abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66756403
Ook poesjes, hoor! Gerard hield paradoxaal genoeg van matrozen èn poesjes.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:44:32 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66756426
Oh, kut. Gerard Reve. Ik dacht verdomme aan Gerard Joling.
The love you take is equal to the love you make.
pi_66756630
Da's niet handig van je Liene. Je hebt nu officieel een klotedag aan je kont hangen.
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 09:54:12 #29
42184 crew  DaMart
pi_66756727
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef Gellius het volgende:
Da's niet handig van je Liene. Je hebt nu officieel een klotedag aan je kont hangen.
Waar Gerard Joling al niet slecht voor is.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 09:54:34 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66756739
Of het kan na deze blamage alleen maar beter worden.
pi_66757023
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 09:37 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt een baan, Sigme? Wat ga je (ongeveer) doen?
Komende dinsdag begin ik . Softwaretesten, ik word het eenmanstestteam bij een woekerrentekredietverstrekker. Wat er allemaal zoal getest moet worden weet ik nog niet; maar ik vermoed voornamelijk het administratiesysteem, dat in onderdelen wordt herbouwd.

Ik hoop na de eerste week drie van de vier dagen per trein te reizen, dan ga ik eindelijk eindelijk eindelijk weer eens wat boeken lezen.

Hoe staat het met jouw werk? Dapper doorploeteren of heb je je C.V. op nationalevacaturebank gezet?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:10:13 #32
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_66757168
Woekerkrediet, zo gek nog niet.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:13:12 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66757244
Heb je er zin in? De trein is ideaal om te lezen, mits er niet in je buurt op luide toon wordt geconverseerd.

Ik heb gisteren een uitgebreid adviesgesprek gevoerd. Van de scenario's die denkbaar zijn, lijkt die van het dapper doorploeteren en tot een goed einde brengen het beste. Er is licht aan het einde van de tunnel.
pi_66757248
In tijden van crisis valt er een vaste baan te verwerven..
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 10:28:27 #35
42184 crew  DaMart
pi_66757651
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Heb je er zin in? De trein is ideaal om te lezen, mits er niet in je buurt op luide toon wordt geconverseerd.
Sinds ik niet meer op de fiets naar mijn werk kan, heb ik weer ook heel wat meer boeken geconsumeerd. En ik stoor me niet zo aan andere reizigers, op de een of andere manier weet ik me daar meestal wel voor af te sluiten.

En soms zit ik ook gewoon te schrijven in de trein. Ik krijg onderweg vaak inspiratie voor verhalen, en die wil ik meteen kwijt dan. Wat dat betreft ben ik toch wel blij dat ik begin dit jaar een laptop heb gekocht, is toch een stuk makkelijker om het meteen getypt te hebben, in plaats van eerst te schrijven en daarna weer over te moeten typen.
pi_66757802
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Ik verwacht dat het kakelgehalte in de trein van 6 uur wel meevalt, maar ik ben tamelijk onverstoorbaar. Het treinreizen heb ik wel zin in . Het werken ook wel, maar ik zie er ook wel wat tegenop. Thuiszijn beviel uitstekend..
quote:
Ik heb gisteren een uitgebreid adviesgesprek gevoerd. Van de scenario's die denkbaar zijn, lijkt die van het dapper doorploeteren en tot een goed einde brengen het beste. Er is licht aan het einde van de tunnel.
Ik hoop dat het voldoende op waarde geschat wordt.
pi_66758297
Ik haat walkmans in de trein.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:50:25 #38
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_66758434
Walkmans, die zie je niet vaak meer.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_66758580
Precisering: ik haat draagbare muziekafspeelapparaten waarvan de gebruiker het volume van de bijgeleverde hoofdtelefoon te luid heeft afgesteld. Nog meer precies: ik haat die gebruikers.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:57:39 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66758694
Ik vind de radio in de auto eigenlijk heel erg. Dat is de enige gelegenheid dat ik naar dat soort muziekzenders luister (SKY, Q-Music). Ik snap niet hoe mensen het kunnen verdragen om dag in dag uit naar die vreselijk uitgekauwde muziek te luisteren.
pi_66758714
Aanvankelijk was ik over the moon met de invoering van de stiltewagon . Heerlijk. Wat een goed idee! Daar wilde ik volgaarne mijn rokerscoupé voor opgeven. Helaas een denkfout. In een stiltewagon is het zelden helemaal stil en je gaat je nog. veel. meer. ergeren aan de gesprekjes van andere mensen, juist omdat ze geacht worden stil te zijn in een stiltewagon. Gesprekjes die in een normale wagon hoogstens een beetje vervelend zijn, brengen me nu in een aan wanhoop grenzende razernij.

Enfin, ik reis gelukkig niet zo vaak meer met de trein en als ik naar Gron. of Frl. ga, reis ik eerste klas. Dan kan je tenminste lezen.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 11:02:20 #42
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_66758841
Ik snap dat geheel en al, die ergernis over de stiltecoupés. Ik heb wel eens meegemaakt dat een zeer geagiteerde man demonstratief voor een bellend meisje ging staan en haar op het stilte-embleem wees. Letterlijk wees, hij zei niks. Ze stond wel onmiddellijk op om op het balkon verder te bellen.
pi_66758960
Ik had die man kunnen zijn. Laatst zat er een heel gezin met jonge kinderen in de stiltecoupé. Goed, ik begrijp dat ze het niet met opzet doen, dat ze het bordje niet gezien hebben, dat ze misschien heel erg dom zijn. Maar kinderen kunnen niet stil zijn. Misschien zou de NS in het kader van de werkverschaffing een portier aan de ingang van de stiltecoupé plaatsen?
  Moderator vrijdag 6 maart 2009 @ 11:10:39 #44
42184 crew  DaMart
pi_66759118
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap dat geheel en al, die ergernis over de stiltecoupés. Ik heb wel eens meegemaakt dat een zeer geagiteerde man demonstratief voor een bellend meisje ging staan en haar op het stilte-embleem wees. Letterlijk wees, hij zei niks. Ze stond wel onmiddellijk op om op het balkon verder te bellen.
Goede actie van die man.

Ik heb een keer gehad dat een meisje haar mp3-speler erg hard had staan. Een medereiziger vroeg of ze hem zachter kon zetten, waarop zij zei dat hij niet moest zeuren, en dat niemand er last van had behalve hij.
Toen ik zei dat ik er ook last van had, en daarna nog iemand dat bevestigde, zette ze de muziek toch maar zachter. Aan haar gezicht te zien hadden we wel haar hele dag verpest meteen .
pi_66759550
quote:
Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef Gellius het volgende:
Ik had die man kunnen zijn. Laatst zat er een heel gezin met jonge kinderen in de stiltecoupé. Goed, ik begrijp dat ze het niet met opzet doen, dat ze het bordje niet gezien hebben, dat ze misschien heel erg dom zijn. Maar kinderen kunnen niet stil zijn. Misschien zou de NS in het kader van de werkverschaffing een portier aan de ingang van de stiltecoupé plaatsen?
Pas geleden een opa en oma met een klein jochie in de stiltecoupé. Dat jochie hyperactief en niet in staat z'n mond te houden, of zelfs maar om zachtjes te praten. Alleen als het ventje op enorm volume begon te jengelen zei oma dat ie wat stiller moest zijn, omdat ze in de stiltecoupé zaten. Ze wisten het dus en desondanks gaan ze met een klein kind in zo'n coupé zitten.

Zelf ben ik pas nog expres in een andere coupé gaan zitten. Ik liep de stiltecoupé in, bedacht me dat ik waarschijnlijk nog een paar belangrijke telefoontjes zou krijgen, en liep door naar de volgende coupé. Waar ik vervolgens vier keer gebeld werd binnen een kwartier.
pi_66760256
De stiltecoupé slaat werkelijk nergens op bovendien is er niemand die het handhaaft. Ik ga er ook nooit meer zitten alleen maar omdat ik me daar veel meer erger aan geluid dan ergens anders. Maar ik heb geen zin om politieagent te spelen.
anonieme razernist
pi_66761413
Ik ga er iedere keer weer zitten, omdat ik een naïeve optimist ben, overtuigd dat iedereen ditmaal wèl tweeëneenhalf uur zijn waffel zal houden. Ik kom altijd als een geknakt man aan.
  vrijdag 6 maart 2009 @ 12:55:16 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_66762662
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 23:53 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom?
Ik lees graag ingezonden brieven. Ik lees jullie schrijfsels toch ook!
The End Times are wild
pi_66763510
Kom op, mensen, je kunt amper zien dat het een stiltecoupé is. Ik kwam er pas achter nadat ik een telefoongesprek had gevoerd en al 10 minuten glazig door het raam zat te staren. ('Verrek, er staat iets op het raam!')

In mijn ochtendtrein is het altijd stil. In mijn middagtrein luister ik naar m'n iPod. Ik heb goede oordopjes (tip van zodiakk ) waardoor niemand last heeft van m'n muziek. Het is me een raadsel waarom niet meer mensen zulke oordopjes aanschaffen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_66763549
Momenteel luister ik weer veel naar Radiohead. In Rainbows is fantastisch.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')