quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik herinner me wel dat ik Norwegian Wood grotendeels in een politiecel gelezen heb.
Een mooie TT, we zijn er bijna.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:. JAM.
. begint een beetje op
. mainport.
. te lijken.
Ook niet als je moeke 't langs komt brengen denk je?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:30 schreef Z het volgende:
Ik denk dat k_man een keer vrijwilllig een nacht in een cel heeft doorgebracht. Je mag natuurlijk nooit een boek meenemen in cel.
Omdat ik ervan uitging dat het een algemeen bekend verhaal was en ik geen n00b wilde lijken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:24 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]. Verhaal! Vertel! Waarom heeft nog niemand anders dit gevraagd?
En terecht, want het is een algemeen bekend verhaal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Omdat ik ervan uitging dat het een algemeen bekend verhaal was en ik geen n00b wilde lijken.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef zodiakk het volgende:
[..]
A-ha! Ik citeer:
[..]
Jajaja! Nu val je door de mand!.
Ik ben een middelbaar meisje, dus dat klopt wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:52 schreef OllieA het volgende:
Nachttrein naar Lissabon. Dat vond ik dan weer zo'n kutboek. Ik moest het lezen van Doddeltje, en constateerde dat het van voor naar achter volgeplemt staat met pre-a-dol-es-centen fi-lo-so-fie-tjes. En die worden dan gedebiteerd door een zogenaamd geniale ouwe lul die naar zichzelf en een andere geniale ouwe lul op zoek is. Als ik het me goed herinner... Wat een pretentieus flut-boek.
Dus ik zeg tegen Doddel: "Tja, wat een kutboek!"
"Dat vond ik nou ook," zegt ze.
"Waarom moest ik het dan lezen?" was mijn vraag.
"Omdat ik het zeker wilde weten," zegt ze. "Want iedereeen vindt het geweldig. Terwijl ik het idee had dat er allemaal dingetjes in staan waar ik op mijn vijftiende net zo over dacht, en waarvan ik op mijn vijfentwintigste dacht, 'nou, laat maar'."
En zo constateerden wij dat het een boek is voor middelbare meisjes en jongens die de wereld van Sophie nog niet helemaal ontgroeid zijn. Een ruime markt dus.
Dat is dan weer zo onbeschaafd. Niet erg gepast voor een middelbaar meisje.quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:14 schreef Lienekien het volgende:
Of 'OllieA rot op'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |