Met de ICE?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:46 schreef Thisbe het volgende:
Ik ga volgende week met de trein naar Zwitserland. Welk boek moet ik nog lezen mensen?>
Erg toffe ervaring, kan ik je vertellen, vooral als hij op volle snelheid rijdt!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:56 schreef Thisbe het volgende:
En ja, met de ICE. Ik verheug me er nu al op!
Ik vind 't een aanrader, ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef Thisbe het volgende:
Ik hou niet van wielrennen, en ik moet meteen denken aan 'zadelpijn, en ander damesleed'![]()
Ik heb nog niet 'nooit meer slapen' gelezen, is dat wat?
De Breithorn, waar is dat ook alweer in de buurt?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef Thisbe het volgende:
Ik ga skiën. En 's ochtends wakker worden met uitzicht op de BreithornEn in de zon zitten.
En Dani (Albrecht) opzoeken, als het mag.
Meer dat de nachttrein naar Lissabon vanuit Zwitserland vertrekt, terwijl Thisbe juist naar Zwitserland toe gaat. Dat botst misschien.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:54 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een beetje te moeilijk voor d'r?
Juist wel. Dan ben je tenminste stationair.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:08 schreef Gellius het volgende:
Welnee, dan zou je dat boek ook thuis niet kunnen lezen.
Dat boek heb ik nog ogelezen hier ergens liggen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik 'mag' binnenkort weer naar Utrecht op en neer. Indachtig dit topic overweeg ik de kosten voor de eerste klas zelf bij te passen.
ik denk dat ik 'Nachttrein naar Lissabon' meeneem.
Welnee!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:04 schreef Gellius het volgende:
Maar niet in Lissabon. Of op weg daarnaartoe. laat staan Zwitserland. Of op weg daar naartoe. Je zou dan thuis alleen boeken kunnen lezen die over thuis gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |