Ik zal ze tijdens de training fluisteren in hun oortjes dat ze jou team lief moeten behandelenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:55 schreef drummerdude het volgende:
Nu maar hopen op een sportieve, leuke rematch
Hetzelfdequote:Op donderdag 19 maart 2009 20:21 schreef Jaheur het volgende:
[..]
Ik zal ze tijdens de training fluisteren in hun oortjes dat ze jou team lief moeten behandelen
Je hebt tot tijdens de meet om te bedenken hoe je dat wilt bereikenquote:Op donderdag 19 maart 2009 19:09 schreef Puala het volgende:
* Puala wilt misbruik maken van haar enige-vrouw-zijn in de Fok!cup en gewoon doorgelaten worden naar de volgende ronde
Ik zal er is mee aan de slag gaanquote:Op donderdag 19 maart 2009 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je hebt tot tijdens de meet om te bedenken hoe je dat wilt bereiken
Iets met mijn ondertitel?quote:Op donderdag 19 maart 2009 23:17 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Je hebt tot tijdens de meet om te bedenken hoe je dat wilt bereiken
'Was Nicomart'?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 11:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
'Was Nicomart'?![]()
zeiksnuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind het ook vreemd. Heb vorige week namelijk helemaal geen uitdaging zien staan op mijn uitdagingen pagina. Daarom had ik jou ook uitgedaadg. Ach ja. Heb het nu in ieder geval geaccepteerd.quote:Op donderdag 19 maart 2009 00:30 schreef Game_Error het volgende:
het spijt me in ieder geval dat er iets fout gegaan is tussen mij en kein geloel, maar ik heb hem opnieuw uitgedaagdalhoewel er somehow niks bij mijn uitdaging staat, terwijl ik hem niet opnieuw kan uitdagen.
Het spijt me in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Vind het ook vreemd. Heb vorige week namelijk helemaal geen uitdaging zien staan op mijn uitdagingen pagina. Daarom had ik jou ook uitgedaadg. Ach ja. Heb het nu in ieder geval geaccepteerd.
Dat de beste (jij dus) moge winnen.
quote:Op zondag 22 maart 2009 23:41 schreef Verbal_Kint het volgende:
Challenges
Challenged by you
You are challenging 1 teams
Nederland Zandpol Trappers
(IV) at de Apenkooi 25-03-2009 17:05 (9/38)
Ben zelf rijkelijk laat...
maar geloof dat SW ook niet meer veel doet aan hattrick...
ik ben wel bereid nog een dagje te wachten
Heb m ff IRL gemaildquote:Op maandag 23 maart 2009 00:03 schreef MrMoon het volgende:
[..]
stuur em anders ook nog maar een ingame PM..
quote:Op maandag 23 maart 2009 23:05 schreef Verbal_Kint het volgende:
Champions Fok!cup
# Insane Ones - Landgraaf Calcio geregeld
# FC Logtclub - nicker100 geregeld
# Gorbakalaznikovskiy - Zandpol Trappers geregeld
# Real Club de Culo - SC diepFries geregeld
Uefa Fok!cup
# Hilversum United - Kein Geloel geregeld
# Nub.nl - Olde Veste geregeld
# De rest is vrij..
| Forum Opties | |
|---|---|