zeker...ze is nu weer naar huis?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, niet heel bijzonder. Maar het gezelschap maakte heel veel goed
Er staat dan ook niet dat je gelukkig wordt maar gelukkiger... Lezenquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:50 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat als je niet gelukkig bent, dat je dat ook niet wordt als je een relatie krijgt. Misschien tijdelijk, maar niet zolang je maar een relatie hebt.
Haha, I know.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sommige mensen doen hard hun best om dat laatste maar niet te hoeven testen.
je kan zeggen wat je wilt maar in deze andere omgangsvorm is elkaar corrigeren toch niet ineens verdwenen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt maar een vriendschappelijke relatie is wat anders dan een liefdesrelatie.
Dus ook met andere omgangsvormen.
Nou ja, het had ook je dansritme kunnen zijn. En dat je daar enorm over inzat. Hád gekund.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:42 schreef JoeyT het volgende:
Vaag? Leefritme, te laat naar bed, te laat op. En nee hoor ik ben van mening dat wanneer je praat over hoe ziek je je wel niet voelt, je alleen maar zieker wordt.
Ik leesquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Er staat dan ook niet dat je gelukkig wordt maar gelukkiger... Lezen.
Niet verdwenen, wel minder. Zeker bij vrouwen, denk ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt maar in deze andere omgangsvorm is elkaar corrigeren toch niet ineens verdwenen?
bij mannen dus echt niet!quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet verdwenen, wel minder. Zeker bij vrouwen, denk ik.
Het is een andere manier van corrigeren. Betaal ik mn huur niet dan wordt mn vriendin aardig boos. Mn vrienden zullen zeggen dat het stom is maar verder heeft het een minder grote impact.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
je kan zeggen wat je wilt maar in deze andere omgangsvorm is elkaar corrigeren toch niet ineens verdwenen?
/eensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik denk dat er in een relatie wel gecorrigeerd kan worden, maar dan moet er wel een goede balans zijn. Verder denk ik inderdaad dat vrienden dat minder goed kunnen/ doen. Maar dat het gelukkiger maakt als je gecorrigeerd wordt? Nee. Maar dat komt ook omdat ik vind dat je "gelukkig zijn/ worden" volledig los moet zien van een relatie..
quote:
Zeg, doe niet zo engquote:
Ja, sorry! Ik had daarvoor al gezegd dat ik niet zo geloofde in dat "gelukkig" stukjequote:
Hihi, ik weet 't..quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, sorry! Ik had daarvoor al gezegd dat ik niet zo geloofde in dat "gelukkig" stukje
anders zou je denken dat ik het expres doe, haha
Ik snap niet dat je je er niet in kunt vinden. Geloof je niet dat de omgangsvorm in een relatie anders is dan in een vriendschap? Bovendien leg je in een relatie meer 'verantwoording' af en is dat in een vriendschap vrijer.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, sorry! Ik had daarvoor al gezegd dat ik niet zo geloofde in dat "gelukkig" stukje
anders zou je denken dat ik het expres doe, haha
Heb je mijn post gelezen of niet?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je je er niet in kunt vinden. Geloof je niet dat de omgangsvorm in een relatie anders is dan in een vriendschap? Bovendien leg je in een relatie meer 'verantwoording' af en is dat in een vriendschap vrijer.
Heb het idee dat het 'de single' tegen de borst stuit en dat je daarom eerder geneigd bent om het oneens te zijn.
Mee eens. Anderen kunnen objectiever zijn dan jij zelf over je eigen persoontje.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dat staat dus in het volgende stukje:
Kunnen vrienden of ouders deze corrigerende rol niet ook vervullen? ,,Minder goed'', meent de hoogleraar. ,,Van vrienden pik je niet alles. Die kijken dus wel uit wat zij zeggen. En je moeder zou jou nog wel willen opvoeden, maar die is veel te bang dat jij dan niet meer langskomt. Van een partner kunnen mensen veel meer hebben. Je bent tot elkaar veroordeeld. Dan kun je wel wat gewicht in de schaal leggen. Het is bovendien ook in jouw belang dat die ander zijn gedrag verbetert.''
Ik welquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:15 schreef rhubarbje het volgende:
huh ik hoor net op het nieuws dat plasterk alle studenten een mail heeft gestuurd
ik heb er geen![]()
Je leest het toch echt helemaal verkeerd dan. Valt me een beetje tegen van iemand die op de universiteit zit.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen of niet?
Ik ben het met dat stukje eens, maar niet dat je er gelukkiger van wordt.
Natuurlijk is de omgang dan anders, maar relatie - gelukkig hoort voor mij niet per definitie bij elkaar (dus dat je een relatie moet hebben om gelukkig(er) te zijn)
Zo klopt het in héél veel gevallen beter, imo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef dawg het volgende:
Anderen kunnen zullen objectiever zijn dan jij zelf over je eigen persoontje.
ik ben jaloersquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wel
Gaat over het lenen bij de IBG en je krijgt hem vanuit de IBG.
Beste student,quote:
vervolg op je date van gister?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Beste student,
Hierbij ontvang je een brief van de minister van Cultuur, Onderwijs en Wetenschap met bijbehorende informatie over lenen bij de IB-Groep. Voor de bijlage bij de brief klik hier.
Namens de hoofddirectie,
Directeur Klantenservice
Dit bericht is automatisch aangemaakt en daarom niet ondertekend.
http://www.ib-groep.nl/Images/nieuwsbrief%20lenen_tcm7-13970.pdf
Naar mijn mening niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo klopt het in héél veel gevallen beter, imo.
Ik heb hem even aangepast en de beide brieven er in gezetquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vond die plasterk altijd wel tof en zo maar hoe ziet hij dit allemaal voor zich?
studenten ontmoedigen om te lenen en tegelijkertijd wel het college geld willen verhogen?
en die beurzen stijgen ook al niet dat je zegt whoeptiedoe terwijl alles wel duurder word en zo
Voor mij mag kunnen blijven staan.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo klopt het in héél veel gevallen beter, imo.
Nee dit is met collega's hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vervolg op je date van gister?
en moet jij niet nog naar school?
en dat kan net zo goed door een goede vriend gedaan worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:18 schreef JoeyT het volgende:
Je zegt dat je het eens bent met het corrigeren. Als jij dus op positieve wijze gecorrigeerd wordt zal je stabieler worden en dus gelukkiger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Het valt mij vaak op dat mensen zichzelf kwaliteiten toedichten waarbij ik denk: je hebt iets te lang door de florissant-bril gekeken.quote:
er is natuurlijk een verschil tussen gelukkig zijn en perfect zijnquote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:42 schreef MNR het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed dat stuk over geluk. Ze zeggen dat je eerst zelf gelukkig moet zijn voordat je aan een relatie begint. Maar ja, niemand is perfect. Iedereen heeft toch hiaten? Dus dan vind ik dan weer dubieus.
Ik denk dat ik het allemaal verkeerd begrepen heb, want ik vind het onzin om te verwachten dat iemand helemaal gelukkig is met zichzelf en geen mindere kanten heeft.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
en dat kan net zo goed door een goede vriend gedaan worden.
ik denk dat jij een goede vriendschap onderschat.Het is toch waar ieder voor kiest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Ik denk dat er bedoeld wordt dat je niet kunt verwachten dat je door een relatie het geluk zal vinden, want dan is het een opvulling. En zoals jij het nu omschrijft lees ik het eerlijk gezegd ook als een vorm van opvulling, ipv aanvulling.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:42 schreef MNR het volgende:
Ik snap dat nooit zo goed dat stuk over geluk. Ze zeggen dat je eerst zelf gelukkig moet zijn voordat je aan een relatie begint. Maar ja, niemand is perfect. Iedereen heeft toch hiaten? Dus dan vind ik dan weer dubieus.
Ik denk dat ik het allemaal verkeerd begrepen heb, want ik vind het onzin om te verwachten dat iemand helemaal gelukkig is met zichzelf en geen mindere kanten heeft.
Het gaat er natuurlijk om dat je van jezelf houdt inclusief mindere kanten, slechte eigenschappen en whatnot. Dus jezelf volledig accepteren zoals je bent, en daarbij kunt denken: "ok, dat is minder goed aan mij, maar door-de-bank ben ik gewoon leuk."quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:42 schreef MNR het volgende:
Dat is bij mij iig niet van toepassing.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
[..]
Het valt mij vaak op dat mensen zichzelf kwaliteiten toedichten waarbij ik denk: je hebt iets te lang door de florissant-bril gekeken.
Dat bedoel ik ja. Dat heb ik jarenlang verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Het gaat er natuurlijk om dat je van jezelf houdt inclusief mindere kanten, slechte eigenschappen en whatnot.
Ergens vind ik dat toch altijd jammer - ik bedoelde (zoals wel vaker) mijn opmerking in algemene zin, want ik heb er eigenlijk nooit iets aan met een dergelijke opmerking iemand persoonlijk aan te spreken.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:45 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is bij mij iig niet van toepassing.
hoe had jij het dan begrepen?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. Dat heb ik jarenlang verkeerd begrepen.
Het kan zijn dat je ervoor kiest om dat te delen met je partner, het kan zijn dat je ervoor kiest om dat te delen met je vrienden. Dat kies je zelf. Dat betekent nog niet dat de waarde van een vriendschap onderschat word, vind ikquote:
Je bedoelt dat je jarenlang de absolute perfectie nastreefde, en dat je pas dán van jezelf blij mocht zijn met jezelf?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:49 schreef MNR het volgende:
Dat bedoel ik ja. Dat heb ik jarenlang verkeerd begrepen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2009 12:42 schreef rival het volgende:
[..]
en dat kan net zo goed door een goede vriend gedaan worden.
ik denk dat jij een goede vriendschap onderschat.Dat onderschat ik zeer zeker niet. Maar het zal niet dezelfde correctie zijn. Bv het voorbeeld van de huur. Als mijn vriendin boos wordt omdat ik die niet betaald heb dan heeft dat een andere impact dan wanneer een vriend daar wat over zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |