En veel verder kwam je niet, héquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:55 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dank je, ik heb er mijn best op gedaan.
Nou, ik had natuurlijk een heel betoog kunnen houden waarom ik niet boos was, maar dat leek mij een beetje overbodig!quote:
Ja maar dat waren posts die lieten zien hoe cool ik wel niet was omdat ik met caps postte en dan ben je cool weet jequote:
Nee mijnheer, kijk maar eens naar deze !!!!!WETENSCHAPPELIJKE!!!!! bron waarin staat beschreven wat capslock nou precies inhoudt!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:03 schreef IBAZ het volgende:
En onevenwichtig en labiel, dat weet iedereen, zeker alle vrouwen zijn daarvan op de hoogte.
Je faalt zo hard met je tags dat de rest van je post niet serieus te nemen is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:04 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee mijnheer, kijk maar eens naar deze [b!!!!!]WETENSCHAPPELIJKE!!!!![/b] bron waarin staat beschreven wat capslock nou precies inhoudt!
http://encyclopediadramatica.com/CAPSLOCK
Ik heb hem net ge-editquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je faalt zo hard met je tags dat de rest van je post niet serieus te nemen is.
HEY IK BEN NOOIT AGRESSIEF JIJ BENT DEGENE DIE MIJ AANVALT LAMLUL GODVERDOMME HOUD JE SMOEL DICHT IDIOOT HOE DURF JIJ MIJ ZO ERG TE BELEDIGENquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:07 schreef IBAZ het volgende:
Ik heb je URL (nog) niet gelezen, maar zie in deze post al wederom zoveel agressie, laat je helpen man.
Ja met caps ben ik echt dé bink op het internetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:13 schreef IBAZ het volgende:
Zo zie je hoe cool die CAPS van je zijn. Wordt erg gewaardeerd.
Neej ik ga ener film kijkenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 02:15 schreef KutKat het volgende:
Siniti, ga slapen, misschien hept dat een beetje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |