Ik heb die ook, Sony toch? Ik ben nog opzoek naar goede dopjes om mee te rennen want deze doen het bij mij maar een half uur en dan vallen ze eruit ...quote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:05 schreef Claudia_x het volgende:
Het zijn ook nog eens de enige oordopjes waar ik mee kan hardlopen (en ik heb vanalles geprobeerd, zelfs dingen met een oorgreep).
Tip van Flip: op eBay kun je een goede deal krijgen.
Ik zou als we toch aan het vertalen gaan gewoon een nieuwe uitdrukking in het Nederlands introduceren: ïn het midden van nergensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kwaliteit van de muziek ook.
Mijn vorige post typend, vroeg ik me trouwens of we geen pakkend Nederlands woord hebben voor 'the middle of nowhere'? Ik kwam zelf niet verder dan niemandsland, maar dat vond ik de lading niet helemaal dekken.
Dat vind ik best een goede suggestie.quote:
Die is wel erg letterlijk... maar het klinkt ook wel leukquote:Op vrijdag 6 maart 2009 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou als we toch aan het vertalen gaan gewoon een nieuwe uitdrukking in het Nederlands introduceren: ïn het midden van nergens.
Ik zal dan maar niet vertellen over de conducteur die op een zomerse dag bij aankomst in Zandvoort zei dat de trein weer terugging naar Haarlem omdat de machinist zijn zwembroek was vergeten.quote:
Das Pop is misschien wat voor je. Mijn 'powersong' is Phat Planet van Leftfield.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 13:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Weet je nog meer goede renmuziek? (Ik kom niet veel verder dan Franz Ferdinand, Spoon en wat losse numers. Mijn powersong is Rock 'n' Roll Suicide.)
Gimme your hands 'cause you're wonderful (wonderful)
Gimme your hands 'cause you're wonderful (wonderful)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |