quote:Op vrijdag 20 februari 2009 13:45 schreef De_Ananas het volgende:
Dames en heren.
Ik ga een verhaal over de SC schrijven voor het 1000ste topic. Als jullie dingen hebben die erin moeten (liefst met linkjes naar de posts of het begin van iets zoals heel dat NB gebeuren enzo) dan zou ik dat erg waarderen.
Kusjes,
Jullie pater familia
Ik had geen foto van mezelf, al bloedend in de supermarkt, sorry.quote:
Heb er wel 1 met een bloedende vinger.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had geen foto van mezelf, al bloedend in de supermarkt, sorry.
Dat is onjuistquote:
quote:
Kirsten Bellquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:45 schreef wolvendagen het volgende:
Konden jullie de foto in de OP net zien? Nee hè? En nu?
Inderdaad. Nadat ik 3 keer de lapo had terwijl ik dat niet wilde hou ik gewoon mijn kop na 295quote:
Wat hij zegt.quote:
Jou topics zijn vaak wel goed, leuke plaatjes in de OP enzulksquote:Op donderdag 5 maart 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Nadat ik 3 keer de lapo had terwijl ik dat niet wilde hou ik gewoon mijn kop na 295
quote:
Jazekerquote:
Campingzender sbs6 wil ook weer op de eerste rij zitten hoorquote:Horroropa Josef Fritzl: Het proces van de eeuw begint SBS 6 Reportage
over het proces van Josef Fritzl, met de allerlaatste informatie over de gruweldaden en het schokkende verleden van de Oostenrijkse horroropa. Fritzl werd vorig jaar opgepakt, omdat hij zijn bloedeigen dochter 24 jaar lang heeft opgesloten in een kelder, waar hij haar verwaarloosde, misbruikte en zeven kinderen bij haar verwekte
Ik wil eigenlijk ook nooit de lapo, omdat je dan als een dolle weer een nieuw topic moet maken.quote:Op donderdag 5 maart 2009 19:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad. Nadat ik 3 keer de lapo had terwijl ik dat niet wilde hou ik gewoon mijn kop na 295
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |