Ik voel me als een onbegrepen adolescent in de woorden van deze oude mannen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:15 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mainport probeert zichzelf gewoon nog wat onpopulairder te maken. Niet naar die rare meneer kijken hoor, jantje.
Honderd jaar eenzaamheid, dát vond ik toch een kutboek...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:35 schreef Mainport het volgende:
In Honderd jaar eenzaamheid wordt alles verteld en dat bevalt me toch een stuk beter. Show, don't tell gaat alleen op als je dat een beetje kunt.
Ja jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:05 schreef JAM het volgende:
Dat is zeker oefening waard, sigme. Dat neigt naar prietpraat van: 'REGELS ZIJN REGELS EN DIE ZIJN ER OM OPGEFOLLUGT TE WORDEN!',- wat dan weer wel mooi aansluit bij die biografie van die vent.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 20:21 schreef Gellius het volgende:
Multatuli was een pathologische gelijkhebber. Dat is vermakelijk om te lezen, en zo af en toe kan hij daadwerkelijk groots schrijven. Maar terwijl je door zijn Ideen en Millioenenstudies ploegt wordt het toch een beetje een trieste man. Een man die ooit alle gelijk van de wereld had, en daar zo van doordrongen is geraakt dat hij meende altijd en overal gelijk in te hebben en uiteindelijk hopeloos verliefd op zichzelf is geworden. Een tragische en onuitstaanbare kwezel van het type dat hij zelf zo hard meende te bestrijden.
Still, fascinerende figuur.
quote:noudeknetter seg, lees ik van de week een post van iemand op het indernet, weetje watie schrijft? 'STILL, fascinerende figuur' ik denk dan: 'WAT IS DAT TOCH DE HELE TIJD MET DAT GESTILL EN GESERVICES EN GEPETSHOPBOYS?!!!!' de engelse ziekte, zeg ik je! Alsof al die spaties tussen samenstellingen nog niet erg genoeg waren gaan ze nu ook opeens engels door 't nederlands heenlullen alsof het de doodnormaalste zaak van de wereld is. gatverdamme! daar heb ik maar een oplossing voor: darmen eruit en ondersteboven van het balkon hangen!!!!!!
P. Geitenbeffer - Slomp aan de Lek.
A-ha! Ik citeer:quote:Op dinsdag 10 maart 2009 13:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik weet van alle boeken nog waar ik ze gelezen heb en wat de context was.
Jajaja! Nu val je door de mand!quote:Op donderdag 26 december 2002 13:28 schreef Claudia_x het volgende:
Juist de plekken waar ik de mooiste boeken heb uitgelezen, herinner ik me niet meer. Door het lezen van zo'n boek doet waar je bent er immers niet meer toe.
Juist. Ik heb helemaal geen taalfouten nodig om mijn medemens naar het leven te staan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:08 schreef Gellius het volgende:
Gelukkig ben jij niet zo, JAM!
Bezig met een biografie?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 21:49 schreef zodiakk het volgende:
[..]
A-ha! Ik citeer:
[..]
Jajaja! Nu val je door de mand!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |