wij zijn geen paupersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:15 schreef Twerk het volgende:
Niet voor niets zingen de grootste carnavalspaupers over friet.
Klopt:quote:
Belgen en Limburgers altijd met hun valse beschuldigingenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:17 schreef KutKat het volgende:
[..]
Klopt:
PATAT : FRAUDEURS.
FRIET : EERLIJKE MENSEN.
leipe topboyquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:20 schreef Twerk het volgende:
Voor de energieke 50-er “Marijn van Duin” zat een finaleplaats bij X-Factor er helaas niet in. Toch is zijn single “Friet met worst en mayonaise..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
daarom flopte zijn single ookquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:21 schreef WurM het volgende:
Patat eet je niet met worst, maar met een kipcorn of een frikandel.
Je spreekt jezelf tegen. Patatzeggers zijn fraudeurs en dat zijn geen Limburgers of Belgen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Belgen en Limburgers altijd met hun valse beschuldigingen
Logica blijft moeilijk voor vrouwen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:22 schreef KutKat het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Patatzeggers zijn fraudeurs en dat zijn geen Limburgers of Belgen.
# TODO: Slapen, solliciteren, programmeren, Quake Live proberen, maar nu eerst masturberen...quote:
Whehehe jij misinterpreteerde mijn uitermate goed leesbare en doch respectabele maar ook geniale en slim geformuleerde zin.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:22 schreef KutKat het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf tegen. Patatzeggers zijn fraudeurs en dat zijn geen Limburgers of Belgen.
Toch deed ik er minder lang over om hem door te prikken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:25 schreef Siniti het volgende:
[..]
Whehehe jij misinterpreteerde mijn uitermate goed leesbare en doch respectabele maar ook geniale en slim geformuleerde zin.
Check mijn geheime maar ubervette twitter dan nietquote:Op vrijdag 6 maart 2009 01:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
# TODO: Slapen, solliciteren, programmeren, Quake Live proberen, maar nu eerst masturberen...3:53 PM Mar 2nd from web
dat wilde ik niet weten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |