'n uitstapje naar Japan?
Ik zat te kijken en wil die van Chrono Trigger. Of Mario Kart. Of Mario&Yoshi. Of Kefka. Of.... afijn, je snapt mijn puntquote:
Edgequote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zat te kijken en wil die van Chrono Trigger. Of Mario Kart. Of Mario&Yoshi. Of Kefka. Of.... afijn, je snapt mijn punt
Helemaal waar! En er komt nu een patch voor 'verbeterde controls', hoe goed is je game als je dat moet uitbrengenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Edge
Ze zijn toch meestal wel correct met hun cijfers hoor. Veel kritiek op de 10/10 van Halo 3, maar dat wordt nog steeds massaal gespeeld. Veel gezeik op de 7/10 van Killzone 2, maar daar is na de release de hype van verdwenen.
Die sites maken tenminste gebruik van de volledige schaal van 1-10. En niet zoals veel andere site die maar van 6-10 gaan. De nieuwste Edge heeft trouwens een uitgebreid artikel over Infamous. Daar was jij toch hyped voor?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helemaal waar! En er komt nu een patch voor 'verbeterde controls', hoe goed is je game als je dat moet uitbrengen
Edge, en ook Eurogamer, zijn heilig. Ook al ben ik het persoonlijk niet altijd met ze eens. Ze zien de games wel beter in perspectief ten opzichte van andere games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |