Ik kreeg van Irene Bautz, Kammilosan mee. Daar moest ik mee spoelen. Was minder "agressief" dan listerine. Geen idee wat het was, behalve dat ze zei dat het op basis van kamille was, maar het heeft goed gewerkt, na paar dagen nergens last meer van...quote:
Heb destijds 2 piercings gehad in mijn tong en beiden met Listerine behandeld en natuurlijk goed je tong poetsen zoals je altijd doet.quote:Op woensdag 25 maart 2009 13:39 schreef Assiej het volgende:
[..]
btw, hoe doen jullie het met schoonmaken/reinigen/spoelen whatever iig de verzorging ervan ?
quote:Op woensdag 25 maart 2009 20:51 schreef Assiej het volgende:
Óh! en ik las trouwens ergens dat als je piercing stinkt dat ie dan uitgekookt moet worden ?
De eerste keer spaghetti eten staat mij zo dus nog altijd bijquote:Op donderdag 26 maart 2009 13:27 schreef Aneurism het volgende:
Een tip aan alle tongpiercinghebbers: Ga niet op dag 1 een stokbroodje eten... Omdat mijn tong niet helemaal lekker reageerde door de zwelling klapte deze dubbel, verdween op een of andere wijze tussen mijn kiezen waar ik vervolgens keihard in beet.
Ik heb de dermal in het midden van een ster gezetquote:Op vrijdag 27 maart 2009 18:02 schreef Maria2.0 het volgende:
Waar heb je hem zitten hd?
Ik vind het erg doodeng uitzien op die youtube filmpjes
Ja, ik voelde gewoon dat ie eruit viel zeg maar, Oke ja, als ze dat willen vraag ik wel of ik dan mijn geld terug mag of dat ze een nieuwe zetten, zodra dit genezen is of zoquote:Op vrijdag 27 maart 2009 22:11 schreef Twinky het volgende:
Eruitgevallendan is ie niet echt goed gezet!
Openhouden lijkt mij niet nodig, als ze 'm in hetzelfde gat zetten valt ie ertoch weer uit...
quote:Op woensdag 25 maart 2009 11:53 schreef Assiej het volgende:
Drama; Kom ik weer aan met mijn tongpiercing shizzle-gezeur![]()
Ik heb dus nog steeds tongpiercing
maar!
Ik ben van 19mm naar 16 gegaan, van 16 naar 14 en, van 14 naar 12mm lengte staafjes
Ik heb er nu 12 mm chirurgisch staal in zitten met acrylbolletjes erop
en ik heb nog wel wat ruimte over maar onder het bovenste bolletje ( dus bij het piercing gaatje aan de bovenkant van de tong )
brand mijn tong een beetje als ik bv. even met mijn piercing "speel" of even beweeg in mijn mond..
Ik heb de wond/het gat, al bekeken maar hij is niet rood verder...
Weet iemand maybe hoe dit kan en wat ik moet doen of?
Moet ik een grotere maat er even weer in doen of ? ( aangezien ik denk dat de maat niet veel scheelt omdat ik nog ruimte over heb? )
extra info? ; Mijn staafje, chirurgisch staal komt van alloverpiercings en heb ik wel goed gedesinfecteerd voor dat ie erin ging!sorry voor de questions steeds...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |