Waar Gerard Joling al niet slecht voor is.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:50 schreef Gellius het volgende:
Da's niet handig van je Liene. Je hebt nu officieel een klotedag aan je kont hangen.
Komende dinsdag begin ikquote:Op vrijdag 6 maart 2009 09:37 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt een baan, Sigme? Wat ga je (ongeveer) doen?
Sinds ik niet meer op de fiets naar mijn werk kan, heb ik weer ook heel wat meer boeken geconsumeerd. En ik stoor me niet zo aan andere reizigers, op de een of andere manier weet ik me daar meestal wel voor af te sluiten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Heb je er zin in? De trein is ideaal om te lezen, mits er niet in je buurt op luide toon wordt geconverseerd.
Ik verwacht dat het kakelgehalte in de trein van 6 uur wel meevalt, maar ik ben tamelijk onverstoorbaar. Het treinreizen heb ik wel zin inquote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:13 schreef Lienekien het volgende:
Heb je er zin in? De trein is ideaal om te lezen, mits er niet in je buurt op luide toon wordt geconverseerd.
Ik hoop dat het voldoende op waarde geschat wordt.quote:Ik heb gisteren een uitgebreid adviesgesprek gevoerd. Van de scenario's die denkbaar zijn, lijkt die van het dapper doorploeteren en tot een goed einde brengen het beste. Er is licht aan het einde van de tunnel.
Goede actie van die man.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap dat geheel en al, die ergernis over de stiltecoupés. Ik heb wel eens meegemaakt dat een zeer geagiteerde man demonstratief voor een bellend meisje ging staan en haar op het stilte-embleem wees. Letterlijk wees, hij zei niks. Ze stond wel onmiddellijk op om op het balkon verder te bellen.
Pas geleden een opa en oma met een klein jochie in de stiltecoupé. Dat jochie hyperactief en niet in staat z'n mond te houden, of zelfs maar om zachtjes te praten. Alleen als het ventje op enorm volume begon te jengelen zei oma dat ie wat stiller moest zijn, omdat ze in de stiltecoupé zaten. Ze wisten het dus en desondanks gaan ze met een klein kind in zo'n coupé zitten.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef Gellius het volgende:
Ik had die man kunnen zijn. Laatst zat er een heel gezin met jonge kinderen in de stiltecoupé. Goed, ik begrijp dat ze het niet met opzet doen, dat ze het bordje niet gezien hebben, dat ze misschien heel erg dom zijn. Maar kinderen kunnen niet stil zijn. Misschien zou de NS in het kader van de werkverschaffing een portier aan de ingang van de stiltecoupé plaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |