Daar stem ik ook voorquote:Op donderdag 5 maart 2009 22:31 schreef Rucebo het volgende:
Yashin en Puskas.
x2quote:Op donderdag 5 maart 2009 22:27 schreef WeebI het volgende:
Ferenc Puskás en Lev Yashin voor mij.
Absurd iddquote:
Berlgië als het mij betreftquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:48 schreef mcyodogg het volgende:
Welk land/gebied komt hierna eigenlijk?
Da's een eitje, Luc Nilisquote:
Ok doe maar een andere suggestiequote:
Doe dan maar de best van de rest. Want zo komen Ryan Giggs Jari en George Best nergensquote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:16 schreef Radegast het volgende:
Beste noord/midden/zuid-Amerikaan, brazilianen en argentijnen mogen niet meedoen..
Dat kan ook, gewoon de rest van de wereld in een groot toernooi met 256 namen ofzo.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe dan maar de best van de rest. Want zo komen Ryan Giggs Jari en George Best nergens
Lijkt mij ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat kan ook, gewoon de rest van de wereld in een groot toernooi met 256 namen ofzo.
Dit zijn de tot nu toe genomineerden en de landen/gebieden waar nog over gestemd gaat worden:quote:Op vrijdag 6 maart 2009 00:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook.
Komen mooie namen in als het goed is.
Maar wel België apart.
Eruit tegen Hagi inderdaad.quote:
Idemquote:Op donderdag 5 maart 2009 23:10 schreef tong80 het volgende:
Puskas de voetballer die de beste was in het grote Hongarije (na Brazilie '70 het beste team ooit)
Yashin de maatstaf voor alle keepers. Stopte meer dan 100 strafschoppen
De enige doelman die speler van het jaar werd in europa
En nu een korte special over Puskás, wat een topzenderquote:Op vrijdag 6 maart 2009 08:34 schreef WeebI het volgende:
Blokhin nu op ESPN Classic, England v USSR 1984
quote:Paaskonijn via PM:
Puskás, Yashin
Okquote:Op vrijdag 6 maart 2009 07:39 schreef WeebI het volgende:
Bedankt, tha_dark. Er is inmiddels één ding veranderd: Oost-Europa krijgt ook 4 spelers op het hoofdtoernooi.
België krijgt wél een eigen toernooi, maar dit toernooi komt pas NA het toernooi om de beste voetballer aller tijden. Belgen mogen dan ook gewoon meedoen aan het nog komende toernooi om de beste speler van overig West Europa. Aan dat toernooi doen dus ook spelers als Best, Giggs en Eusébio mee, tong
Lezen ze mee hier ofzo ?quote:Op vrijdag 6 maart 2009 10:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
En nu een korte special over Puskás, wat een topzender
Golfer de enige die ze live heeft zien spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |