niemand die dit bericht ooit eerder heeft gekregen als hij/zij iemand wilde quoten?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:40 schreef FANN het volgende:
weet iemand hier wat dit is? en wat hier de bedoeling van is...... ik heb de code's bewaard maar daar uiteraard niet opnieuw geplaats.....
iemand hier in de GC heeft dat ook al eens geprobeert, nu is het weggehaald, net als toen
Michael Jackson #31: This is it!
Proost !quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Wel eens gehad, maar weet niet meer precies hoe of wat. Is er geen topic in FB over?
Anyhood: BORRELTIJD!
Proost!
Ah mooi, drank!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:00 schreef Copycat het volgende:
Wel eens gehad, maar weet niet meer precies hoe of wat. Is er geen topic in FB over?
Anyhood: BORRELTIJD!
Proost!
Ik denk een probleempje/hick-up van deze site/database met als gevolg deze wazige waarschuwing? Als het een quote is op een bericht, in dat bericht staan verder geen rare codes, dan zou ik er niet wakker van liggen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 15:59 schreef FANN het volgende:
[..]
niemand die dit bericht ooit eerder heeft gekregen als hij/zij iemand wilde quoten?
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
en daarna komen er een heleboel code's achteraan zo ongeveer een A4 vol?
ik heb het gevraagd in feedback.....quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk een probleempje van deze site met als gevolg deze wazige waarschuwing? Als het een quote is op een bericht, in dat bericht staan verder geen rare codes, dan zou ik er niet wakker van liggen.
nu wel.........quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:10 schreef HuHu het volgende:
Soms gebeurd het dat er wat mis gaat met het quoten van een bericht, waardoor je niet het bericht te zien krijg, maar de broncode van de hele pagina. De codes die je in het scherm ziet zijn hetzelfde als de broncode van deze pagina (rechtermuisknop -> bron weergeven).
Het is dus niet de bedoeling dat je dat post, vandaar die waarschuwing. Daar kun jij (of de persoon die je quote) overigens niets aan doen, dat is een foutje van FOK! dat heel af-en-toe wel eens optreedt.
Mooi, dan kan ik nu met een gerust hart boodschappen gaan doenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nu wel.........
[..]
weet ik dat ook weer.........
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, dan kan ik nu met een gerust hart boodschappen gaan doen
Rare jongens daar op de Laakkade.quote:Dode vrouw gevonden in Den Haag
06-03-09 16:35
DEN HAAG - In een woning aan de Laakkade in Den Haag is vrijdagmiddag een dode vrouw gevonden. Dat heeft de politie bekendgemaakt.
De politie betrad de woning van de vrouw na een melding van buurtbewoners, die zich zorgen maakten over hun buurvrouw. Agenten troffen haar dood aan konden direct zien dat het slachtoffer door een misdrijf om het leven is gekomen.
Hoe de vrouw is overleden, is nog niet bekend. De technische recherche houdt een sporenonderzoek. De politie zoekt naar familieleden om hen in te lichten over de dood van de vrouw.
Die hoer zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:
Ik heb een synthetische all weather dekbed ofzoiets.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Caro je onderbewuste probeert je te vertellen dat het wél tijd is om je winterdekbed te verruilen voor het voorjaarsdeel denk ik![]()
Het is weekend!
Moest toch even aan je denken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik leef nog.![]()
Maar vaag, niets van meegekregen?
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hoer zal het er wel naar gemaakt hebben.![]()
Nee, geweldsmisdrijven zijn niet leuk.
Géén flauw idee maar ik heb nog wel arretjescake voor je staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 16:47 schreef CarOnline het volgende:
Noek, wat heerlijk dat je niet gedroomd hebt. Ik wel. Ik ging Koi-karpers fokken met iemand van mn werk![]()
Doodeng, moest ik een aquarium in, en toen leek dat beest meer op een dino. Met gymschoenen aan, anders kreeg ie last van zijn poten. Paars met 2 witte strepen en ik vond het doodnormaal.
Ben benieuwd wat dat te betekenen heeft.
Een bejaarde vrouwquote:Op vrijdag 6 maart 2009 17:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Die hoer zal het er wel naar gemaakt hebben.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |