Valt wel mee hoor, mensen hebben tegenwoordig een aandachtsspanne van 20 minuten.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 23:20 schreef PimD het volgende:
Ik ben benieuwd hoe hoog de albums komende week binnen komen in de top 100. Je kunt er vanuit gaan dat Number Ones enzo nu weer de winkels uit vliegen
Las ik ook jaquote:Op zondag 8 maart 2009 00:18 schreef DrDentz het volgende:
Gaat die veiling nog door? Ik las dat hij een aanklacht ingediend had.
De dancemoves en routines zijn gewoon te verwachten, en ik denk ook op een behoorlijk niveau. Ik las laatst dat men verwachtte dat MJ in slow-motion zou moonwalken maar kom op, hij is 50, geen 80.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:47 schreef Myers het volgende:
Wat verwachten jullie van deze concerten? Enkel playback en zonder zijn vette dancemoves? Of kan er nog wel wat pit in zitten zoals vroeger?
De Bad tour had nog vrij veel live, de Dangerous tour al een stuk minder en de History tour nóg minder. Ik verwacht dus niet dat er nu ineens een hoop live gezongen gaat worden. Qua moves is natuurlijk lastig te voorspellen - hij heeft sinds 2001 geen hele show meer gedaan volgens mij - maar die beelden van die concerten destijds in New York zien er op zich nog best okay uit qua dans IMO...quote:Op zondag 8 maart 2009 13:47 schreef Myers het volgende:
Wat verwachten jullie van deze concerten? Enkel playback en zonder zijn vette dancemoves? Of kan er nog wel wat pit in zitten zoals vroeger?
Toen ik dit stukje las in hun algemene voorwaarden wist ik alweer genoeg. Ze doen aan wederverkoop van kaartjes. Je kaartje komt niet op je eigen naam te staan.quote:Op zondag 8 maart 2009 13:49 schreef Rnnz het volgende:
Ik ga me pas zorgen maken over hotels wanneer ik de kaartjes in m'n handen heb. Vind het behoorlijk kut dat het niet via een Nederlandse officiële site wordt aangeboden.
@Bergie: geen ervaring met die site maar ¤299,- voor het goedkoopste kaartje?
quote:Artikel 8. Overmacht
1. Tekortkomingen in de uitvoering van de overeenkomst kunnen niet aan een partij worden toegerekend indien zij niet te wijten zijn aan de schuld van die partij, noch krachtens de wet, de overeenkomst of in het verkeer geldende opvatting voor zijn rekening komen.
2. Een beroep op overmacht staat 4ALLtickets open indien de tekortkoming van 4ALLtickets een geheel of gedeeltelijk een gevolg is van oorlog, mobilisatie, onlusten, overstroming, brand, ongevallen, stakingen, bezettingen, maatregelen van overheidswege, niet levering van benodigde tickets aan 4ALLtickets door derden, en andere onvoorziene omstandigheden.
3. Ingeval 4ALLtickets door overmacht niet in staat is tot levering van één of meer tickets aan koper, is 4ALLtickets gehouden de door koper voor die tickets betaalde prijs aan deze te vergoeden.
Dat Michael Jackson op zijn vijftigste playbacked oké maar gisteren bij Paul de Leeuw stond James Morrisson onwijs te playbacken. Wat een domper was dat. Of het geluid was gewoon out of sync..quote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef Rnnz het volgende:
[..]
De dancemoves en routines zijn gewoon te verwachten, en ik denk ook op een behoorlijk niveau. Ik las laatst dat men verwachtte dat MJ in slow-motion zou moonwalken maar kom op, hij is 50, geen 80.![]()
Voor de rest 50 % pre-recorded (opgenomen in studio) en 50 % 'gewoon' live. Verwacht dat hij de moeilijkere nummers (Smooth Criminal, Stranger In Moscow) zal playbacken, maar klassiekers als Beat It en Billie Jean wil en zal zingen.
Volgens mij playbackte hij hier toen maar 1 of 2 nummers (nieuwe, van Bad).quote:Op zondag 8 maart 2009 13:52 schreef PimD het volgende:
De Bad tour had nog vrij veel live.
Smooth Criminal en The Way You Make Me Feel.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef matthijst het volgende:
[..]
Volgens mij playbackte hij hier toen maar 1 of 2 nummers (nieuwe, van Bad).
Had jij niet aan het begin en eind van het nummer een keer dat de mimiek en het geluid niet klopte dan.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:14 schreef Rnnz het volgende:
Haha, ik heb het optreden toevallig gezien en James zong live hoor, en vrij matig ook.
Kan ik me niet herinneren, was net thuis van werk en behoorlijk afgepeigerd.quote:Op zondag 8 maart 2009 14:16 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Had jij niet aan het begin en eind van het nummer een keer dat de mimiek en het geluid niet klopte dan.
Al was het wel erg goed met Sabrina Stark
Een blue-ray versie en een haarscherpe beamer en dan een zaal vol met mensen is ook wel geweldig denk ikquote:Op zondag 8 maart 2009 14:24 schreef Janena het volgende:
Ik zou niet vertrouwen op die ticketbureaus, de officiele verkoop is nog niet eens gestart en de normale prijzen liggen op 50-75 pond (55-85 euro ongeveer).
Hoe komen ze trowuens bij die datums:8,9,10,11,12 juli etc....
Als het meezit komen er nog wel wat concerten bij, ik zou er serieus geen 300 euro voor neerleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |