quote:I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day, rather than a sex symbol.
Agains the Dark. Ik heb hier de DVD al liggen, maar ik ga een zaal afhuren en hem op het grote doek zien samen met mijn mede Segalisten. Compleet met Lightning Boltquote:Op vrijdag 6 maart 2009 05:04 schreef Tim86 het volgende:
Hij had toch ook een nieuwe waarin hij vampierenjager was ofzo?
chuck norris is altijd een beetje een faalhaas gebleken bij de rest. Waar die eerste 4 nog blockbusters maakten bleef Chuck altijd maar een beetje obscure films maken imho.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:23 schreef fathank het volgende:
Steven Seagal is een baas.
Sylvester Stallone ook
Evenals Arnold Schwarzenegger
En Jean-Claude van Damme
En niet te vergeten Chuck Norris.
cockpuncher, uit the Onionquote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:06 schreef heiden6 het volgende:
Hebben jullie deze nieuwe film van Steven Seagal al gezien?
Chuck Norris is cult.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
chuck norris is altijd een beetje een faalhaas gebleken bij de rest. Waar die eerste 4 nog blockbusters maakten bleef Chuck altijd maar een beetje obscure films maken imho.
Gisteren gezien. Wel een aardige film, al had ik er meer van verwacht gezien wat ik van The Onion gewend ben.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 11:09 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
cockpuncher, uit the Onion
Oh you haven't got the balls...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |